Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AnneOmie schreef:Ik kom me hier ook maar weer eens melden
Ik zie dat er hier een aantal me hun arabjes in Egmond staan, leuk! Omar staat sinds 2 maanden ook in Egmond aan den Hoef! Bij mij op stal staan nog 2 volbloed arabieren en straks per 1 december komt er nog 1 bij
ArabianRanch schreef:Heeej Lies, ben je aan het stofzuigen ? (je avatar)komisch
liesjeB schreef:AnneOmie schreef:Ik kom me hier ook maar weer eens melden
Ik zie dat er hier een aantal me hun arabjes in Egmond staan, leuk! Omar staat sinds 2 maanden ook in Egmond aan den Hoef! Bij mij op stal staan nog 2 volbloed arabieren en straks per 1 december komt er nog 1 bij
welkom
AnneOmie schreef:Ik heb net gestemd op je prachtige veulen AR Majida AR
sannev schreef:HedwigO schreef:Hier in amsterdam is het echt noodweer. Maar paardje staat in egmond aan de hoef maar die zal het ook wel nat hebben aangezien raheem het ook nat heeft
hé wat leuk zeg, waar staat je paardje in egmond?
ja ze hebben het zwaar hier in egmond, tis echt slecht weer!
AnneOmie schreef:Ik kom me hier ook maar weer eens melden
HedwigO schreef:AnneOmie schreef:Ik kom me hier ook maar weer eens melden
Welkom!! Een idee om een egmond arab meeting te doen?
AnneOmie schreef:Haha ja lijkt me wel een leuk ideeben alleen bezig Omar weer op te bouwen na blessuren, hij had zich verstapt en last van zijn banden. Gaat nu super en al wel weer stukjes aan het draven, maar helaas nog geen strandrit ofzo voor ons!
Ik sta trouwens bij Stal de Waard aan de Heilooerzeeweg
CtjeLief schreef:Ik ben jarig...
Joepie.. party-time!
haha dat kadootje bij mn naam, geinig, wat zou erin zitten?