O leuk ben benieuwd hoe die eruit ziet.. Ik vind dat die van mij erg veel weg heeft van zijn vader..
Hier met mijn nieuwe showhalster, wat vinden jullie?
saskia1989
Geplaatst: 08-07-11 12:48
wauw wat leuk dat je daar zoveel vanaf weet! ik was al blij dat ik eindelijk de site van de terk had gevonden maar dat het verkocht is zeg! daarom is er geen tersk sale meer zeker. maar als de sterkste overleven, dan mag ik wel trots zijn op me kereltje! haha nou moet ik zeggen het is ook echt geen aansteller! hij schrikt wel heel snel van bepaalde dingen! vooral tijdens het rijden hahahaa
haha ja dat ken ik! of vooral als er mensen in de hoek zitten, dan kijkt ie al vanaf de andere kant van de bak naar die ene hoek en dat wil ie er echt niet langs!
BabiiVeeraa
Geplaatst: 08-07-11 13:30
Haha Pirouette deed dat vroeger ook! Inmiddels is ze tijdens het rijden zo gefocust op het werk dat ze niks meer hoort of ziet (tenzij er ineens een hele grote trekker de bak inrijdt ofzo..), maar zo gauw ik dan even aan een lang teugeltje ga stappen, is dat ene bosje waar ze al zo'n 60x langs is gelopen ineens heel eng xD Amerika vindt niks eng, maar die 'schrikt' soms ineens in een poging om onder het werk uit te komen
hahah dat schrikken ken ik ook! Gister was ik aan het rijden in de binnenbak, 100 keer over de hoefslag waar van die blokken zaten waar licht door het dak heen kwam heen gereden en de 101e keer was't doodeng! meneer ging vol op de rem, hahah
saskia1989
Geplaatst: 10-07-11 17:46
oh nee! die van mij heeft een heel dik been achter! vanaf ze spronggewricht.. het zal al helemaal naar beneden nu maar flink koelen en stappen. en hopen dat het snel weer dun is!!
roxiie
Geplaatst: 10-07-11 18:42
Aah die van jou ook al Saskia Die van mij loopt ook nog steeds niet goed, wedstrijd van afgelopen woensdag en vandaag af moeten zeggen en heb besloten dat ik die van volgende week ook niet ga rijden.. Poown moet eerst 100% goed lopen..
nou als het morgen nog niet dunner is dan bel ik de dierenarts! hij had gelukkig geen koorts, maar hij loopt toch niet goed als ik ga draven met hem..ik vind het maar niks!
Nee dat halster heeft iemand anders voor mij gemaakt..
Vandaag selectie wedstrijd in Franeker gehad voor de Friese kampioenschappen. Heerlijk gereden! Voor mijn gevoel had hij nog nooit zo fijn gelopen met wedstrijd. Helaas vielen de punten mij heel erg tegen. 180 op de selectieproef en 182 op de andere. Had dus de hoop al opgegeven. Maar later bleek dat er toch best streng gejureerd was, want ik ben toch 6de geworden! Dus het is nu afwachten of ik door ben of niet..
Nog gefeliciteerd met je punten Kim, wanneer hoor je de uitslag?
Ik ga zaterdag eerste keer L1 starten! Ben afgelopen weekend ook weer op concours geweest maar heb maar één proef kunnen rijden: we waren als allerlaatste en toen we helemaal alleen achterbleven in de ring gaf ze de moed op en ging ze in de staak voor de ringmeesters tent Ik heb maar afgegroet voordat ik überhaupt begonnen was, want ze kwam al een paar keer omhoog
Maar voor m'n eerste proef toch nog 195, dus eindstand B: B+12
Ja Piert was al L1+4. Dus ik heb een beetje een valse start gehad Maar ik zelf was daarentegen nog nooit officieel gestart, dus wat dat betreft was het helemaal nieuw voor mij