Western Arabieren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-12 22:09

Kom je deze keer alleen en volgende x met haar! Nee serieus, Tie is echt n mega braaf paard om bij een groen of onrustig paard erbij te hebben. Bovendien rij je vanuit ons achterom zo de Duinen in! We hebben het er vrijdag wel over. ;)

Tie vanmiddag, tussen een Capoeirafestival van mijn zoon door, weer door de wasstraat gehaald en alle tack opgepoetst! We zijn er klaar voor! Aan m'n nieuwe mooie pak zal het niet liggen, maar heb er een heel hard hoofd in! Het gaat ff allemaal heel veel minder en nou ja... We zitten
op t moment ff in een dip. Komt wel weer goed...

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 08:48

Nour is samen jarig met Shameless die er 2 is geworden!

haha, happy B-day for the boys haha!

mvg Glenn

Bimmetje

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 09:36

Glenn ook jij gefeliciteerd met shameless!

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 13:51

Mijn Romals uit de USA zijn eindelijk binnen! :D :D En ze zijn zo mooi :wow: Zal snel even proberen om een foto te maken.

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 14:59

leuk leuk!
Hoe lang heeft het geduurd voor je ze binnen had?

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-12 19:12

Ach ja Shameless is op dezelfde dag jarig! Gefeliciteerd! *\o/*
Hoe gaat t met hem?

Benieuwd?!!! Dus ja, pics!!!!!! *\o/*

Vandaag heerlijke dag bij de DAWRA show gehad! Was echt heel gezellig en Tie liep onverwachts zoals ik dan van haar gewend ben. Eerste keer op 1 hand gestart en dat ging super!
Resultaten mogen er ook zijn; SMS: 1e, pleasure W&J 2e, Pleasure Beginners 1e, HMS W&J 2e en HMS Beginners 2e. Helaas net 1 puntje tekort voor n allroundtitel, maar man man dit had ik niet verwacht!
En Cyann... Die heeft t weer Kai goed gedaan...

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 19:18

yildiz schreef:
Ach ja Shameless is op dezelfde dag jarig! Gefeliciteerd! *\o/*
Hoe gaat t met hem?

Benieuwd?!!! Dus ja, pics!!!!!! *\o/*

Vandaag heerlijke dag bij de DAWRA show gehad! Was echt heel gezellig en Tie liep onverwachts zoals ik dan van haar gewend ben. Eerste keer op 1 hand gestart en dat ging super!
Resultaten mogen er ook zijn; SMS: 1e, pleasure W&J 2e, Pleasure Beginners 1e, HMS W&J 2e en HMS Beginners 2e. Helaas net 1 puntje tekort voor n allroundtitel, maar man man dit had ik niet verwacht!
En Cyann... Die heeft t weer Kai goed gedaan...

Wat ontzettend goed zeg!! Gefeliciteerd! En dat alles op één hand, nou ben heel erg benieuwd naar foto's!

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 20:14

hallodico allemaal....wij waren ff druk druk druk met wedstrijd voorbereiding en weet ik veel wat allemaal nog meer. Wel stiekem meegelezen...

ff kort verslag, want moet nog ff naar een ppp kijken van cyann der boekbespreking die ze morgen op school moet doen.

Vanmorgen vroeg vertrokken richting Woudenberg weereens op wedstrijd geweest, dit keer voor Cyann bij de DAWRA beginners.
And here are the results:
- Showmanship at Halter 2e vd 2 starts. Wat deed ze hier goed showen t.o.v. twee weken hiervoor, Yep kids leren snel. Een close finish aldus de jury.
- In Hand Trail 1e vd 4 starts!!! Foutjes slechts 2x -1/2! En geplust!! 1x +1/2. Score 69,5!!!!
- Trail 2e vd 5 starts. Het hek achterwaarts was de grote boosdoener :( :+
- Western Horsemanship 1e vd 7 starts!!! Wauwie wat knap.
- Reining een DQ. In het schema stond dat er hiervoor ongeveer 1/2 uurtje pauze was, maar helaas die werd benut om in te lopen qua schema. Dus Cyann kon amper goed hiervoor losrijden en geoefend hadden we die thuis niet, dus pattern moest ook nog in het koppie....dit werd een dq "out of pattern". Helaas te gestresst door het gehaast. Maar ......
Cyann (10 jaar) had ruim voldoende punten verdiend voor de titel ALLROUND CHAMPION bij de beginners!!!!!!! (met twee punten voorsprong op monica) *\o/* *\o/* <3 <3

Hey Yildiz, wist ik niet dat je voor het eerst op 1 hand was gestart! Dan mag je zeker super trots zijn zeg!!! Hij ging lekkerrrrrrr.

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 20:43

*gaat zo weer even trouw bijlezen*

hier alvast twee foto's

Afbeelding

Mooie Henk :o

Afbeelding

En dit vond hij er zelf van.....

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 20:56

haha moooooooooi en stoere henk!

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 21:00

Gefeliciteerd nog met shameless!

En yildiz en cyann weer super bezig! Chapeau dames!
En yildiz, een slechte generale is een goede uitvoering hè ;)

Kalief heeft nieuwe reins, mooi hoor!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-12 21:10

Gelukkig was dat dit x wel het geval Corine! In ieder geval weer een boost voor ons en we gaan lekker verder!

Wauw! Knappe romals! Hoe rijdt dat nou? Heb er wel liggen voor ooit (je kunt ze alvast masr hebben he?! :D ) lijkt me niet eenvoudig daar mee te rijden?

