MirandaFuego schreef:Pluk de dag idd...
Het is wel heel jong, 33...
ja helaas ken de dood geen leeftijd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

de praktijk ervan valt tot nu toe alleen een beetje tegen
Heeeel veel teksten lezen die naar mijn idee geen toegevoegde waarde hebben, heel veel opdrachten, en heel weinig tijd voor de specifieke dingen waarvoor ik deze studie gekozen heb. Maar hoop dat dat aan het eind van dit schooljaar weer beter wordt.
maar die zijn enkel dit jaar, vanaf volgend jaar wordt het veel meer communicatie-gericht (gelukkig
)
Ik doe een geschiedenismaster, maar mijn richting is historische taalkunde...en dat komt in de meeste verplichte vakken nauwelijks voor
zijn allemaal dingen van literatuur en gewone geschiedenis enzo waar we mee doodgegooid worden.

Ben ik allemaal vanaf gelukkig
Hoef alleen maar uit mn hoofd te leren welk showhalster hoe heette, wat ik op welke prijs gezet had, welke maten en kleuren ik heb... Ach, eigenlijk is Engelse woordjes leren toch makkelijker als ik er zo over nadenk
Lijkt me best zwaar zo'n master, ben ook niet zo heuul slim 

ik keek gisteravond nog even, en ik zag dat de aanbiedingsprijzen een bijna onleesbaar lichte kleur waren. Misschien moet je dat nog even veranderen?
amyz schreef:Na lang zwoegen en zweten op het compleet veranderen van de website is deze eindelijk af...![]()
http://www.arabianhorsestore.nl
[ Afbeelding ]
Er zullen nog wat kleine aanpassingen volgen en het probleem dat sommigen hebben met de virusmelding wordt momenteel opgelost, dit bleek een listig probleempje.
Ze waren laatst bijna in Nl, hoop ze dit jaar nog binnen te hebben
Aantal grams moest ik idd nog nakijken

Ze vond het wel erg spannend, maar ging op het laatst wel ontspannen. Heb halverwege er 'n stukje naast gelopen om ze wat te laten relaxen en dat heeft geholpen, ben zo trots op m'n dametje
En thnx
Ik heb sowieso nog een paar veulendekens op voorraad, dus roep maar als er nodig is
Verder zou ik het eigenlijk niet weten, geen enkele ervaring mee
Ook helemaal zn staart in de krul, mn knappe man
Nash kon natuurlijk niet achterblijven dus gaf ook effe een showtje weg.. Ben er nog steeds helemaal blij van hahaha 
Nog oude type ook, dus niks geen elegant ding. Nee hoor, gewoon type tank. Pfft, na 3 rondjes draf was ik gesloopt, t rijdt ook als een tank namelijk
Nee, niks voor mij.. Lief paard verder hoor, niks mis mee, maar mij te breed en te zwaar in de gangen hihi.