Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

soms lukt het en soms praat ik dagen niet mee omdat het dan ook weer zo stom voelt om ineens weer binnen te vallen, dus dan wacht ik maar tot ik daadwerkelijk iets te zeggen heb 
dan kunnen we daar terugkijken op het moment dat iemand het kwijt is

) van Eline, en ondertussen zo goed als mede-eigenaar van Mish 

Ik had geen idee dat je een vriendin had, eigenlijk. Maar leuk hoor

Ik wist wel dat je verhuisd was, "de rest" duidelijk niet (meer)
Hamburger in wording. Doet me weer terugdenken aan de dierenweide waar ik heb gewerkt. Daar werden twee lammetjes geboren, eentje mannelijk en eentje vrouwelijk. We noemden ze... Marije en Shoarma.
Ze zochten mijn nieuw buurmeisje, maar die doet al twee dagen voor hun de deur niet open. Met haar zou er niks aan de hand zijn zeiden ze. Ze wilden weten met wat voor auto ze rijdt en waar die stond. We hebben haar of de auto nog nooit gezien, dus dat konden we niet zeggen. Toen wilden ze graag de gemeenschappelijke garage zien, dus Vincent en ik mee naar buiten, helemaal achterom, poort met code opendoen etc... Geen auto te bespeuren die van haar kon zijn. Toen hebben ze ons vriendelijk bedankt en zijn ze vertrokken
Iemand enig idee wat dit kan betekenen? Betrokken in een vluchtmisdrijf en dat ze schade aan de auto willen controleren of zo?
Daar word je toch ook paranoide van.