[HK] het Arabische sprookjes paard.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK] het Arabische sprookjes paard.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 17:08

dat heeft vosje ook maar daar is ze nu overheen ze doet alles voor mij gisteren hebben we weer voor het eerst d show onderdelen geoefend en dit deed ze supper.
iedereen was onder de indruk maar ik weet dat ze het kan

HedwigO

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 21:13

ohw wat leuk heb je daar foto`s van toevallig? Ik moet nu met de merrie in de trailer gaan oefenen. Ze is niet de trailer in te krijgen dus weet me god niet hoe ik het aan moet pakken

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 21:18

Vosje is echt een prachtmerrie, moet je blij mee zijn Missfcdb!
Die foto's in je profiel zijn echt lief!

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 22:03

Heb Valencia vandaag een nieuw kunstje geleerd: Op het blok! Gestoord
Naja, op het blok, op het palet eigenlijk.
We hebben eerst de grote zware tink laten testen of de kleine lichte arab erop kon staan Vork en dat ging dus goed.
Moest even puzzelen hoe ik Valenc uit moest leggen wat de bedoeling was, maar toen ik eenmaal DE manier gevonden had snapte ze het binnen no-time. Haha! (Misschien ook wel door de snoepjes die ze ervoor kreeg Clown )

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 14:18

ArabianRanch schreef:
ff offtopic: Jazz-fan (Sabrina) - mijn allerbeste vriendin - is opgenomen in het ziekenhuis met een zwangerschapsvergiftiging Verdrietig Hopelijk kunnen ze het stabiliseren met bloeddrukverlagers e.d. Ze is nu nog maar 28,5 week 'heen'. Ze heeft al 'longrijpers' gespoten gekregen, dus het kan zijn dat de baby eerder gehaald gaat worden. Ze is vandaag overgeplaatst naar Rotterdam, waar ze een speciale neonatologie-afdeling hebben. Sab, we denken aan je en duimen dat alles goed komt met jou en de baby Ach gut

wens haar veel sterkte van ons Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 15:17

Katjamanny dankje wel.
Vosje is heel lief ik heb het echt getroffen.
HedwigO vosje deed dat eerst ook niet we hebben een uurtje voor dat ze naar haar nieuwe thuis mocht laten wenen dat het niet zeer doet.
Gewoon langs lopen met brokjes belonen.
En dan paar brokjes op de traler deur leggen en dan loopt ze der van zelf in.
Ik zal het een keer opnemen hoe ik met haar oefen en dan laat ik je het weten en dan stuur ik je een bandje.

liesjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 16:05

missfcdb schreef:
Katjamanny dankje wel.
HedwigO vosje deed dat eerst ook niet we hebben een uurtje voor dat ze naar haar nieuwe thuis mocht laten wenen dat het niet zeer doet.
Ik zal het een keer opnemen hoe ik met haar oefen en dan laat ik je het weten en dan stuur ik je een bandje.

zeg dames kunnen jullie niet een nieuw topic openen met jullie dagelijkse dingen
dit is toch topic Arabische sprookjes paard ?

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 16:12

liesjeB schreef:
missfcdb schreef:
Katjamanny dankje wel.

zeg dames kunnen jullie niet een nieuw topic openen met jullie dagelijkse dingen
dit is toch topic Arabische sprookjes paard ?

voor hun zijn dat hun twee arabische sprookjes paarden Knipoog en op het huiskamer forum mag je toch juist lekker kletsen of niet?

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 16:13

LiesjeB, zoals ik je in de TeM heb geantwoord, is iedereen hier welkom, welke ambities ze ook hebben of wat ze ook met hun AV doen.

