[HK] het Arabische sprookjes paard.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

CherylDaraxo

Re: [HK] het Arabische sprookjes paard.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 00:55

Mooi paardje zeg. Hoe oud is ie?

sherrilyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 08:14

thnQ hij is anderhalf
mar al n hele kerel hoor heb m niet gemeten maar schat dat i al zo rond de een 50 zit:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 10:31

mooi paardje

KimH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 12:05

Hoi Sherrilyn, lekker is dat he stukjes wandelen met je jonge Arab. Ik heb zelf een jong paard van 2,5. Heerlijk vind ik het wandelen. het is af en toen net alsof je een grote hond uitlaat haha

sherrilyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 13:32

haha ja idd en hij vind het helemaal geweldig buiten lkkr kijken en doen Haha!

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 14:06

Welkom Sherrilyn, wij hebben ook een zoon van Sivmen B Pling

miranda85

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 14:38

Mijn echte voornaam is:Miranda de Ruiter
Ik woon in:Alphen aan den Rijn
Daar woon ik met: louis
Ik heb wel relatie al 2 jaar..
In het dagelijks leven ben ik: administratief medewerkster
Ik heb de volgende aantal paarden:Shaika's Yakhim en Jerez BS (en had Nazalla)
De paarden zijn van de volgende bloedlijnen:Azal's x Taladinn en shasoun x Khidar
Ik fok onder de stalnaam: Shaika's (is er nu nog maar 1)
Verder heb ik de volgende huisdieren: 1 hond (jack russel x boerenfox) 3 katten (1 pers en 1 lapje en 1 kruising heilige birmaan.) en een aquarium vol met verschillende vissen
Dit ben ik (foto): check www.deruiternet.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 14:59

welcom miranda

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 15:22

Ik kom ook maar weer eens binnenvallen na dit topic maanden over het hoofd te hebben gezien Schijnheilig

Sabiha is ondertussen ingereden en doet het goed. Liekie heeft zijn eerste 80km goed uitgereden (en ik ook Haha! )...
Volgend jaar gaan we er weer tegenaan Ja

ps foto's van sabiha door reindert staan in mijn profiel Ja

HedwigO

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 17:49

ArabianRanch schreef:
HedwigO schreef:
Wat is raheem prachtig KimH. De moeder is toch van jou isabelle?

AR Raheem is indd door ons gefokt Knipoog Haha!

Wat gaaf Lachen Lijkt me echt zo leuk om dan te zien hoe zo`n veulen wordt! Aan de nieuwkomers (ehum alsof ik hier al zo lang zit Tong uitsteken welkom!

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 17:55

We zijn een beetje al onze nakomelingen aan het opsporen.
Van AR Zoya (Prismen x Zolitha) weet ik dat ze sinds kort in Klarenbeek staat en zij volgend jaar gedekt gaat worden. We brengen haar binnenkort eens een bezoekje.
AR Zadiyaah (Nadir I x Zolitha) zal binnenkort ingereden gaan worden, haar brengen we ook een bezoekje en fotokes maken natuurlijk Pling
Van AR Manisha'h (AR Sivmayall x Aicha SVA) krijg ik regelmatig verhaaltjes en fotokes opgestuurd, zij staat sinds kort bij haar nieuwe eigenaresse in Duitsland Tong uitsteken Over AR Raheem lees ik hier af en toe wat en via PB/telefoon Haha! en zo zijn er nog wel een stuk of 9 à 10 AR-etjes die in NL 'rondzwerven' Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 18:02

maar dat is toch leuk isabel als je weet waar ze zijn.
en dat je ze op kan zoeken en leuke foto's krijg.

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 18:08

missfcdb schreef:
maar dat is toch leuk isabel als je weet waar ze zijn.
en dat je ze op kan zoeken en leuke foto's krijg.

Ja, zeg ik van niet dan Verward

HedwigO

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 18:11

ze bedoelt het waarschijnlijk positief niet alsof jij iets negatiefs erover zei. Snap je me? Vast niet Tong uitsteken zo van: maar wat leuk joh

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 18:11

nee ik wil er mee zeggen dat het toch leuk is Haha! Haha! Haha! Haha!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 18:35

haha misverstandje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 18:36

da kan gebeuren dat is menselijk

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 19:01

oke.

