Hier komen ze.. T is m'n derde halster, de eerste twee heb ik uit elkaar gehaald voor het kettinkje:p Deze is heel simpel gevlochten, met witte wol en zwart/gekleurd glitterdraad.
Dit wordt een halstertje voor een vriendin, het is alleen nog maar de neusriem, en omdat het hier donker was zijn de kleuren niet zo mooi. Het is in ieder geval paars met licht rose.
Het ziet er allemaal geweldig uit!! Ik ben zelf ook aan de slag gegaan. Ziet er nog niet geweldig uit.. Als het (halster) klaar is zal ik hem hier wel laten zien
Morgen komen er waarschijnlijk foto's van mijn blauwe Van de week kwam het er niet van, aangezien het vrij druk is soms, en het zo vroeg donker word. Grr stomme januari
Ik ben ook al een eind op weg met mijn zwarte..Ik heb nog 2 leuke manieren gevonden om een halster te maken..Ga van de week kijken of ik aan draad kan komen om het te maken..
nou mijn 2de. ik wou hem eigenlijk showen op mona, maar dat komt nog wel. voor toek is hij eigenlijk net te klein. het halster heeft een grote trekkracht en is dus zeker niet gemakkelijk kapot te trekken!