Western Arabieren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CounTree

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 19:49

pffff lees net op westerntoday dat ze de aanvangstijd van de drha wedstrijd zaterdag hebben gewijzigd van 08.30 naar 07.00 uur. Nu ben ik toch wel blij dat we deze wedstrijd laten schieten en naar de dawra gaan. Tjonge jonge zeg....al had ik dan in de buurt geslapen, dan hadden we nog heeeeeeeel vroeg op gemoeten omdat ik in de arena had willen losrijden. 07.00 uur beginnen is de bak uit om 06.30 omdat ze gaan slepen. Gekkenhuis!!

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 20:49

Cyann der inschrijfform voor 3 juni gemaild. Ze doet geen Walk Jog. Wel beginners met galop.

Tevens gaan we naar het weekend!! Met het EK voor de deur, leek me dat wel zo handig. Dus ook dat hoppa ingevuld en gemaild.

Verders zijn we van plan om naar Beverwijk te gaan. WRAN wedstrijd double judged d.d. 24-06.

Verkeerde cap Yildiz! Heb je niet zo eentje met van die luchtsleuven??

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-12 21:53

Ga ook naar Beverwijk èn naar t weekend! Straks kun je die kop van mij niet meer zien, whahaha!!! _O-
Er is maar 1 cap die fijn zit en dat is n baseballcap!!! Ik haaaaat caps! :( Maar ja, tis verplicht overal waar ik rij... En ja, veiligheid enzo... Ik weet t... Maar toch.... Heb nu gelukkig wel n hele lichte met van die sleuven maar t was warm en heb hard gewerkt, dus ga zo maar m'n nest in, is t morgenvroeg over...

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 22:18

wha lachen, dat wordt dan gezellug!!! Leen begon wel te mopperen over beverwijk, beetje lastig parkeren. En zware buitenbak, tenminste de laatste keer dat we daar waren...paar jaar geleden.

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 22:55

Bimmetje schreef:
haha te warm? Voor onze woestijn paarden? _O-
Ik heb om half 5 even lekker gereden. Wel maar even.
Alleen aan de basis en ontspanning gewerkt. ;)

Wel voor de dubbelklap-appie ;-) en voor mij ook :+ Henk moest vanavond aan de bak, en wat liep hij fijn! Supermooie tempowisselingen in galop en een hele vlotte rollback :D En dat is zeldzaam bij Henk, die doet de rollback altijd op z'n dooie gemakkie...De dubbelklap-appie was ook braaf vanavond... is geeneens dubbelgeklapt. Liep lekker vlot haar rondjes en begint al lekker te buigen en zakken.

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 09:41

Ik ben 3 juni ook van de partij. Kerihm doet het weer helemaal goed dus gaan hard trainen. Want er moet toch echt wel een kilo of 100 van af. Niet normaal zeg hoe dik die is.

Wij doen mee met de pleasure en de horsemanship amateur en als het lekker gaat ook de jackpot hiervan.
Het weekend is ook gemaild dus daar zijn we van de partij met 2 paarden en 3 personen. Heb er mega veel zin in. En is zeker een goede opstap om onze gemiste lessen een beetje in te halen voor het EK anders wordt het helemaal niks.

De wedstrijd van Beverwijk staat ook bij mij op de planning heb alleen een luxe probleem weet nog niet welk paard ik mee ga nemen wordt waarschijnlijk me paint zodat ik me punten niet kwijt raak in de L2 bij de Wran. en waarschijnlijk doen we 8 juli ook mee bij Wennekes de Wran wedstrijd.

Hoop dat de paarden het super blijven doen zo dat we kunnen gaan vlammen.
Zo zien ze me een aantal jaar bijna niet starten en dit jaar wil ik weer veel starten.

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 16:39

joeehoe, ik heb waarschijnlijk vervoer naar het DAWRA weekend! *\o/* *\o/*

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-12 19:16

Gaaf Malu!!! Dan gaan we elkaar zeker treffen! Leuk leuk! Gaat Henkeman ook mee? Ja toch?

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 19:37

wat goed Malu!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-12 19:48

En wij zien elkaar volgende werk vrijdag Jes, vanaf uurtje of 3, 4? En dan ga ik je ervan overtuigen waarom t zo leuk is om lid van de DAWRA te worden! :D

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 19:50

Ja ik kom sowieso, maar waarschijnlijk komt diegene mee waar ik de paarden van train en die heeft een E rijbewijs, dus dan kan Henk mee!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-12 19:54

Ik heb ook alleen B rijbewijs en daar kan je gewoon 1 paard mee vervoeren (zolang max totaal gewicht de 3500 kg maar niet overschrijdt).

