Kom ook weer ff binnenvallen! Zo druk op t moment maar probeer zo nu en dan wel wat te laten horen!
Staat je goed Tam zon grote! Geef mij maar kleintjes hou van het wendbare en haat trapjes hihi!
Proficiat Miran met Fu!
Hoe oud is de jongeman geworden?
Zag wat filmpjes van een lastig te rijden Fu voorbij komen. Hij lijkt niet stout maar enorm bang, klopt dat? Deed me denken aan n paard van een vriendin van me. Ben nooit bang door te pakken maar ben toen echt afgestapt, bom waar je op zat en de luiken gaan dicht bij dat paard, kwam je op zon moment niet doorheen. Lastig.
Annika, Dos toch weg? Snap ik heel goed. Hopelijk krijgt ze fijn huisje.
Roma had al gereageerd in je topic. Wie het laatst lacht, lacht het best!
Tulip is super gave show om te zien en om aan deel te nemen. Maar concurrentie is killing! En dat zijn paarden die ook nog eens zwaar in showtraining staan. Voor Yazahra twijfel ik nog. Heb eigenlijk geen zin haar weer te scheren, dekens op te leggen en haar zwaar in training te zetten. Wil haar gewoon een fijne jeugd geven met dito opvoeding.
Qaseem naar de smid! Was hij braaf?
Geniet enorm hard van m'n vrije dagen (ben 1 dag minder gaan werken). Gisteren een heerlijke trainingsrit gehad met Tie. Was pittig maar de zon scheen en foto's laten het nauwelijks zien maar het was echt echt prachtig! Volop genieten dus!
Voor de niet FBers:

Vanochtend eerst Nour (was weer eerste keer) gereden. Ging zaaaaalig! Mijn Dank is groot Krista
Ook galopje gedaan ging ook best ok.
Nog wat geoefend met stilstaan tijdens het opstappen, blijft puntje van aandacht, meneer is altijd zo enthouisiast, maar na het rijden nog eens geoefend en dat ging top, meneer bleef netjes, zonder hulp, stilstaan.
Daarna door naar de meidjes om training van Tie en Jes te zien.
Had eigenlijk verwacht dat Tie wel stijf zou zijn, maar dat viel reuze mee.
Rollback:

Aquaspinning

Tot slot nog ff Yazahrakind AKA TT poetsbeurt gegeven.
Wat wordt ze reusachtig! Meet nu op 10 maand 1.40m.
Vond Jes ernaast wel funny dus nog wat picks gemaakt:
Van dame die ff geen zin had te poseren

En iets minder ongeduldig:
Laatst bijgewerkt door YildizArabs op 08-01-15 14:56, in het totaal 1 keer bewerkt