katjen schreef:hippe mo scoord vast goed bij de dames zo
Haha ja met zijn mooie strikje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

niks qua diehard dressuur gedaan omdat we dat al 2 weken aan het doen zijn. Dus gewoon lekker simpel instappen, paar rondjes galopperen links en rechts en toen gaan springen
Ging best goed, in-uitjes lekker onregelmatig qua hoogte gezet zodat hij echt moet gaan nadenken en niet zomaar er overheen moet vliegen. en 4 hindernissen in een 8-jes opstelling, ik spring als ik er niet over na denk altijd vanuit de linkerbocht omdat dat makkelijker is, dus ff goed op gelet
Ging erg goed, oxertje van 90cm en twee stijlsprongen van 100cm, en een mini hupsje van 60cm

Ik ben een echte buitenrijder en Groningen is zo saaaaai. Wil dolgraag nog een keer in de buurt van de Veluwe of Limburg rijden, en al jullie Arabieren ontmoeten wil ik ook! Maar heb geen trailer en geen geld
anders zou ik veel vaker mer haar op pad! 
veel leuker op buitenrit vind ik. wij hebben alleen weilanden en akkers. maar qua weideland is het top, en ruimte. Ik wil hier ook niet per se weg maar qua rijden is er veel leuker gebied.
Wij hebben hier wel bos, maar daar rij je ook geen uren in rond
Maar we hebben natuurlijk wel de luxe van het strand (waar we nog steeds naartoe moeten, hadden we graag in onze vakantie gedaan, maarja.. ).

Half uurtje overgewerkt, toen thuisgekomen en mn haar was binnen
heb het nog nooit gedaan, met Set of het strand. Dat wil ik echt heel graag aangezien Set op 60km per uur is geklokt
lijkt me leuk om daar eens echt de ruimte voor te hebben.

Sieltjuh schreef:Leuk verjaardagscadeautje, Jes, fysio
Wat heb je nog meer gekregen?
Ik zou trouwens echt niet op een stal kunnen staan zonder fatsoenlijke uitrijmogelijkhedenIk vind buitenrijden veel leuker dan bakwerk
al zuipt ie zichzelf in coma
Sieltjuh schreef:Hahaha Jes, maar das niet handig als ie gaat coma-zuipen, kost hem zijn baan enzo
. Vandaag heb ik weer sinds lange tijd met Yus gereden, soort lange zomervakantie
. En ze is best wel (oke, heel erg :p) dik. Moesten best lachen toen het zadel erop lag, obese paard. Zal vrijdag ff een foto maken.