Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

mannen zijn streng Joyce haha en vrouwen luisteren slecht
staat hem goed Nicky
Ken zoent graag
als jaarling had ik hem mee naar de amateur en naar st oedenrode. Bij die laatste ging ie bij binnenkomen meteen op zn plaat en blessure, zodoende ook dat ik hem nu eerst binnen wilde showen, om vertrouwen te krijgen in de bodem. T is niet zo'n handige Harry soms en dacht als ie weer onderuit gaat is ie er gelijk klaar mee ook
maar had wel lol hoor want in de showring zag ie wel kans om een hap van zo'n boompje te nemen
echt prachtig weer vandaag! 

Ik heb een parkje waar ik zo inrijd maar helaas nog geen ruiterpaden. alleen stukjes berm en een paar grindpaden.. Als ik echt naar ruiterpaden wil moet ik een brug over en daarna een autoweg van zo'n kilometer.. langs water. De laatste keer kwam er een boot. Niks aan de hand. Ik zei net: Wauw ze vind boten niet eng
Tot dat de "golven" tegen de kant klotste. Ze werd echt een beetje paniekerig. Dus ik probeerde naar de overkant te gaan maar ze vond het zo eng dat ze zichzelf op het midden van de weg parkeerde terwijl er een auto aan kwam.
gelukkig waren we met 5 paarden en 2 fietsers dus werd snel geholpen en daarna was het weer klaar..

Ze voelt zich duidelijk al beter en ze glimt weer aardig. Ik heb een nieuw zadel maar dat is een lang verhaal. Ik heb een topic geopend maar geen idee hoe die te quoten.. uitleg?
weer niet helemaal erop hè
Echt heel lief allemaal 
En idd, Umo wat kilometers maken en wat stoerder worden 

) en ruiterpaden. Maar moeten voor allemaal nog wel een paar km rijden hoor, maar genoeg langs fietspaden en vrij rustige B-wegen. En net als vandaag met wandelen komen er trekkers voorbij gedenderd, maar Djuun geeft daar gelukkig geen ene zier om.
Maar goed, grazen doet haar goed, viel me vandaag echt op dat ze weer lekkerder in haar lijf komt te zitten. Met nu de eerste 2 shows achter de rug hoop ik de routine weer op te kunnen pakken zodat ik weer lekker met haar aan de gang kan. Wordt wel eens tijd om er weer op te klimmen nu natuurlijk

Die hebben wij dan weer niet, dus extra blij met de uitrijmogelijkheden
stonden we ook altijd ergens anders qua stal en de uitrijmogelijkheden waren daar een stuk beperkter. Nu staan we in de zomer wel eens een beetje in de file met mooi weer (gemiddeld 4 weekenden per jaar ofzo
), maar dat maakt de omgeving wel goed
(en natuurlijk het feit dat we een heerlijke stalling hebben).
ja knagen aan hout doet ze wel maar dat is gewoon meer omdat ze het lekker vindt, niet zoals een stalgebrek. Ze heeft wel eens even in een box gestaan en dan gebeurde het. Maar ze staat nu al 8 jaar buiten dus gelukkig bij mij niet
Gelukkig maar dat ze het buiten niet doet
Ijsberen ook nooit gezien, alleen de laatste tijd nu ze af en toe op het grasveld mag staat ze voor het hek te wachten als ik er ben. Ze kijkt me elke dag heel ver na in de hoop dat ik terug kom om het deurtje weer open te doen

We hebben een groep met vakantiepaarden (waar 2 paarden van mijn schoonzus staan: Arabische merrie en haar 2-jarige Quarab-dochter), dus dat zou hartstikke leuk moeten zijn voor Doortje. Zitten 2 weilanden tussen mams en dochter dalijk, dus ik hoop dat ze beide geen springgenen hebben

Denk dat Sets veulen net zo uitgroeit als Set of ietsje kleiner. De vader is 1,46 namelijk.