[HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sieltjuh

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 18:53

Super van Fuego zeg Miran! Jullie zijn goed bezig de laatste tijd *\o/*

Leuk hoor Joyce, maar ben het wel met Kat eens. Nu plaats je dit, maar je reageert voor de rest op niemand anders...
Beetje jammer voor degene die wel altijd hun best proberen te doen om iig nog op een aantal mensen te reageren... Het is notabene van de week nog ten sprake gebracht...

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 18:55

Letizia schreef:
En weer 'n euro _O-

Hatsjeee!! :D :D

De heuvels van Zeeland _O-
Gemeente had bedacht dat ze het ruiterpad konden opknappen (fijn!!! Want het was hard nodig!), maar ipv de houtsnippers een beetje te verdelen hadden ze allemaal hopen neergelegd _O-

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 18:56

Kan je een springparcoursje houden over de bultjes :D

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 18:57

Djuun ging er geloof ik naast lopen :') Die vond het te veel moeite denk ik _O-

En ja, hier was het best heel aardig weer :D Maar ja, meeste zonuren in Zeeland hè *D

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 18:59

@Ilona ja ik ben benieuwd of ze zo blijft springen als we hoger gaan whaha
@Miranda whaha vos geeft mooi ff een zetje misschien moet hij/zij maar even mee het parcours in met mij dan durf ik vast wel haha. Erg leuk filmpje. Heerlijk die buitenrit en ook fijn dat het goed ging.
@Katja wakker liggen om je paardjes, niet doen meis er komt een hele leuke tijd aan met knappe baby set en blue <3, ennuuh halster gepast vind ze errug gaaf vooral die kleur van blue bij blue mooi hoor.
@Katjen wat een leuke beeeb :D
@Yildiz gefeliciteerd top gedaan, ze is ook wel errug knap, en die beeb woooow wat is die knap zeg
@letizia heerlijk die buitenrit was je in de snipper duinen? hihi wel fijn dat je daar ruiterpaden hebt, hier niets ja dan moet ik met de trailer weg

Van de week 1 vd mini's naar de hengst gebracht en vandaag Asal haar vriendinnetje ook en dat vond ze niet zo leuk. Er staat nu nog 1 mini op stal dus ze is niet alleen maar haar vriendinnetje mist ze toch wel. Heel druk doen en ook buiten mega gek doen. Maar fijn even in de wei gezet en volgens mij is ze het nu wel vergeten. Hopelijk komen de merries snel weer naar huis

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 19:11

Ja haha zo iets Joyce :P
We hebben idd paden door het bos, stelt weinig voor hoor, dat bos, het is een bomenstrook onderlangs de duinen, maar we zijn er wel erg blij mee :)
Afbeelding
Het donker groene is dus het "bos" :P
Rondom het bos zijn ook nog wat ruiterpaden :)

Welke hengst Joyce? :)

Poeh, ik vind dodenherdenking belangrijk, maar van deze man val ik toch bijna in slaap :Z :=

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 19:14

set_elkol schreef:
Ik ga het proberen met de knopen!

Wat fijn dat Fu zo leuk gaat!

Leuk van Amerika Joyce :)
Eigenlijk vind ik de laatste tijd ook dat jij erg selectief of beperkt reageert in het topic, maar misschien ligt dat aan mij. En misschien negeer je mijn berichtje nu ook wel gewoon gezien wat dingen die toch al gaande zijn maar ik wil het toch gezegd hebben. Misschien kan je weer op iedereen gaan reageren want zo vind ik het ook een beetje apart.

Ik lees meestal bij op mijn telefoon, op iedereen reageren gaat lastig. Maargoed, dan ga ik weer in meeleesmodus!

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 19:18

Dat wordt toch niet gezegd Joyce, er wordt juist gezegd dat het fijn zou wezen als je mee zou praten :)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 19:21

'Vroeger' reageerde je wel gewoon op iedereen, is mobiel lezen echt het enige wat er is veranderd? Afgelopen weken reageer je niet alleen niet op anderen, je negeert ook mensen die belangstellend naar je paardje vragen. Je hoeft niet alleen mee te lezen, gezellig meepraten zou het leukst zijn. (wat je altijd wel deed)

Joyce wie is Asal haar vriendinnetje dan, ook een mini? Spannend met de dekkingen!