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 21:29

Yil, gefeliciteerd met je wedstrijdresultaten, super weer. Nancy ook gefeliciteerd met Cyann. *\o/*

Ik heb net heel ff zonder zadel rondgehobbeld met de romals, zo dat is echt wennen. Ik kan nu niet meer sjoemelen als met mijn split reins :o . Van de week maar even oefenen, Henk zag vanmiddag ook overal spoken in de binnenbak...er zit achter een reclamebord een uilennest verstopt.. die die beesten maken herrie :wow:

@bimmetje, deze romals heb ik midden april besteld in Amerika. Heb ze naar mijn schoonzusje laten sturen in Boston aangezien de leverancier niet naar Nederland wilde versturen. Zij heeft ze 16 mei op de post gedaan en ze zijn vrijdagmiddag aangekomen.

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 21:42

oh trouwens yilz....je vliegenmasker is gemold...Lag totaal in stukken vorige week in de wei. Cyann balen, want "dat was nou net de leukste!" Ik had hem om gedaan bij scarlett....Scarlett heeft het denk ik zelf gedaan door aan een heiningpaal te schuren en anders is het peppy onze hengst geweest...die twee zijn altijd aan het klieren. Jammerrrrrrr....Die van June en Nirvana zijn gewoon nog heel...Die jeugd ook van tegenwoordig!! :( _-:(

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 08:16

Wat een geweldige resultaten zijn hier behaald!!
Proficiat voor jullie allebei! Super gedaan!

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 12:32

yildiz schreef:

Ja baalde ook wel, dus scarlett krijgt als de zon schijnt een sliertjes gordijn.

Maar Whoooo wat is die gaaf!!! :+ Jammer van het prijsje, beetje te gek voor wat fun.

Cyann is binnenkort jarig, maar met die mollers in de wei, krijgt ze echt wat anders! Ook roze dat wel.

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 19:51

Vanmiddag met de romals getraind... moet zeggen dat ik ze voor het fijne net iets te kort vind. Eens kijken of ik ze kan verlengen met van die rein chains. Moet zeggen dat ik die dingen er op de foto raar uit vindt zien, zit alleen een open haakje aan... dat raakt snel los zou je zeggen tijdens het rijden

http://www.westernstore.nl/image.php?ob ... ge_id=3058

Of moet je ze dichtbuigen ofzo :o?

heb btw nog steeds geen bevestiging van inschrijving voor het DAWRA weekend.... inmiddels een week geleden verstuurd... tsssk ( wat ben ik toch weer ongeduldig ook :o :D )

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 20:20

malu, nou geen idee hoor. Ik zou ze eerder benutten om de stang in de trailer te vergrendelen ;-)

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-12 20:24

Nooit gezien?! Vind ze er in ieder geval zo van de foto niet mooi uitzien. Is er geen charmantere oplossing?
Had trouwens ook niet verwacht dat ze zo kort zouden zijn. Ik zag afgelopen zondag Paulette met prachtige romals en die vond ik juist lang ogen. Dan moet je ook echt alles kunnen loslaten, gaaf! :D En eigenlijk ook de mooiste reins bij een arab... <3

Beuh... al mn pics van gister zijn klote...Geprobeerd ze een beetje op te leuken maar het valt niet mee. Toch een paar voor de impressie:

Afbeelding

Afbeelding

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 20:26

mooie showblouse yildiz! Ziet er ook relax uit zo.

Malu, ik heb ook geen idee hoe die dingen horen. ;)

claudiaM33

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 20:53

Mooie pics Yildiz!! Wat een leuke dag he gisteren, hahaha :D

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-12 20:59

Thanks! Ben er ook heel blij mee! :D Maar had een gewone BH aan en dat moet ik dus NOOIT meer doen! Schrok echt van de pics! Mn tieten hangen zo ongeveer op mn buik! Ieuwwww!!! -O- :D
En ja, ze liep weer zoals vanouds. Ze begon bij het inrijden weer hyperdepieper te doen. Maar had het daar met Paulette over gehad in de les van een week terug en dus ben ik hele moeilijke oefeningen gaan doen (sidepasses) waar ze echt d'r koppie bij moet houden. En toen had ik d'r precies waar ik haar hebben wilde! Omdat ik en W&J en Beginners startte moest ik alleen heel de tijd wisselen van hoofdstel. Ze liep echt veeeeel lekkerder op shanks (wat ik voor de eerste keer best eng vond) en dan weer terug op snaffle was geen succes. Maar goed, ik heb echt peeen gescheten want ik zag het zaterdag allemaal niet zo zitten. Maar het is bij de DAWRA echt zon TOPsfeer dat al mn zenuwen verdwenen als sneeuw voor de zon! Echt Jes, al kom je maar voor schooling, word toch lid!!! *\o/*

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-12 21:01

claudiaM33 schreef:
Mooie pics Yildiz!! Wat een leuke dag he gisteren, hahaha :D

Echt wel! Zou willen dat deze scherp was:

Afbeelding

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 22:00

yildiz schreef:
Thanks! Ben er ook heel blij mee! :D Maar had een gewone BH aan en dat moet ik dus NOOIT meer doen! Schrok echt van de pics! Mn tieten hangen zo ongeveer op mn buik! Ieuwwww!!! -O- :D

_O- I told you so! Sorry ben een beetje een flapuit...was al bang dat je het niet zo waardeerde toen ik het zei :o . Maar gelukkig aan je reactie te zien hou jij ook wel van zelfspot :+. Die blouse die drukt je boobies plat _-:(. Tja de ene gebruikt knalrode lippenstift en jij? Volgende keer een dikke vette stevige push upski! :):) :wow: *-:) :')