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 16:14

Dit betreft een Huiskamertopic waarin er lekker gebabbelt mag worden over het Arabisch Sprookjespaard! Er wordt door deze twee dames heerlijk gebabbelt over hun sprookjesarabieren, niks mis mee toch! Pling Ik stoor me er in elk geval niet aan!

liesjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 16:25

sherif schreef:
Dit betreft een Huiskamertopic waarin er lekker gebabbelt mag worden over het Arabisch Sprookjespaard! Er wordt door deze twee dames heerlijk gebabbelt over hun sprookjesarabieren, niks mis mee toch! Pling Ik stoor me er in elk geval niet aan!

ohw ik stoor me er niet aan hoor dacht misschien wel leuk voor de meisjes Haha! om een nieuw topic te openen, ik lees mee zeker als je op je werk zit he ! gaat de tijd wat sneller Haha!

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 16:40

ArabianRanch schreef:
ff offtopic: Jazz-fan (Sabrina) - mijn allerbeste vriendin - is opgenomen in het ziekenhuis met een zwangerschapsvergiftiging Verdrietig Hopelijk kunnen ze het stabiliseren met bloeddrukverlagers e.d. Ze is nu nog maar 28,5 week 'heen'. Ze heeft al 'longrijpers' gespoten gekregen, dus het kan zijn dat de baby eerder gehaald gaat worden. Ze is vandaag overgeplaatst naar Rotterdam, waar ze een speciale neonatologie-afdeling hebben. Sab, we denken aan je en duimen dat alles goed komt met jou en de baby Ach gut

Ik ben net door Johan gebeld.
Sabrina is net geopereerd (keizersnede). Gisteravond kreeg ik een sms-je van haar dat ze symptomen had van het Helpp-syndroom http://www.stghellpsyndroom.nl/detail.php?pagina_id=1 (gevaarlijk voor moeder en kind). Vandaag is de baby 29 weken oud en dus 11 wkn te vroeg geboren.
HIJ heet Mitchell Afbeelding en volgens Johan maken moeder en kind het goed. Natuurlijk moet Mitchell nog een hele poos in de couveuse, hoe het precies met hem gaat weet ik niet. Het was maar een kort en emotioneel telefoongesprek.
Lieve Sab & Jo, van harte met de geboorte van jullie kleine ventje Mitchell Ach gut Lovers Het is natuurlijk niet zo gegaan als gepland. Mijn neefje is 12 wkn te vroeg geboren en hij is nu een grote jongen van 9 jaar. Alles komt goed !!
We komen snel op bezoek ....

liesjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 16:42

Ach ik hoop dat alles goed gaat met die kleine zo klein Huilen zal ook een ander kaartje sturen naar hun, maar van deze kant Gefeliciteerd, mooie naam Pling

Jmc

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 17:03

Sabrina en Johan gefeliciteerd met jullie Mitchell! Ik hoop dat jullie het goed maken.

HedwigO

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 17:14

Jmc schreef:
Sabrina en Johan gefeliciteerd met jullie Mitchell! Ik hoop dat jullie het goed maken.

inderdaad gefeliciteerd !! Ik hoop dat alles goed gaat verlopen met de kleine mitchell. Heb vertrouwen dan redt hij het!

liesjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 17:18

Jmc schreef:

heey kim jij ook gefeliciteerd he met de kleine
ja iedere moeder wil heerlijk bevallen, soms gaat dat nou net niet zo als wij dat willen maar kan goed gaan en ze licht in een goed ziekenhuis, mijn 1e zoon is ook te vroeg geboren hij woog 12:70 dus ook piep klein maar als je nu hem ziet hihi al weer 26 jaar Pling ik hoop dat alles goed gaat met die kleine Mitchel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 17:31

Gefeliciteert met de kleine.
Ik vind deze topic zo leuk omdat je over alles te gelijk hebt.
Paarden, en dingen die je dagelijks mee maakt dit is gewoon supper leuk.
Wij hebben allemaal av sprookjes paarden.
Heb je ze niet in het echt heb je ze in je hoofd en in je hart.
Messchien is het een idee om een furum te openen voor de mensen die de sprookjes waar willen maken in een opstel.
Dan kun je andermans verhaaltje lezen.
Dan kan je uren lezen en gaat je dag nog sneller voor bij.
Ik ga strax naar mijn dikke wollige spook kijken hoe ze zich vermaakt in de buitebak.
En dan gaan we spelletje pak de skypi bal doen we altijd als er niemand in de bak is is zo grappig om te zien hoe een ponny een bal probeert vast te pakken en probeert te rennen.
hahah Haha! Haha! Haha!

