Haha, ik heb hem thuis al aan mn moeder laten zien en zelfs op mn werk aan collega's (die niets met paarden hebben) en zelfs die vonden hem een lief bekkie hebben
ik ben ook heel happy, nassie wordt altijd een beetje overschaduwt door de anderen en dan blijft ie op de achtergrond, dus dat ie zo zijn best deed om haar aandacht te krijgen vond ik echt prachtig om te zien
IlonavL
Geplaatst: 14-12-12 00:05
ShamalArabs schreef:
ik ben ook heel happy, nassie wordt altijd een beetje overschaduwt door de anderen en dan blijft ie op de achtergrond, dus dat ie zo zijn best deed om haar aandacht te krijgen vond ik echt prachtig om te zien
Ja, dat is inderdaad prachtig. Paard kiest zijn eigen baasje uit
Ja en denk ook dat er direct een klik moet zijn. Hadden wij ook erg sterk met Djuun. Stom genoeg, we zagen haar op een afstandje staan toen we aankwamen en ik wist gewoon ergens dat zij het ging worden Het was ook zo raar, want we wilde persé een ingereden paard hebben Ga je naar een 2,5-jarige kijken Maar sommige dingen zijn gewoon meant to be!
Bij Djuun was het inderdaad gelijk raak, we zijn nog bij meer paarden wezen kijken en ook hele leuke, maar Djuun was het gewoon Gelukkig zitten Siel en ik ook wat dat aangaat op 1 lijn, hopelijk is dat niet zo als we een leuke vent tegen komen
Nee, al dat gelul op die zender Jij bent ook veel meer in muziek thuis, 9 van de 10x zegt het mij niks, ik kan ook geen teksten onthouden Maar goed, ik doe m'n best met al die concerten volgend jaar op de planning