Jullie hadden het over schimmels? Ik houd niet van zwarten en niet van schimmels. Vind het zulke saaie kleuren. En wat koop ik? Een schimmel. Zoals hij nu is, vind ik hem trouwens wel heel mooi en van mij mag hij zo blijven. Maar ik heb foto's gezien van zijn moeder, vader, volle zus, halfbroer en die zijn allemaal spierwit. Scheelt dat ik er op deze manier langzaam aan wen.
Hieronder wat foto's van mijn vriendje Eudis (Pegasus x Pamir)
och, ik wilde een zwarte engels volbloed liefst hengst...zeker geen merrie, absoluut geen vos en al helemaaaaaaal geen arab...Tsja
SteM
Geplaatst: 14-04-14 21:19
Hahaha, daar kan ik ook van meespreken. Ik wou een rustig, cool in 't koppeke, vosse ruin, liefst Quarter. Het enige wat ik nu heb is dat vosse, want voor de rest heb ik een zenuwachtige Arabische merrie
@branki: dat is het soort schimmel waar ik wel van hou si!
branki
Geplaatst: 15-04-14 08:30
Elatha, volle zus van Eudis. Op deze foto 4 jaar oud denk ik. En wat wit is ze al.
Eurides, halfbroer (zelfde moeder) van Eudis. 4 jaar op deze foto en ook al wit.
Eurita, moeder van Eudis.
Pegasus, vader van Eudis.
jacqueline_Y
Geplaatst: 15-04-14 10:07
Afgelopen weekend mochten onze paarden ook weer de wei op! Hierbij mijn Arabiertje! en ja hij is lekker vies
Ach ik wilde ook nooit een schimmel.. en ook geen arabier en wat heb ik.. JUIST een schimmel arabier haha en ik zou hem voor geen goud willen ruilen. Ziggy word in mei 7 en kreeg vorig jaar zijn eerste "sproeten" en het worden er steeds meer. Zowel bruine als zwarte.
en omdat de stippels zo leuk zijn, zijn we het gezin uit gaan breiden haha. Twee knappe stippels. Meet Cookie!