Wat ziet Asal er tevreden uit!
Mijn turbo-terreur vandaag:
en in stap. knappe Blue mooi in beeld

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MirandaFuego schreef:Iloon, als ik longeer wordt hij niet rustiger maar raakt steeds meer over de kook.
Hij is heel onzeker en op zijn flikker geven helpt niet, ik ben wel van het aanpakken maar daar bereik je niks mee met hem, dan raakt hij alleen maar van over de kook, dan kun je niks meer met 'm en hij gaat dan echt gevaarlijk doen.
Al moet ik soms wel mijn best doen om rustig te blijven en niet boos te worden.![]()
Als ik het zo op film zie snap ik best dat jullie dat denken..maar ik heb al heel veel vervelende paarden weer op het rechte pad gekregen dus het is niet dat ik bang ben of niet durf aan te pakken.
Lekker dat je je scriptie hebt ingeleverd!
Kat, Ilya groeit lekker!
Tis wel echt een leuke poowny!![]()
Worden zijn benen nou weer lichter?
Tammy_ schreef:Fu steekt zijn middelvinger op naar Miranik zie het al helemaal voor me... Maar hij neemt je inderdaad wel goed in de maling in mijn ogen, lastig dat je hem er niet doorheen kan prikken.
Noah had van mij ook een mep gekregen als hij zoiets zou doen, of hij nou onzeker is of niet
Iloontjeehh schreef:Ik had het ook niet over meppen Miran, maar begrijp idd dat voorwaarts niet werkt, en je natuurlijk op jezelf moet passen. Jammer dat hij Zos nog kan horen, dat helpt dat idd ook niet echt. Komt vast wel goed! (en ik weet niet of ik het daadwerkelijk anders zou doen als ik hem zou kennen, jij kent hem het beste, was gewoon ff een gedachtegang)