Fijn Miranda, dat hij nu veel meer ontspannen was!
Ik heb Sultan op logement, aangezien het nog niet duidelijk is wanneer mama naar huis mag en hij daar anders alleen zit (de andere honden zitten wel samen). Voorlopig is de diagnose een ontstoken hartvlies, maar ze hebben nog steeds niet alle tests bekeken...
Set_Elkol
Geplaatst: 05-01-15 20:15
Get dat klinkt eng Tiene, heel veel beterschap voor je mama.
Fijn Miran dat ziet er al beter uit!
Annika ik weet alles natuurlijk al haha maar spannend en ik snap je wel van Dos, hoe lastig ook.
Tieneke
Geplaatst: 05-01-15 21:10
Oh ja, Annika! Vind het knap dat je zo eerlijk naar je paard toe bent en haar aan iemand anders kunt overdragen!
aah wat een dotje! Sterkte voor je mama, klinkt niet fijn
Al_Zawraa
Geplaatst: 06-01-15 08:51
Wat een lieverd! En nogmaals sterkte!
Pff, denk je leuk, topic van Aleeyah bij uitgelicht, maar het is weer echt bokt hoor Na bijna elk topic dat ik hier plaats denk Ik weer, Oja dat was de reden dat ik me al eens bedacht had hier geen topics meer te plaatsen en me alleen bij de huiskamertopics te houden Denk dat ik dat vanaf nu ook echt maar ga doen.
Ik kon het ook niet laten om te reageren in je topic Zucht.. Ik ga toch ook niet op dat Belgisch trekpaarden topic gisteren reageren dat ik het niks vind?
Oh ik zal vanavond ff uitgebreider reageren hier trouwens Ik lees voornamelijk elke ochtend het topic even bij, hij gaat nu 'gelukkig' minder hard dan in het begin haha nu is het nog te doen! Nog de beste wensen allemaal!
Tieneke heel veel sterkte met je mam hou jij t allemaal beetje vol En naam kwijt maar nog meer die een virtuele knuffel nodig hebben bah wat een naar begin van t jaar Katja knappe kudde en grappig dat ilya zijn beentjes alweer een hele andere kleur hebben toverbal, aparte reactie van Set maar soms krijg ik ook geen hoogte van merries hoor Reem is zowaar ineens knuffelig (alweer) terwijl ze dat niet echt is ze geeft meestal een zuurpruimgezicht Miran ow ow ow wat is fu een ongelovige boef petje af voor je geduld t kriebelt mij ook en toch ken ik dit errug onhandige rijden ook met mijn ouwetje was het ook nooit een stukje rechtuit ontspannen rijden dit was altijd en overal oefeningen bedenken om andere ongewilde acties te voorkomen. Roma wat een plaatjes enne ze lekker laten banketstaaf hoor, als je kijkt dat veel in katzwijm vallen voor de daadwerkelijk misvormde paardjes (dwerggroei) en dan commentaar gaan leveren op een prachtig toettie die mooi in elkaar zit Kunnen we enkel zeggen blij toe dat smaken verschillen hierdoor tenminste genoeg variateit En wat een megaslijmbal is Djuun hahaha baaaaaaaaaasje joehoeeeee hieeerrrrrr ben ik hoorrrrr Yildiz topper Nour super al had ik t al wel verwacht lekker dier nu kun je weer zelf op en top genieten Tien knappe mannetjes Baukje zag ik op fb druk aan het bestraten helpt Silver je beetje mee met het vooral in de weg staan haha
Hier verder rustig niet veel beleefd. En twijfel twijfel tulip cup is nu toch wel op goed aan te rijden lokatie....
Ow en gefeli met Mish 2 jaar alweer (hier nog een half jaartje voor onze pup 2 is)en strakkies lekker dichtbij dat word genieten En annika jammer dat je dit hebt moeten besluiten met Dos maar als de klik mist, weet zeker dat jullie plekje voor haar vinden en denk dat zijzelf haar baasje zal vinden waar zij verder gelukkig gaat worden jullie hebben haar deze kans gegeven en zo je best gedaan, leuk is het niet maar je gunt haar het geluk
Tieneke, wat een schattig ouwetje! Sterkte met je moeder, ik hoop dat ze gauw weten wat er scheelt en haar kunnen helpen.
Eline, gefeli, het komt idd wel dichterbij!
Roma, maak je niet druk, er zitten ook ontzettend domme mensen op bokt, die kun je echt niet allemaal serieus nemen. Je hebt een prachtig veulie en de meesten zouden vast zelf zo'n veulentje willen als het kon.
Bren, waarom twijfel je? En Fu is normaal gesproken niet zo moeilijk hoor, alleen af en toe bij nieuwe/enge dingen en dan kan het wel even duren voordat hij gewend is. Inmiddels weet ik wel een beetje wat ik moet doen en gaat het ook steeds makkelijker weer gewoon.
Ik kom ook weer eens langs gewaaid! En ook meteen een poging weer bij te blijven
Ik zag een mooi topic langs komen van Aleeyah, echt gave foto's, dat commentaar dan weer... Laat mij ook nog een keer nadenken of ik wel of geen topic ga openen van Bayard. Maar inderdaad, bokkers niet serieus nemen, ik vind het altijd wel leuk om een topic te maken, ook als overzicht voor jezelf.
Fuego is een boef, heel herkenbaar dit gedrag, ik heb weleens een manege pony gereden die zich ook zo gedroeg en altijd op die manier opgelost zoals Miranda. Goed bezig, zo rustig blijven, kost altijd wel wat moeite.
Annika gaat Dostawa verkopen, niet makkelijk, maar als het goed voelt natuurlijk een goed idee. En dei hengst, ben ik wel benieuwd naar
En veder, wat een mooie foto's van al die paardjes
Met mij en Bayard gaat het trouwens goed hij is 30 kilo aangekomen, gecastreerd en hij bleek een haak te hebben (wat best vreemd is voor zijn leeftijd) hij is fysiek dus veel beter in zijn vel en nu ook breder aan het worden en aan het groeien. Daardoor ook soms om achter het behang te plakken. Hij kan ineens heel dominant doen. Zondag zijn we gaan wandelen, en hij heeft 2x gesteigerd en 2x naar mij getrapt. Uit het niets, want voor de rest is hij heel rustig. Ik heb het idee dat hij alles opkropt en dan ineens boos wordt, er zitten dus nog wat opvoedkundige dingen maar ik ben blij dat hij zich beter voelt
Wat fijn van Bayard Corrina! Wel balen dat hij er zo wiebelig van wordt, inderdaad streng in de gaten houden Brenda, waar twijfel je over?
Shan, jij ook vandaag mag het nog he
Ik heb gisteren en vandaag stage, dus gisteren geen Noah Vanavond weer even lekker rijden, en morgenavond hebben we een dressuurclinic Binnenkort maar weer een wedstrijdje dressuur opgeven, wanneer het nog wat minder koud is
En leuk zo je kudde Katja, ben ook wel heel benieuwd wat voor kleur Ilya nou gaat worden.
Als ik Miranda zou zijn en mijn paardje zou zo doen. Ik zou het ook heel anders aan pakken. Khaory heeft ook van alles geprobeerd. Maar goed iedereen op zijn manier, en je weet zelf wat het beste werkt. En het 2e filmpje ziet er al veel beter uit.
wat lief, ik kreeg een pbtje van Cindy over de nieuwjaarsborrel en uitreiking van de dressuurcompetitie dus ik ga daar denk ik wel heen. Gaan er nog meer mensen uit ons topic?
Corrina, fijn dat Bayard opknapt en (iets te) levendig wordt!
Tam, leuk hoor, een clinic. Nee, ik rij geen wedstrijden dus ik ga natuurlijk niet , die uitreiking is voor mij alleen iets als de discipline achteruitrijden wordt geïntroduceerd!
Ik wil iedereen de beste wensen wensen Dat 2015 voor iedereen een heel mooi jaar mag worden.
Leuke foto's komen er voorbij. Ik lees zo nu en dan mee. heb de griep te pakken pff als iemand het over wil nemen graag haha.
Roma laat ze lekker, je hebt een prachtig meiske. er zijn altijd onrust stokers. die kletsen als een kip zonder kop. En niks te doen hebben op z'n mooie dag als vandaag. Kijk enorm uit naar je andere beeb. Zal niet lang meer duren dacht ik
Poeh, sterkte met je moeder Tiene, wel heel fijn dat je Sultan kunt opvangen, wat mooierd!
Moeilijk Annika, maar ik denk een juist en eerlijk besluit voor Dos, een klik kun je nu éénmaal niet forceren, dat is er of dat is er niet. Spannend met de hengst!
Jammer van die reacties hoor Roma, sommige mensen kunnen het gewoon niet laten...
Ook de beste wensen voor jou Shanna!
Fijn dat Bayard zich beter voelt, iets te goed haha!
Leuk Tam! Ik denk niet dat ik er heen ga, maar zeker leuk dat er zoiets georganiseerd wordt!