Ik heb 3 nieuwe foto's van onze paarden kinders niet met sneeuw helaas en ze waren niet echt fotogeniek
Raven

Kerihm

Mini
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
goedemiddag allemaal!
Vind het echt enorm rot voor je!

Weet niet zo goed wat ik er op moet zeggen, want weet niet of ik ook iemand bent die je "de strot uitkomt"
Wat een lieve selfie, en je haar los!!
Jas is echt zijn gewicht in goud waard volgens mij
Lekker ding!
En zelfs zonder gemok door de plassen heen gestampt, dus het wordt nog wel eens wat met dr
...
..
! Knap!
...

? Heb hier geen sneeuw gehad gelukkig
Alleen veel natte troep
Iloontjeehh schreef:Lekker dekentje voor Set!
Ehm, Jaleesa... ik weet ook niet zo goed hoe ik dit moet zeggen maar weet je? Ik heb een beetje het gevoel dat het allemaal wat veel is en daarom lijkt het onrealistisch. Het paard uit het buitenland, jouw eigen merrie die je terug wilde kopen en voordat je wist of je haar terug kon kopen al fokplannen voor maakte, nu weer met de springmerrie van stal Bril die (nog) niet de jouwe is en waar je al om hengsten vraagt in een topic, je hebt geen (of je gebruikt het niet hoor) facebook maar ik heb je wel een vriendenverzoek gestuurdEn misschien is dat alleen mijn gevoel hoor, ik wilde ook graag op jou een keer reageren omdat je dat altijd wel bij anderen deed maar echt: ik volg het gewoon allemaal niet zo
Vind het wel jammer want ik vind je een toffe meid!
) weer top uit!
Dekentje op Set, je moet die dames wat verwennen niet?!

haha

Succes in ieder geval!
) ging het hier over Rabicano en witte haartjes etc. Wou nog steeds Munir zijn witte-staart-pluisjes op de foto zetten: