[HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 20:23

katjen schreef:
hippe mo scoord vast goed bij de dames zo

Haha ja met zijn mooie strikje :D

katjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 20:29

Barcelano schreef:
katjen schreef:
hippe mo scoord vast goed bij de dames zo

Haha ja met zijn mooie strikje :D

ja dat strikje doet het hem juist :D

Tammy_

Re: [HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 20:40

Haha Mo is errug sexy zo ja :j

Ik heb vandaag best fijn gereden :j niks qua diehard dressuur gedaan omdat we dat al 2 weken aan het doen zijn. Dus gewoon lekker simpel instappen, paar rondjes galopperen links en rechts en toen gaan springen :j Ging best goed, in-uitjes lekker onregelmatig qua hoogte gezet zodat hij echt moet gaan nadenken en niet zomaar er overheen moet vliegen. en 4 hindernissen in een 8-jes opstelling, ik spring als ik er niet over na denk altijd vanuit de linkerbocht omdat dat makkelijker is, dus ff goed op gelet :Y) Ging erg goed, oxertje van 90cm en twee stijlsprongen van 100cm, en een mini hupsje van 60cm :')

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 20:41

Klinkt goed Tam :D ik wou dat ik springmateriaal had, want Set vindt het eigenlijk geweldig!

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 20:57

ach Katja kom je gewoon een keer bij ons springen, is maar half Nederland door :j
Wij hebben zulk heerlijk springmateriaal, ben zo zwaar verwend hier :x

Jeannette

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 20:59

Gefeliciteerd met je verjaardag. Nog een fijne avond.

Set_Elkol

Hehe, zou erg graag vaker met Set reizen sowieso hoor :j Ik ben een echte buitenrijder en Groningen is zo saaaaai. Wil dolgraag nog een keer in de buurt van de Veluwe of Limburg rijden, en al jullie Arabieren ontmoeten wil ik ook! Maar heb geen trailer en geen geld :+ anders zou ik veel vaker mer haar op pad!

joysjuh1987

@tamara klinkt heerlijk

Hier ook super trots, mijn bak ligt aan de buren en die hebben een loonbedrijf gister gereden terwijl ze keihard met de shovel heen en weer scheurden omdat ze balen aan het maken waren en vandaag waren ze bezig met de mais en scheurden ze steeds erg hard langs de bank met trekker en zon grote kar...Half jaar terug zou het niet in mij opkomen om dat dan te gaan rijden en nu....ze kijkt niet op of om en ik wordt er eerlijk gezegd ook niet meer anders van.....Jeeeej heb het idee dat we er weer helemaal zijn.

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 21:04

Dat is wel fijn dat ze daar niet meer van opkijkt Joyce. Mocht het ooit op wedstrijd gebeuren heb jij je voordeel :)

Mij lijkt het juist heerlijk om in het noorden te wonen. Lekker veel ruimte :D
Alhoewel ik hier ook niet mag klagen. Ik sta nu op een super gezellige pensionstal met alle faciliteiten. 20x60 en 20x40 buitenbakken, roundpen, alle paarden een eigen paddock, 30 meter van bos, duin, strand en last but not least, super leuke staleigenaren! Groot voordeel vind ik dat je alleen kale stalhuur betaalt (wat overigens niet veel is). Je moet zelf je hooi, stro/zaagsel/vlas en voer inkopen. Vind ik fijn want dan kan je zelf bepalen wat je precies wilt voeren.
Laatst bijgewerkt door __Nicky op 09-10-13 21:16, in het totaal 1 keer bewerkt

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 21:05

@_nicky ja heb al een keer gehad dat ik naast een weiland met koeien moest rijden en niemand kwam rond en asal keek er niet eens naar maarja nou zijn haar buren als ze in de wei staat ook de koeien van de buren dus tja ideaal

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 21:11

Ja de ruimte is super, mar dan heb ik liever Drenthe met bos en hei :) veel leuker op buitenrit vind ik. wij hebben alleen weilanden en akkers. maar qua weideland is het top, en ruimte. Ik wil hier ook niet per se weg maar qua rijden is er veel leuker gebied.
Maar mijn vriendje heeft een boerderij/akkerbouw in Groningen provincie, dus ik blijf hier wel :D

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 21:15

Hier heb je eigelijk wel veel alleen geen strand, je kunt hier achter ons huis de heide op en het bos in en als je echt uren het bos in wil dan ga ik vaak even met de trailer en dan ben ik er ook zo.

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 21:41

Ik zou wel wat meer bos willen hebben :) Wij hebben hier wel bos, maar daar rij je ook geen uren in rond :') Maar we hebben natuurlijk wel de luxe van het strand (waar we nog steeds naartoe moeten, hadden we graag in onze vakantie gedaan, maarja.. ).
Maar qua uitrijmogelijkheden mogen we hier niet klagen hoor :)

Mo is wel sexy zo met zn strikjes 8-)

Zo, ik zit :Y) Half uurtje overgewerkt, toen thuisgekomen en mn haar was binnen *D
Daarna nog bezig geweest met mn traktatie voor morgen op mn werk en uiteraard met mn haar zitten kloten en nu lekker tv kijken :Y)

katjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 21:42

ik ga mag wat dit betreft niet klagen woon direct aan bos .
Evt een weg oversteken is beetje polder/weiland gebied.
En 40 km van kust dat is ook nog wel tedoen.
Hoewel ik eigenlijk alleen in bos rij

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 21:46

straaaand dat wil ik ook! dan zal het wel Noord-Holland worden :P heb het nog nooit gedaan, met Set of het strand. Dat wil ik echt heel graag aangezien Set op 60km per uur is geklokt :)) lijkt me leuk om daar eens echt de ruimte voor te hebben.

