amyz schreef:En ben vandaag vreemd gegaan.... Op een haflinger geredenNog oude type ook, dus niks geen elegant ding. Nee hoor, gewoon type tank. Pfft, na 3 rondjes draf was ik gesloopt, t rijdt ook als een tank namelijk
Nee, niks voor mij.. Lief paard verder hoor, niks mis mee, maar mij te breed en te zwaar in de gangen hihi.
Haha en dan denk je...Ik hou het wel op de Arabier.
Dat heb ik wel altijd
Nog oude type ook, dus niks geen elegant ding. Nee hoor, gewoon type tank. Pfft, na 3 rondjes draf was ik gesloopt, t rijdt ook als een tank namelijk
Nee, niks voor mij.. Lief paard verder hoor, niks mis mee, maar mij te breed en te zwaar in de gangen hihi.
En toen ie het kratje hooi om de hoek ontdekte en ik m weer een stapje terug wilde zetten, ging ie niet. Noooo way. Oh ja, dat waren koudbloeden idd...
dat was denk ik vooral omdat ze ook nog eens een merrie was.
Toen ik mocht revalideren na mn beenbreuk ben ik ook gaan zwemmen, om de spieren op te bouwen
De DA denkt dat het plekje dat hij zag een stukje weefsel is die een brug gevormd heeft tussen het checkligament en de pees, en dat door een paar gekke sprongen dat 'bruggetje' aan het checkligament getrokken heeft waardoor hij zo kreupel was. De dierenarts zag niet in waarom dat kleine stukje extra weefsel zijn sportcarrière in de weg zou moeten staan, dus we mogen heeeeeeeel langzaam gaan opbouwen met korte stukjes draven, 1 minuut per kant per 2 weken er bij
Schiet mij maar lek. Iig mag ie er gewoon niet meer bij, zekere voor het onzekere want Nash is ook nog erg jong natuurlijk..