missfcdb schreef:Ik heb haar staart gestylt met een style tang ik heb het heel verzichtig gedaan toen aangezien zon ding toch heet is.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
missfcdb schreef:Ik heb haar staart gestylt met een style tang ik heb het heel verzichtig gedaan toen aangezien zon ding toch heet is.
missfcdb schreef:waar heb jij last van
missfcdb schreef:dankje wel voor de tip maar mijn stijltang wordt niet super heet aangezien bij ons op de manege de stoppen niet super zijn.
En ik ben heel voorzichtig zag er wel stijl uit just sexy.
Maar wilt mevrouw peterinaj haar nieuwe aanwinst laten zien ben heel benieuwd zit te popelen om een foto te zien van je schatje.
CtjeLief schreef:staarten stylen enzo, ik zou het lekker achterwege laten, nergens voor nodig en bovendien is paardenhaar niet hetzelfde als mensenhaar dus zou zulke risico's niet nemen. Ik ga ook mee met JMC. En wat ik vreemd vind: vlechten in de manen en de staart stijlen'? Dus krulmanen en een stijle staart?
CtjeLief schreef:........ En wat ik vreemd vind: vlechten in de manen en de staart stijlen'? Dus krulmanen en een stijle staart?
Jmc schreef:zooo jaa ze zijn inderdaat zeer heet 1x aan verbrandmissfcdb schreef:waar heb jij last van
Het is nou niet echt gebruikelijk om hete stijltang te gebruiken. Vandaar haar reactie misschien![]()
Je moet echt goed uitkijken met zo'n ding! Heb mezelf er al een paar keer flink aan verbrand.
Je wilt echt geen twee-strepen-brandmerk
Je kan trouwens de staart beter uitpluizen, dan lijkt ie voller dan met een stijlkam. Deze doet het haar juist dunner doen lijken. Tegenovergestelde van een volle staart zeg maar...![]()
sas_omar schreef:wanneer krijg je alles thuisgestuurd??
zijn er ook mensen hier die weten hoe je muziek van youtube op een cd kan zetten??