Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dat ze zo hengstig is zeg, zal het komen omdat de temperatuur weer wat oploopt?
Maar het is op natuurlijke basis, dus het proberen waard

Vind het wel een beetje moeilijk, heel stom misschien.. Maar t is verdorie bijna kerst en dan besluit ik om toch te ''aborteren'' (mocht ze drachtig zijn dan..). Maar goed, ik wil het niet, voor Nash niet, voor mezelf niet.. Dus ipv alleen duimen dat ze niet drachtig is maar liever het zekere voor het onzekere. 
Vind het ook apart.. T is nou niet echt de tijd van het jaar om hengstig/hengst te worden
Ik heb gewoon rare paarden met hoog libido blijkbaar

(alleen was en is hij in mijn bijzijn wat braver, zodra ik weg ben begint het feest pas
). Ach... Jong geleerd is oud gedaan 
Heel veel sterkte gewenst met het verlies

Steeds schudden met z'n hoofd, beetje brommen, en ja hoor... ineens met 4 benen de lucht in, flinke uithaal met z'n achterbenen, mijn reactie is meteen naar voren drijven maar daar was meneer ook niet van gediend dus kreeg ik nog een bok 
we pakken nu rustig aan wat wijken, sb en speelse appuyementjes mee in stap om hem bezig te houden in zn koppie, had vandaag echt het idee dat hij het appuyeren door krijgt!

Djuun was eerst beetje snuif, maar uiteindelijk heerlijk rondje gedaan. Kwamen auto tegen op de B-weg en die ging helemaal eind voor ons helemaal in de berm staan. Dus denk draaf ff voorbij, anders duurt het een uur voor die mensen
Dus moeders op fiets kwam ff achter Djuun en ze zag opeens het mini-karretje wat achter de auto hing,, dus beetje twijfeling. Ik ben stem aanmoedigen en flink belonen toen ze braaf er langs ging. Je had die triomfantelijke kop toen van dr moeten zien
Wat wás ze trots op drzelf