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 17:52

Gefeliciteerd met jullie nieuwe wondertje! En Natuurlijk komt het helemaal goed! Geniet van hem, koester hem en hou van hem! Dan kan het alleen maar goed gaan Dromen Pling

snel fotootje laten zien he!! sterkte met het bijkomen van alles!

mokary

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 18:09

gefeliciteert met de geboorte van mitchel hopelijk komt alles goed met moeder en zoon.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 18:11

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 18:25

Ik zal het allemaal doorgeven aan Sab & Jo... Pling

@LiesjeB: je paard ging toen straks ff helemaal uit d'r naad Lips are sealed Ze was d'r halster kwijt (je weet wel, dat 'overleden' ding), showen door de wei, echt niet te filmen.
Ik had ff gauw een ander halster gepakt (één die leeft hihi) en met d'r staart op d'r rug, blazend en snurkend heb ik d'r ff een ander halster op gedaan. Ze is echt super braaf. Jammer dat ik geen fototoestel bij me had, je had dat koppie moeten zien Bloos! Kwijl Kwijl Kwijl en een gangen joh.... WOW WOW WOW Haha!

liesjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 18:44

ArabianRanch schreef:
Ik zal het allemaal doorgeven aan Sab & Jo... Pling

@LiesjeB: je paard ging toen straks ff helemaal uit d'r naad Lips are sealed Ze was d'r halster kwijt (je weet wel, dat 'overleden' ding), showen door de wei, echt niet te filmen.
Ik had ff gauw een ander halster gepakt (één die leeft hihi) en met d'r staart op d'r rug, blazend en snurkend heb ik d'r ff een ander halster op gedaan. Ze is echt super braaf. Jammer dat ik geen fototoestel bij me had, je had dat koppie moeten zien Bloos! Kwijl Kwijl Kwijl en een gangen joh.... WOW WOW WOW Haha!
ja hihihi ja dat kan ze goed he ja je kan moeilijk de elke dag met een camara lopen "" maar dat hat ik ook wel even willen zien , zo zie je maar Isabel ze heeft het primma naar de zin bij jullie, geef ze maar een knuf van mij ja lol dat halster hihihi zat bij het paard hihih lol ik zal van de week ff een nieuwe kopen al de andere halsters die ik had waren te klein hihi

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 19:08

liesjeB schreef:
ik zal van de week ff een nieuwe kopen al de andere halsters die ik had waren te klein hihi

Ze heeft al een halster, die lag hier ook maar.
Past haar goed, een mooie groene hihi Haha!

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 20:11

Goed nieuws ! Mijn allerliefste Sab belde me net zelf op Bloos! OK dan!
Alles is goed met Mitchell en Sab. Mitchell woog 1070 gr bij de geboorte, hij is dus echt ienimini ! Johan loopt nog een beetje 'naast zichzelf' en beseft het nog niet zo. Maar alles goed met het gezinnetje. Nu moet Mitchell zelf aan de slag. Hij wordt beademd, omdat het toch nog wel veel vergt van zo'n kleintje.
Pfff ben blij dat ik Sab zelf gesproken heb, ze moet nu herstellen van de operatie. Ze had al weer praatjes die Sab Knipoog dus dát komt wel goed Haha! Gelukkig maar !

Jeannette

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 23:07

Jeetje, dat is een pak suiker. Echt heel klein. Spannend hoor.
Sterkte en natuurlijk ook gefeliciteerd.