Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar ja, tis verplicht overal waar ik rij... En ja, veiligheid enzo... Ik weet t... Maar toch.... Heb nu gelukkig wel n hele lichte met van die sleuven maar t was warm en heb hard gewerkt, dus ga zo maar m'n nest in, is t morgenvroeg over... Bimmetje schreef:haha te warm? Voor onze woestijn paarden?![]()
Ik heb om half 5 even lekker gereden. Wel maar even.
Alleen aan de basis en ontspanning gewerkt.
en voor mij ook
Henk moest vanavond aan de bak, en wat liep hij fijn! Supermooie tempowisselingen in galop en een hele vlotte rollback
En dat is zeldzaam bij Henk, die doet de rollback altijd op z'n dooie gemakkie...De dubbelklap-appie was ook braaf vanavond... is geeneens dubbelgeklapt. Liep lekker vlot haar rondjes en begint al lekker te buigen en zakken. 

yildiz schreef:Ik heb ook alleen B rijbewijs en daar kan je gewoon 1 paard mee vervoeren (zolang max totaal gewicht de 3500 kg maar niet overschrijdt).
(onder voorbehoud dat Henk zich gedraagt..hij wil nog wel eens dom doen in een andere bak) 

) en ze is er nog nooit op gaan staan!
Uiteraard vond ze het wel heel spannend, dus eea wilde ik snel nog eens herhalen. Nu het zulk mooi weer is was de afpraak al snel gemaakt dat we met wat meiden van stal zondagochtend, voor alle drukte en dus heul vroeg uit de veren
, zouden gaan zwemmen met de paarden.
Maar de dappere dame stapte er zo in! En ze durfde nog diep ook!