Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hopelijk mag je moeder snel weer naar huis Tiene!
Alle knopjes zitten er nu heel goed op en kan niet wachten om verder te gaan met hem. Op advies van Kris geef ik hem geen rust maar blijf ik met m werken, Max 2 keer per week en veel grondwerk. Hij vindt het werken zelf zo gaaf en we gaan gewoon stapje voor stapje verder. Nour is nu wel echt hengst, n brave, maar zeker een paard dat binnenkomt. Thuisgekomen dan ook een dansende man naast me, heel imposant!
Vanavond in de box de ontmoeting met z'n beste vriend:

Bij mij hing er een heel dichte mist waardoor de knallen en flitsen echt heel hard gedempt waren, de paarden waren dan ook rustiger dan de afgelopen jaren.
Heb je nog nieuwe foto's van haar?
Veel sterkte met je moeder trouwens! Hoe gaat het nu met haar?

Sem heeft een weekje stilgestaan omdat zijn hoeven wat kort geworden waren door al onze ritjes in de koets, maar hij heeft nu ijzertjes dus we kunnen er weer tegen!
Maar vandaag gelukkig een dagje vrij, ik heb de laatste 3 pagina's even bij gelezen.
Leuk dat ze weer bij Uitgelicht staan!

Dus ik ben nu heel hard aan het nadenken, wat met hem te doen.. 

Ook vervelend dat Mausi last had van het vuurwerk. 
hihi 

Voor mij is het belangrijkste dat ze voorwaarts blijven, de juiste stelling maakt me dan vrij weinig uit, eerst gewoon vooruit aan een deftig vlot tempo.