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 21:49

Dat klinkt als een mooie stal Nicky.

Wij hebben wel wat uitrij mogelijkheden.
Maar moeten eerst over een weg die veel door tractors word gebuikt en bovenal door veel wandelaars en fietsers.
In het bosgebied die we hebben lopen teveel honden en komen veel ruiters.
Het gebied is gewoon te druk waardoor ik met Mo ging risico durf te nemen.
Hij kan wel braaf zijn maar in de randstad zijn er maar weinig mensen met hersens :')

Ag mss een keer op vakantie naar de veluwe ofzo, heb ik met Barc ook gedaan en dat was me super bevallen :j

Vandaag weer fysio gehad.
Eerst voor me nek vanwege al die aanrijdingen :')
Toen naar de volgende voor me knie.

Heb van de week de tape er af gehaald en voelde echt wel verschil.
Vandaag weer tape om heen gegaan en oef mee gekregen.

Fysio merkte wel op: ontspannen is niet jou sterkste kant he :')
Uhh nee dat idee ging ik zelf ook krijgen...ik sta kennelijk 24 uur in de start blokken _O-

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 21:50

Ik vind wel jammer dat onze stranden zoveel paalhoofden hebben :Y)

Zaterdag is er een kennismakingsdag voor Endurance Zeeland (inclusief rit), maar wij kunnen helaas niet. Had er heel graag naartoe gegaan! Hoop dat we het volgend jaar zo kunnen breien dat we hem zouden kunnen rijden, maar dat wordt misschien moeilijk...

Afijn, ik hoop dat hij gewoon er nog heel veel jaar in blijft en we hem ooit mee kunnen rijden :D

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 21:53

Leuk verjaardagscadeautje, Jes, fysio :')
Wat heb je nog meer gekregen?

Ik zou trouwens echt niet op een stal kunnen staan zonder fatsoenlijke uitrijmogelijkheden :o Ik vind buitenrijden veel leuker dan bakwerk :P

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 21:57

Sieltjuh schreef:
Leuk verjaardagscadeautje, Jes, fysio :')
Wat heb je nog meer gekregen?

Ik zou trouwens echt niet op een stal kunnen staan zonder fatsoenlijke uitrijmogelijkheden :o Ik vind buitenrijden veel leuker dan bakwerk :P

Tijdje terug al een hoofdstel voor Mo gekregen :')
Verder vier ik het zaterdag, van me ouders mag ik wss kleren uitzoeken want mocht het niet aan Mo uitbesteden maar eens aanmezelf :P

Met Mirka had ik het wel aangedurfd.
Maar er rijden heel veel manege ruiters en recreatie ruiters...die kijken echt niet uit.

Maar aangezien me vriend zo duits pakkie heeft aangeschaft hoop ik stiekem op een verhuis rit tzt richting de grens _O-
Kan ie zoveel feesten als ie wil...als ik me stallen maar krijg ~~}> al zuipt ie zichzelf in coma O:)

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 22:01

Hahaha Jes, maar das niet handig als ie gaat coma-zuipen, kost hem zijn baan enzo :P

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 22:07

Sieltjuh schreef:
Hahaha Jes, maar das niet handig als ie gaat coma-zuipen, kost hem zijn baan enzo :P

Haha ja dat is ook weer zo banketstaaf :+

Fysio om 08.00 in de ochtend valt vies tegen.
Om 08.30 mocht ik door naar de 2e fysio.
Gelukkig op dezelfde afdeling :)

Maar ag het is voor een goed doel...echt jarig voel ik me niet hoor :=
Vriendlief moet gewoon werken tot vrijdag :roll:

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 22:22

Ach, ik moet morgen ook gewoon werken hoor :')

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 22:31

Ik ben ook best blij dat ik in Drenthe woon, je kunt hier in de omgeving prachtig buiten rijden :D. Vandaag heb ik weer sinds lange tijd met Yus gereden, soort lange zomervakantie :'). En ze is best wel (oke, heel erg :p) dik. Moesten best lachen toen het zadel erop lag, obese paard. Zal vrijdag ff een foto maken.

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 22:33

Wij hebben niet zo veel uitrijmogelijkheden, je kan linksaf onder de tunnel door en een rondje om de plas maken (ruiterpad) dan ben je met een klein uurtje terug op stal, je kan een stukje ruiterpad naast de weg en verder over t asfalt (rondje om de kassen en weilanden van de boerderijen) of je gaat rechtsaf en doet een rondje natuurgebied, ben je met 1,5uur ook wel weer thuis. Of je moet door naar het panbos gaan, maar dan ben je meteen 3,5-4uur bezig en moet je eerst een heel stuk over een 60km weg.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 02:06

GefeliSETeerd Siel! <<)