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 19:25

Heel saai filmpje van een stukje bos vlakbij een duinovergang, kunnen jullie even meeliften op Djuun :P

Is btw niet van vandaag, maar van een paar weken geleden :)

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 19:27

@Letizia ziet er wel uit als een top gebied om te rijden heerlijk langs het water, duinen en bos
Ik zal even een kaart maken hengt x merrie snap je? zal ik die hier wel plaatsten
@Katja ja haar mini vriendinnetje heb er 3 staan maar deze heeft ze heel erg een klik mee erg leuk

Set_Elkol

Ze heeft zulkje geweldige oren :D

Sieltjuh

Dat vind ik wel erg flauw van je Joyce. Niemand zegt dat je in de meeleesmodus moet. Ik lees ook veel op mn mobiel, maar probeer dan iig een paar keer in de week toch wel te reageren. Genoeg mensen hier die niet altijd even veel tijd hebben, maar toch de moeite nemen om de laatste paar pagina's door te scrollen en leuk mee te praten.

Wat Katja zegt, laatst is er nog gevraagd hoe het met Yus en haar drachtigheid is, maar je lijkt wel niet meer op bokt te reageren. Misschien heb je daar je redenen voor, maar ik vind het wel jammer...

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 19:28

Bedankt voor alle toffe reacties! Ben ook heel blij met Tie, ze is op t moment echt mama en ze was ook weer heerlijk onverstoorbaar op de Tulip haha! Zaartje is wel showy maar baalde van dr vacht. Ze had eigenlijk een full clip nodig maar doe ik dr niet aan op de wei. Benieuwd hoe ze straks in d'r zomervacht komt te zitten.

Bonjoy the States! Waar ga je naartoe en wat ga je doen? (Hoezo nieuwsgierig, lol?!)

Set, die knoopjes kun je idd verschuiven maar vind m denk ik nog steeds wat ruim zitten. Kun je nog ruilen?

Heb ik al gezegd dat ik Djuun echt heeeeeel mooi vind? <3

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 19:29

Huh Letiets, dat zijn die filmpjes van paar weken geleden dan zeker?

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 19:30

YildizArabs schreef:
Heb ik al gezegd dat ik Djuun echt heeeeeel mooi vind? <3

Sanks :D

Ik vind het altijd zo tof (en erg lief) om dat te horen van andere mensen. Zeker AV-mensen. Ik heb zelf totaal geen verstand wat wel en niet rastypisch is (hoewel het gisteren bij het kijken van de TC toch soms best aardig dacht). Maar we vinden zelf Djuun natuurlijk heel knap, maar dat hoeft niet te zeggen dat andere dat ook vinden _O-

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 19:31

Yildiz ruilen is denk ik niet handig omdat een maat kleiner gelijk shet is! Ik houd m gewoon voor straks mijn tweede paard :P of Set past m misschien. Desnoods doe ik het halster nog cadeau aan iemand. Ga eerst proberen wat te verplaatsen!

Groot gelijk dat je je veulen niet helemaal hebt geschoren, ik vond haar mooi tonen zo hoor! Ben ook benieuwd welke kleur bruin ze krijgt.

enneh Djuun is gewoon sexy en rastypisch!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 19:47

Donker bruin.
Ja en misschien groeit ze er ook nog in. Maar shet, djiez, die heeft Zaartje nu, 2 maanden oud...baal er echt van, ze gaat zoooooo groot worden! :oo Hou ik niet van... -O-

Ja Djuun is echt heel verfijnd hoor! Mocht je haar ooit willen laten dekken, bij mij krijg je zowiezo korting met Nour, weet zeker dat dat dan een gave combi zou zijn! Heel elegante verschijning!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 19:50

Ja ik vond haar erg groot!

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 19:50

@Letizia ik heb het maar even zo gedaan mocht ik zeker weten dat ze drachtig zijn maak ik wel mooier om te publiceren (of ik kijk amy lief aan) :D
Afbeelding

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 19:51

Afbeelding

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 19:53

Wauw, Yildiz, dat een heel mooi compliment :D

Misschien ooit nog wel fokken met Djuun, maar hoe, wie, wat, waar en of we binnen stamboek blijven ligt er nog net aan :)
Sowieso zouden we wel meer maat willen fokken, want dat zou voor mij wel net wat netter staan :=

Wauw Joyce, die Moondrop is gaaf joh!

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 19:55

Wat lief dat je dat zegt Yildiz :D
Zelfde gevoel als Ersiel, wij vinden ze ook knap, maar weten niet precies wat ze willen zien bij het stamboek :)

Wat een gave hengst Joyce!! Je merrietjes kende ik al, ook een dotje :j

Zo, ik ga even off, stilte voor de doden...

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 20:04

Sieltjuh schreef:
Huh Letiets, dat zijn die filmpjes van paar weken geleden dan zeker?

Staat er toch bij :P

Jeannette

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 20:21

wauw die manen. Echt heel mooi.