Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Iwan_Fjord schreef:Jeps dat klopt toeka,
ik zit nog steeds te denken om een halster te maken
of ben ik de enige paardloose die dat doet
![]()

Maar ik help een paar dagen per week mee op een arabierenfokkerij (Csa-Arabians) En ik mag daar mijn halsters op passen en foto's maken

Bonjoy schreef:Ik heb ook geen eigen paard hoorMaar ik help een paar dagen per week mee op een arabierenfokkerij (Csa-Arabians) En ik mag daar mijn halsters op passen en foto's maken
heb er echt helemaal zin in. En wil hem dan eigelijk ook foto's maken op een arabier. Want hoewel op de manege natuurlijk mooi paarden zijn heb ik toch liefst een arabier
Op de meeste maneges hebben ze wel Welsh Pony's
Jeps we hebben we een cute wite welsh pony
berwin (of altans hij doet welshachtig aan
) daar zat ik ookal aan te denken om daar dat foto's mee te maken. Maar goed is toch minder mooi indien het dan alleen in stal kan.
Maar goed het is een goed alternatief, gezien ik geen mensen ken met een arabier
Dat is waar, maar goed denk niet dat ze niet zitten te wachten op iemand die graag een foto wil met haar zelfgemaakte halster met een arabier.
Ach alhoewel miss waag ik nog wel eens een poging via pb als ik iemand vindt die lekker dichtbij woont 
sprietlover schreef:leuwkk....whahaha...ik hou niet zo van arabieren!
hou meer van kwpn enzo...
maar paarden zijn paarden(met ieder een eigen karkater)

Bonjoy schreef:Ik vouw het uiteinde altijd om het ringetje, en dan héél sterk afwerken![]()
Vragen is niet erg hoorWij zijn allemaal zo begonnen in dit topic
) keer met draad er langs? 
Amethyst_ schreef:Bonjoy schreef:Ik vouw het uiteinde altijd om het ringetje, en dan héél sterk afwerken![]()
Vragen is niet erg hoorWij zijn allemaal zo begonnen in dit topic
sterk houdt in ongeveer 10.000(overdreven haha) keer met draad er langs?
Maar onderschat een paard niet! Één flinke ruk, en het is los
Bonjoy schreef:Misschien kun je aan de manege eigenaar vragen of aan je instructeur/trice, of die de pony wil vasthouden, en dan jij de foto's maakt
Denk dat ik zoiets ga doen ja, of een vriendin ofzoiets even paardje even vasthoudt. Moet maar even kijken
eerst trouwens ook even eerst er een maken haha.
Citaat:wat je wel kunt doen is het dan achter de oor een stukje innemen dmv een elastick od.