Haha Set Elkol kreeg vandaag weer helemaal de kolder in de kop in de wei, snuivend en snurkend rende ze rond met de staart op de rug, en dan heel hard afremmen vlak voor het hek, der moddersporen staan er diep in. Ze gleed bijna uit omdat de bodem wat vochtig is, en ze houdt zich dan overeind door een gekke luchtsprong te maken. Ook stond ze af en toe op haar voorbenen en dan draaide ze heel leuk met haar kont. En dan heel hard hinniken naar de andere paarden aan de overkant van de weg. Ik heb haar maar even gevangen en een buitenritje gemaakt, maar je voelde dat ze helemaal vol met adrenaline zat, Hyper! elk bewegend blaadje was eng en de hele rit was spannend! (Komen we al anderhalf jaar langs, die route).
Rolleyes Lovers

KimH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 13:04

Hebben jullie paarden ook een obsessie of misschien wel erger een fetish Haha! ? Raheem staat in de wei met 2 gezellige andere jonge paarden. De wei ernaast staan drie prachtige merries ( engels volbloed, kwpn en een AV merrie v. Arben geloof ik) Je zou dus denken dat Raheem of aan het spelen is met zijn maten of aan het sjansen is met de dames ernaast.... Nee hij heeft een obsessie voor shetlanders ook een weidje verderop. Hij staat zich uit te sloven voor ze !! als er maar enige beweging in dat goepje komt, rent meneer naar die kant van de wei en geeft toch een show weg Verward Raar paard of hebben meerder paarden er last van? haha

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 13:15

Dat van de ‘kolder in de kop’ herkennen we Haha!
Maar dan is het wel net een ‘stampede’ van een hele kudde (shock). Eigenlijk zou je iedere dag met een camera in de wei moeten staan, mooie plaatjes kun je dan maken.

Over fetish gesproken Kim Haha! Sivmayall had een fetisj (volgens mij is dit nu over) Hij was verslaafd aan paardendekens. Hingen deze ergens over een bakrand, rand van de stal or what ever, sleurde hij je daar mee naar toe om eraan te ruiken. Het was zelfs zó erg dat als hij weer helemaal opging in zo’n deken, hij zulke oergeluiden maakte dat acuut de hele stal met merries hengstig stond hahaha.
Nu staat hij in Sterksel tussen alleen hengsten, het is wat minder geworden nu. Vooral het ruiken aan de staartflappen was een groot genot voor hem (ahum).
Wat hij nu altijd wel doet is zijn grote lap tong naar buiten laten hangend om daar eens lekker op gekriebeld te worden hahaha (maar volgens mij hebben daar wel meer hengsten last van)

Afbeelding
(van deze onderste foto heb ik postzegels van laten maken met die actie !!)

Haha! Haha! Haha!

KimH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 13:19

Raheem heeft het ook met paardendrollen, of ze nou van hem zijn of van een ander... Verward nou ja ik gooi het maar op de mannelijke hormonen haha

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 13:29

KimH schreef:
Raheem heeft het ook met paardendrollen, of ze nou van hem zijn of van een ander... Verward nou ja ik gooi het maar op de mannelijke hormonen haha

Dat doet ook indd iedere hengst !! Haha!

sannev

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 13:38

hihi ja gekke rheemp, hij valt zn eigen drollen aan
en over zijn shetlander fetish: hij heeft al een hele hoefslag gemaakt in het weiland
van het 'heen en weer' geshow. Ik zal van de week wel weer een paar foto's maken isabel!
(hij zorgt voor zn eigen dagelijkse beweging, wij hoeven amper wat te doen hihih)

jazz-fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 16:25

Hey Kim, van harte proficiat met je kleine. Lekkere kop met haar heeft hij Haha! .

Met Mitchell gaat alles goed. Hij zit nog wel aan de beademing maar dat wordt al langzaam afgebouwd. Maar er zit al een prima karakter in. Normaal gesproken heeft iedereen een 94-97% zuurstof in z'n bloed. zo ook de kleine tijger. wanneer hij verzorgt wordt en het duurt meneer telang dan zet hij zn borstkastje schrap en wordt hij kwaad wat resulteert in een zuurstofpercentage van 88%. Dit stijgt weer als ze hem lekker met rust laten.Verder ziet het er allemaal gunstig voor hem uit. We zijn er nog niet maar het begin is zekers goed wat pa en ma ook rustig stemt. Hij ligt in het Sophia kinderziekenhuis in Rotterdam. Die mensen zijn echt goed daar. Op dit moment zijn ze aan het bekijken waarom meneer nog op de de 25% zuurstof zit( wij gebruiken 21%). Z'n hartje was prima en ze hebben ook foto's van zn longetjes gemaakt toen wij net weggingen. We hebben niks gehoord dus het zal niet zo ernstig zijn( anders hadden ze wel gebeld). Ze denken dat hij gewoon wat meer tijd nodig heeft. We gaan zo weer naar de kleine tijger en dan zullen we het allemaal wel horen. In iedergeval bedankt voor jullie berichtjes.

Jmc

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 16:34

Hey Sabrina, dankjewel! Jij ook nogmaals!
Klopten onze vermoedens toch hé! Onze beide mannetjes kwamen eerder dan verwacht Knipoog
Komt vast helemaal goed met je kleine 'tijger' !