Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ArabianRanch schreef:ff offtopic: Jazz-fan (Sabrina) - mijn allerbeste vriendin - is opgenomen in het ziekenhuis met een zwangerschapsvergiftigingHopelijk kunnen ze het stabiliseren met bloeddrukverlagers e.d. Ze is nu nog maar 28,5 week 'heen'. Ze heeft al 'longrijpers' gespoten gekregen, dus het kan zijn dat de baby eerder gehaald gaat worden. Ze is vandaag overgeplaatst naar Rotterdam, waar ze een speciale neonatologie-afdeling hebben. Sab, we denken aan je en duimen dat alles goed komt met jou en de baby
missfcdb schreef:Katjamanny dankje wel.
Vosje is heel lief ik heb het echt getroffen.
HedwigO vosje deed dat eerst ook niet we hebben een uurtje voor dat ze naar haar nieuwe thuis mocht laten wenen dat het niet zeer doet.
Gewoon langs lopen met brokjes belonen.
En dan paar brokjes op de traler deur leggen en dan loopt ze der van zelf in.
Ik zal het een keer opnemen hoe ik met haar oefen en dan laat ik je het weten en dan stuur ik je een bandje.
liesjeB schreef:missfcdb schreef:Katjamanny dankje wel.
Vosje is heel lief ik heb het echt getroffen.
HedwigO vosje deed dat eerst ook niet we hebben een uurtje voor dat ze naar haar nieuwe thuis mocht laten wenen dat het niet zeer doet.
Gewoon langs lopen met brokjes belonen.
En dan paar brokjes op de traler deur leggen en dan loopt ze der van zelf in.
Ik zal het een keer opnemen hoe ik met haar oefen en dan laat ik je het weten en dan stuur ik je een bandje.
zeg dames kunnen jullie niet een nieuw topic openen met jullie dagelijkse dingen
dit is toch topic Arabische sprookjes paard ?
sherif schreef:Dit betreft een Huiskamertopic waarin er lekker gebabbelt mag worden over het Arabisch Sprookjespaard! Er wordt door deze twee dames heerlijk gebabbelt over hun sprookjesarabieren, niks mis mee toch!Ik stoor me er in elk geval niet aan!
ArabianRanch schreef:ff offtopic: Jazz-fan (Sabrina) - mijn allerbeste vriendin - is opgenomen in het ziekenhuis met een zwangerschapsvergiftigingHopelijk kunnen ze het stabiliseren met bloeddrukverlagers e.d. Ze is nu nog maar 28,5 week 'heen'. Ze heeft al 'longrijpers' gespoten gekregen, dus het kan zijn dat de baby eerder gehaald gaat worden. Ze is vandaag overgeplaatst naar Rotterdam, waar ze een speciale neonatologie-afdeling hebben. Sab, we denken aan je en duimen dat alles goed komt met jou en de baby
Jmc schreef:Sabrina en Johan gefeliciteerd met jullie Mitchell! Ik hoop dat jullie het goed maken.
Jmc schreef:Sabrina en Johan gefeliciteerd met jullie Mitchell! Ik hoop dat jullie het goed maken.
ArabianRanch schreef:ja hihihi ja dat kan ze goed he ja je kan moeilijk de elke dag met een camara lopen "" maar dat hat ik ook wel even willen zien , zo zie je maar Isabel ze heeft het primma naar de zin bij jullie, geef ze maar een knuf van mij ja lol dat halster hihihi zat bij het paard hihih lol ik zal van de week ff een nieuwe kopen al de andere halsters die ik had waren te klein hihiIk zal het allemaal doorgeven aan Sab & Jo...![]()
@LiesjeB: je paard ging toen straks ff helemaal uit d'r naadZe was d'r halster kwijt (je weet wel, dat 'overleden' ding), showen door de wei, echt niet te filmen.
Ik had ff gauw een ander halster gepakt (één die leeft hihi) en met d'r staart op d'r rug, blazend en snurkend heb ik d'r ff een ander halster op gedaan. Ze is echt super braaf. Jammer dat ik geen fototoestel bij me had, je had dat koppie moeten zien![]()
![]()
![]()
en een gangen joh.... WOW WOW WOW
liesjeB schreef:ik zal van de week ff een nieuwe kopen al de andere halsters die ik had waren te klein hihi