Western Arabieren

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-12 18:59

Wat ik vanmiddag al zei: Ze werkt NO WAY voor iedereen!! Zelfs als m'n juf erop stapt (die haar toch regelmatig rijdt) krijg ik altijd THE LOOK! Van: Ben je nou helemaal, een beetje iemand anders op me laten rijden! :roll:
Maar die kreeg ik vanmiddag helemaal niet! Dus tja, ik denk dat je tussen Nancy en Leen in het grote bed zult moeten in Duitsland! :)) O:) :D

corine1981

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 05:40

Nou, das duidelijk, mooie koekenbakker die Tie :)

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 08:11

hahaha in het grote bed en dan nog wel tussen nancy en leen. Weet ook niet of ze daar wel zo blij van zullen worden hihi :P
Tie en ik hadden vrijwel ook wel meteen die klik samen. Ik vond haar totaal niet moeilijk of eenkennig.
Dus wij snappen elkaar gewoon hihi :D

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-12 05:58

_Malu_ schreef:
Ja zou zonde zijn, maarja...

Ik ga trouwens vrijdag en zaterdag een clinic rechtrichten volgen bij Marijke de Jong.. wel zonder paard. Het meisje waar ik de paarden van train had kaartjes gewonnen, wel cool :D

Hoe was de clinic?

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 10:04

Zo, ben weer terug van een intensieve tweedaagse clinic rechtrichten. Was echt super tof, veel verschillende combinaties gezien en veel geleerd weer. Er deed ook een meisje mee met een paard van haar, en wat een gaaf dier zonder enige moeite de piaffe aan de hand. Moet zeggen dat ik al een aantal jaren fan ben van Marijke en haar manier van werken met paarden, maar nu nog meer! Echt geweldig hoeveel zij bereikt met paarden op een vriendelijke manier.

Dus nu toch zelf maar eens een goed kaptoom aanschaffen en Henk opleiden tot de piaffe... zal zijn jog wel veel van verbeteren als hij zichzelf zo kan dragen zonder druk. :D Tot over een paar jaar..... :+ ;)

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 11:37

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 22:22

yildiz schreef:
Wat ik vanmiddag al zei: Ze werkt NO WAY voor iedereen!! Zelfs als m'n juf erop stapt (die haar toch regelmatig rijdt) krijg ik altijd THE LOOK! Van: Ben je nou helemaal, een beetje iemand anders op me laten rijden! :roll:
Maar die kreeg ik vanmiddag helemaal niet! Dus tja, ik denk dat je tussen Nancy en Leen in het grote bed zult moeten in Duitsland! :)) O:) :D

Haha Yilz, leuk zo'n paard! :D Je stond erbij en keek ernaar :+
Maar goed...jes gaat dus mee. ;)
Ik weet het beter gemaakt....cyann perst zich tussenin en Jes mag op haar luchtbedje! :+ :D *\o/* :j . Vindt de taartenverkoopjufvrouw vast niet erg :')

Anyway ff spammen... Hubbie en Cyann vinden de blouse heel mooi staan, maar helaas ik heb echt te weinig reining bewegingsvrijheid. En way to big voor cyann, had gehoopt dat zij hem zou passen, tis haar kleurtje nietwaar. http://www.bokt.nl/markt/ad/49146/western-showblouse

Oh trouwens onze vouwfietsen gister opgehaald te breda. Dacht dat ie echt wel voor een prikkie te koop waren...nou niet dus. Vroeger wilde je toch nooit op zo'n ding gesignaleerd worden?? :o Nou blijkbaar tegenwoordig wel. Die krengen zijn echt bizar duur! :( maar goed ff mp goed in de gate gehouden en nu twee identieke keurige fietsies met spatborden voor totaal 100 euri! Frame, stuur en trappers zijn vouwbaar! Dus die vouwen we op en nemen we mee naar duitsland. *\o/* :j

btw Malu Goed Bezig +:)+

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 21:29

Leuk dat het zo goed vlot bij de dames :-)! Hier opt gemakje, zodra shameless alias shamsyboy klaar is haha, gaan we kijken voor wat shows in de hand te lopen, en dan later uitkijken voor zijn gereden werk, binnen een jaar of 2!

Leuk die plooifietsen men ouders hebben er hen ook net gekocht en hebben die al aan de zee gaan testen, tot ergernis van ons mama die al jaren niet meer op de fiets heeft gezeten (ik ook trouwens niet) ga er terug eens moeten mee beginnen lol!

Goed trainen voor de shows ik duim alvast voor iedereen!!

mvg Glenn

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 07:24

Handig die fietsen nancy!

Pfff, gister weer voor het eerst sinds anderhalf jaar beetje serieus paard gehobbeld, voel het goed :+

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-12 14:27

Oh, vertel es Corine?! Waar hebbie gehobbeld?! :)

Doe maar gauw weer eens wat pics van Shamsyboy Glenn, ben benieuwd!
Vanaf 2 kun je toch in hand trail enzo starten? Lijkt me echr leuk om met Nour te gaan doen. Over Nour gesproken: gisteren weer ff langs geweest en meneer kwam me eindelùk eens begroeten! De arrogantie! Maar goed kon hem dus nu eens van heel heel dichtbij bekijken en hij tekent steeds meer Rabicano. Wordt dit met de jaren meer?
Zijn hals lijkt ook harder dan zijn lichaam te groeien dus nu echt n naarling of n giraf net wat je wil, haha! Foto's zullen jullie worden bespaard, haha! :D

