https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... 7006_o.jpg
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
amyz schreef:Ik werk veel met photoshop.,....vertrouw nooit meer iets vanaf een foto
Iloontjeehh schreef:Ik vind het ook veel geld maar wij kijken debk ik idd anders tegen zo'n paard aan. Maar ook als (hobby)fokker: van dit geld kun je een aantal hele mooie dekkingen van verschillende hengsten kopen. Krijgen je veulens niet allemaal hetzelfde bloed van vaderskant en heb je meer keus qua passende hengst op je merries. (of denk ik nu heel verkeerd?)
Sieltjuh schreef:Ik denk zelfs paardenwereldje, Shan! In bepaalde rassen gaat veel geld om. Overigens vind ik het dom om te shoppen, want 1 blik door een kenner in het echt en die ziet echt wel dat het niet klopt. En iemand die het niet ziet... Wil je daar wel je paard aan verkopen vraag ik me af...
MirandaFuego schreef:Owh, Annika, vergeet helemaal te zeggen dat je een megalief veulie hebt, wat een schatje!!![]()
Gaat het ook allemaal goed nu?
Met die brok zou ik dan wel oppassen, want dan krijgt ze duidelijk te veel binnen.
Mijn merrie had ook eens koliek gekregen toen ze met het veulen aan de voet stond, dat wil je liever niet.
Kun je misschien iets anders bijgeven?
Joyce, lekker dan...