yildiz schreef:....
Nog ff n vraagje over de Beginnersreining: voor de rollback mag je dan geen slidingstop maken? En de eenvoudige wissel daar mag je toch n drafpas tussen zetten?
Thanx Yilz.
voor de rollback mag je zeker wel een slidingstop maken! Dat is wel de bedoeling
. Ik denk dat Cyann de nodige penalties te pakken heeft gehad bij de stops en ik waarschijnlijk ook met Nirvana. Nirvana kan nl. in een zware bodem absolute niet stoppen, omdat Nirv. niet een harde cq diepe stopper is, wat je voor een zware bodem echt wel nodig hebt.
Bij de eenvoudige wissel mag er een drafpas tussen zitten en dat kost dan geen penalties.
Changeren hoeft nog niet, maar als het lukt is het ook prima. Je riskeert alleen wel extra penalties als het changeren niet goed gaat. Cyann neemt dit risico.
Als je goed naar cyann der filmpje kijkt zie je ook dat het changement naar links niet helemaal vlekkeloos is. Ze zit een klein stukje overkruist. Of de jury dit als penalty heeft aangemerkt dat weet ik (nog) niet. Binnenkort hoop ik de scoresheets te krijgen, de printer was al uit op wedstrijd, dus daar kon ik geen kopie meer krijgen.