En ja mama Tie... Zaterdag in de les deed ze t weer super. Die wissels gaan heel goed zelf op de plek waar ik wil, alleen wissel naar rechts soms met n bok. Maar hee, een week terug was t nog met een drafpas ertussen, dus geen geklaag hier! *\o/*
Spins zijn nog altijd dramatisch dus we zien wel hoe zich dat gaat ontwikkelen.
Heb lang gesprek met Irene, mijn trainster, gehad: Wel of niet reinen?
Conclusie: ja we gaan ermee door, moet de lat niet te hoog leggen en mezelf niet zo gek maken. %)
:x :D

CT, er zit toch wel een bagagedrager achterop de vouwfiets? :P
Nee, zonder gekheid; puik idee! Ga eens rondvragen of iemand er geen te leen heeft.
Blouse is kei mooi!!!! En vast mijn maat! Maar hou me in, goed hè?! B-)

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 15:11

Ik ben bij krista wezen hobbelen ;)
Manlief mocht Scorpio pesten en ik heb één van de lespaarden gereden. Een erg mooie en gave quarter, met een heleboel knopjes, die ik er na een kwartier niet meer uit kreeg omdat ik al moe was... :+

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 18:01

Super Yil, dat de wissels al zo goed gaan.

Blegh ik ziekjes... maarja toch net ff bij Henk geweest. Had alleen geen puf om te rijden, dus stalgenote laten rijden... alleen daar was Henk het niet mee eens. Stalgenote mocht zandhappen.... dus daarna alsnog op Henk gereden... foei voor Henk...

Corine, op wie heb je gereden dan? Staan Lois en Renegade er weer? ( had vorige keer dat ik op stal was zoiets gehoord van Krista dat die misschien daar zouden komen als lespaard)

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-12 18:19

Scorpio.... <3
Tja Corine, dan is t toch echt te lang geleden! Enige remedie is er weer snel op, hihi! :P

Malu minder... Beterschap! Henk is dus ook niet zon allemansvriend, rarebier eigen, hihi!

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 18:45

Nou het was meer alle omstandigheden bij elkaar. Er stonden twee nieuwe paarden in de wei naast de bak, en die zaten elkaar constant achterna, dus Henk wilde zich daarmee bemoeien... en dacht dat ie dat wel kon maken nu er toch iemand anders op z'n rug zat. Helaas voor Henk mocht dat niet, dus Henk boos... en mijn stalgenote rijdt dus dressuur normaal, dus die gaf de hulpen net wat anders... maar hij bleef wel braaf. Totdat ze galop vroeg, en teveel ging knijpen met haar benen... toen dacht Henk: Rodeo! en toen ging ze nog meer knijpen en vloog ze eraf.....Ze heeft er later nog wel opgezeten en toen was hij heel braaf gelukkig. Heb hem ook heel lang niet meer zo dom zien doen... dacht dat hij oud en wijs werd... nou niet dus :+
Laatst bijgewerkt door _Malu_ op 13-06-12 18:51, in het totaal 1 keer bewerkt

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 18:48

Jup op Renegade. Wat een gaaf peerd :)

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 18:49

Stoute Henk.

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 18:52

Oh Renegade, die vind ik zo tof! Aantal jaren terug ook wel op gereden, echt een tof dier :)

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 19:24

Ja yildiz er zitten bagage dragers op de fietsen maar de bandjes zijn niet zo hoog :+ Diameter ca. 35 cm. Ik weet niet of je je benen in je nek kan leggen, want dan is het geen probleem ;) . Leen wil zijsteps maken, die je aan weerszijde van het wiel vast kan maken, dan kan iemand achterop makkelijk staan! Speciaal voor Cyann }>

haha Gaaf Corine! foto's!! :P

Malu beterschap!!

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 19:59

Foto's heeft Kris wel gemaakt, dus als ze tijd heeft komen die wel ;)

Die fietsen zijn sowieso handig, zie ze ook vaak in de bus, vind het elke keer weer wonderlijk in wat voor een kleine pakketjes ze veranderen.

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 11:34

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 13:03

Grappige bordjes, Nancy...misschien een idee voor als Henk weer een stal heeft. (aan een touwtje om z'n nek hangen vind ik nou ook weer zo wat :+ )

claudiaM33

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 11:58

Afbeelding

Mijn lieve Sumo (v MM Sultan)

Afbeelding

Hij is nogal groot dus zo stappen we op....

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 14:06

Reus Sumo!

Ik ben zo vrij Krista even te kopiëren uit een ander topic :)

-:(- -:(- photobucket is dwars, dus sorry, sommige foto's staan op z'n kant :(

Yurian die kon er wel van genieten, pa & ma te peerd
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

echt, jullie samen in beeld krijgen: geen optie, of jullie reden elkaar ondersteboven of 1 van jullie trok een gekke bek :D
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

<3 wat een mooie poown
[ Afbeelding ]

Crien! GA-LOP! GA-LOP!
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

effe gezellig afsluiten
[ Afbeelding ]

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 15:38

Leuke foto's , Claudia en Corine!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-12 17:44

Reus Sumo en mini Clau, hihi! Wat een heerlijke pics!

En wat ziet er dat heerlijk uit Corine!!! Ja Yurian zag dat t goed was! :D Hoop echt dat jullie weer binnenkort in de gelegenheid komen eea weer op te pakken! :j