Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)...

ArabianRanch schreef:HedwigO schreef:Wat is raheem prachtig KimH. De moeder is toch van jou isabelle?
AR Raheem is indd door ons gefokt![]()
Lijkt me echt zo leuk om dan te zien hoe zo`n veulen wordt! Aan de nieuwkomers (ehum alsof ik hier al zo lang zit
welkom!
Over AR Raheem lees ik hier af en toe wat en via PB/telefoon
en zo zijn er nog wel een stuk of 9 à 10 AR-etjes die in NL 'rondzwerven'
missfcdb schreef:maar dat is toch leuk isabel als je weet waar ze zijn.
en dat je ze op kan zoeken en leuke foto's krijg.

zo van: maar wat leuk joh
elk bewegend blaadje was eng en de hele rit was spannend! (Komen we al anderhalf jaar langs, die route).

? Raheem staat in de wei met 2 gezellige andere jonge paarden. De wei ernaast staan drie prachtige merries ( engels volbloed, kwpn en een AV merrie v. Arben geloof ik) Je zou dus denken dat Raheem of aan het spelen is met zijn maten of aan het sjansen is met de dames ernaast.... Nee hij heeft een obsessie voor shetlanders ook een weidje verderop. Hij staat zich uit te sloven voor ze !! als er maar enige beweging in dat goepje komt, rent meneer naar die kant van de wei en geeft toch een show weg
Raar paard of hebben meerder paarden er last van? haha 
Sivmayall had een fetisj (volgens mij is dit nu over) Hij was verslaafd aan paardendekens. Hingen deze ergens over een bakrand, rand van de stal or what ever, sleurde hij je daar mee naar toe om eraan te ruiken. Het was zelfs zó erg dat als hij weer helemaal opging in zo’n deken, hij zulke oergeluiden maakte dat acuut de hele stal met merries hengstig stond hahaha.

nou ja ik gooi het maar op de mannelijke hormonen haha KimH schreef:Raheem heeft het ook met paardendrollen, of ze nou van hem zijn of van een ander...nou ja ik gooi het maar op de mannelijke hormonen haha
.