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 20:01

Haha owja maar dat geloof ik ook wel yildiz, maar ik vind het weg gegooid geld om er nu al lid van te worden als ik toch nog niets mee doe nu. ;)

15.00 is goed! Want moet wel weer op tijd terug om de paarden binnen te halen ;)
Dus mocht je wat eerder kunnen, laat je het me maar weten. :D

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-12 20:24

Ja, is goed! Kun je me ff je tel
Nr pb-en? Dan kan ik t altijd even de dag zelf doorgeven!

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 20:35

Done! :D

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 20:52

yildiz schreef:
Ik heb ook alleen B rijbewijs en daar kan je gewoon 1 paard mee vervoeren (zolang max totaal gewicht de 3500 kg maar niet overschrijdt).

achter mijn auto van 900 kg kun je alleen geen trailer hangen en momenteel niet echt geld om een zwaardere auto te rijden.... maarja daar komt vast ooit verandering in als ik afgestudeerd ben. :D

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 20:52

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-12 21:37

Dat is niet lachen, dat is gewoonweg GEWELDIG!!!! *\o/* Hoeveel combinaties startten daar ook al weer?! ..... En wie kiezen ze voor de voorpagina.... +:)+

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 21:51

:o hihi yep. June makes me famous <3 She got the looks 8-) _/-\o_

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 10:37

Tof dat jullie de voorpagina hebben gehaald!

ahhh wil ik net de inschrijfformulieren van het DAWRA weekend printen... is de inkt op :(
Nog maar even snel naar de media markt.....en dan dinsdag op de post. :D

waarschijnlijk gaat het meisje dat mij brengt de beginnersclinic doen van Alice Zijlstra met Henk :D (onder voorbehoud dat Henk zich gedraagt..hij wil nog wel eens dom doen in een andere bak)

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 11:59

haha nancy, wat gaaf zeg! Jullie worden idd nog echt beroemd! *D

Malu, wat leuk zeg dat Henk en het meisje mee gaan doen aan de clinic. Altijd heel leerzaam.

Ik heb morgen jurycursus bij wendy. Ook heel leerzaam en heb er zin in!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-12 18:53

Ben benieuwd hoe het is gegaan?!

Vandaag heeeerrrrrlijk gelest (pleasure en SMS) bij Paulette. Weer flink aandacht aan mijn houding besteed en hoe effectief werkt dat door op Tie. Blijken er knopjes op te zetten die ik alleen maar door mn eigen heup te draaien kan indrukken, wat een zaligheid!
Ook de SMS ging goed!
Backupprobleempje (Tie wordt slordig) was zo gefixt en dus flinke eyeopener voor mij hoe ik die adequaat kan aanpakken.
Pivot en het bewegen van de schouder blijft een probleem. En niet alleen stijfheid hoor ook dominantie en daar ook fijne oefgeningen voor gekregen. Heel blij en voldaan dus weer naar huis!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 19:05

Zit er goed uit yil! Mooie foto's.

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 16:24

Mooie foto's Yildiz! Ik zie dat jij ook van die mooie lange teugels hebt.... heb ze sinds kort ook, maar ben soms wel bang dat hij erop gaat staan.

zo, net met de drie quarters die ik train een mini schrikparcours gedaan. Uiteindelijk allemaal braaf over een stuk zeil heengekregen... wel schrok er eentje van de wind.. en stond toen op m'n voet....nu dikke voet en auw :(

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-12 09:19

Auw! Kun je er wel gewoon mee lopen?

Die teugels heb ik al jaren (twee paar zelfs van want fijnere teugels zijn er niet :P ) en ze is er nog nooit op gaan staan! ;)

Ik heb zo'n te gek weekend achter de rug. Zaterdag de les bij Paulette waar we dus weer veel geleerd hebben. Gisteren was het tijd voor wat ontspanning. De meesten zullen de pics al wel op FB of het forum gezien hebben maar wilde er toch een paar plaatsen. Gewoon omdat ik zo trots op mn meissie ben en ik niet voor mogelijk had gehouden dat ze dit zou durven. Afgelopen donderdag hebben we weer eens een poging gewaagd om te kijken of Tie de plomp in durfde te stappen en met een lijntje, een leidpaard en een zweepje ging ze er zowaar in! *\o/* Uiteraard vond ze het wel heel spannend, dus eea wilde ik snel nog eens herhalen. Nu het zulk mooi weer is was de afpraak al snel gemaakt dat we met wat meiden van stal zondagochtend, voor alle drukte en dus heul vroeg uit de veren :z , zouden gaan zwemmen met de paarden.
En dat is gelukt! Omdat Yentl zonder zadel eng vindt heb ik met het rijden het zadel er nog maar even op gelaten, daar knutsel ik liever aan als ik het weekend erna geen wedstrijd heb. ;) Maar de dappere dame stapte er zo in! En ze durfde nog diep ook! _/-\o_
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding