Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Volgens mij is het in het vorige topic al eens ter sprake gekomen, maar kan het niet terug vinden. Ik ben eigenlijk niet zo'n fan van jonge paarden onder een deken zetten, maar Jas stond vandaag compleet te rillen in die regen. Hij zit ook nog wel erg dun in zijn vacht en op zich vind ik dat niet erg, immers zal hij vanzelf wel een wintervacht aanmaken wanneer het kouder wordt (had hij vorig jaar ook) Maar die regen in combinatie met wind... vond het echt een soort zielig voor hem (paarden gaan overigens gewoon het hele jaar door de hele dag naar buiten tenzij het echt niet verantwoord is) Zit er over te denken om hem op zulke dagen als vandaag een regendekentje op te leggen. Nu ging de discussie (als ik het me goed herinner) de vorige keer over ongevoerd vs gevoerd, wat zijn jullie ervaringen?
Barcelano schreef:Kat misschien kom ik tzt wel dichter die kant op wonen![]()
Heb nu toch een goede lokkertje
zit al bij heledag zonder

Iloontjeehh schreef:Nou idd, merk het ook aan mezelf hoor meteen zo'n omslag in het weer. Hij is verder wel mooi op gewicht, maar zit nog veel dunner in zijn vacht dan Moyo.

Ben blij dat we niet terug naar Zeeland hoeven te rijden vannacht, maar lekker al in onze bedden in de b&b liggen

kou kunnen ze echt wel tegen maar die nattigheid is niet fijn voor paarden... 
. Ik kijk ook altijd graag naar de foto's van bijvoorbeeld Asal, dat is echt een van mijn voorbeeld 'modellen', zeg maar. Ook de andere foto's, van de andere paarden, zijn leuk en interessant om naar te kijken, en dan zelf eens wat te proberen. Actiefoto's zijn ook altijd leuk van de arabjes, zoals bijvoorbeeld Noah. Die gaat zo lekker over de boomstammen af en toe. Western was heel mooi om te zien in Raalte. Toen heeft Eline even mijn camera geleend en had ik ineens heel veel foto's daarvan
.