Maar die kreeg ik vanmiddag helemaal niet! Dus tja, ik denk dat je tussen Nancy en Leen in het grote bed zult moeten in Duitsland!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tot over een paar jaar.....

yildiz schreef:Wat ik vanmiddag al zei: Ze werkt NO WAY voor iedereen!! Zelfs als m'n juf erop stapt (die haar toch regelmatig rijdt) krijg ik altijd THE LOOK! Van: Ben je nou helemaal, een beetje iemand anders op me laten rijden!![]()
Maar die kreeg ik vanmiddag helemaal niet! Dus tja, ik denk dat je tussen Nancy en Leen in het grote bed zult moeten in Duitsland!![]()
![]()
Je stond erbij en keek ernaar
. Vindt de taartenverkoopjufvrouw vast niet erg
Nou blijkbaar tegenwoordig wel. Die krengen zijn echt bizar duur!
maar goed ff mp goed in de gate gehouden en nu twee identieke keurige fietsies met spatborden voor totaal 100 euri! Frame, stuur en trappers zijn vouwbaar! Dus die vouwen we op en nemen we mee naar duitsland.

! Hier opt gemakje, zodra shameless alias shamsyboy klaar is haha, gaan we kijken voor wat shows in de hand te lopen, en dan later uitkijken voor zijn gereden werk, binnen een jaar of 2!

Diameter ca. 35 cm. Ik weet niet of je je benen in je nek kan leggen, want dan is het geen probleem
. Leen wil zijsteps maken, die je aan weerszijde van het wiel vast kan maken, dan kan iemand achterop makkelijk staan! Speciaal voor Cyann 

) 
photobucket is dwars, dus sorry, sommige foto's staan op z'n kant 

wat een mooie poown