Ja, wij zijn er ook weleens een heel weekend geweest. Lekker slapen in een bed & breakfast waar ook een pannenkoeken boerderij naast zat Was wel helemaal gaar na zo'n weekend alleen maar paarden kijken
Barcelano
Geplaatst: 02-05-14 22:23
of via fb ffe berichten
Heb eindelijk nu gewoon internet op me mb dus ook whats up
Altijdje niks laten horen . Erg druk hier en me mams is lekker 2 weken op bezoek. Gaat helaas zondag na huis maar dan komt maandag me vader voor 2 weken. Kan dat vieze ouwe tapijt uit me huisje en gaan wel laminaat leggen. Zijn druk bezig huis leeg temaken vandaar dat ik er morgen ook niet ben op tulip cup . Ik moet me woonkamer enz leeg halen dan kan me vader maandag gelijk beginnen. Lees wel gezellig mee heb hem lang voor mezelf gehouden ben helemaal verliefd op hem. Maar zal hem toch met jullie delen bij deze mijn stoere nashiet BF zoon van faizaxkhaliq galvan.
Shanna_
Geplaatst: 03-05-14 08:04
Katjen wat een knapperd !
Enne iedereen die naar Deurne gaat, zet hem op en veel kijkplezier Ik hoop het een en ander via de livestream te volgen
jeujj april is voorbij, gelukkig mn eigen ava weer terug
Shan, sukkel! Die had ik na 1 of 2 dagen alweer terug veranderd
IlonavL
Geplaatst: 03-05-14 10:03
Jaaa Yildiz, gefeliciteerd met het brons!! Wat liep ze lekker te bewegen en prachtige punten gekregen (alleen die hals?? Beetje wisselvallig haha) En jouw merrie, een echte westernbier die maakt zich niet druk, hihi. Leuk leuk en goed te volgen via de livestream!
Ik heb eigenlijk alleen maar de laatste paar rubrieken gezien Had voor Amy wat printscreens gemaakt via de livestream, dus misschien plaatst ze die nog wel
Ik heb de lifestream gefilmd, dus als Amy dat wilt hebben moet ze het maar even zeggen
Gefeliciteerd Yildiz!
YildizArabs
Geplaatst: 03-05-14 18:14
Dank jullie wel! Heel blij met brons en het minimale verschil in punten met nr 1. Ja blijft een jury sport en iedereen ziet dus blijkbaar iets anders het liefst, verschil van 2 punten op 1 onderdeel tussen verschillende juryleden. Bij Nour had ik t destijds bij de veulens nog erger: 1 jurylid die op ALLE onderdelen 2 tot zelfs 3 onderdelen lager scoorde dan de andere juryleden! Kostte me toen een titel... Ach ja.... Maar heel tevreden met Draakje! Ze was enorm stierig maar showde best ok! Blij!
Maar uhm... Ik heb alleen Amy en Raven gezien? Of was ik te euforisch dat ik iedereen ben voorbij gelopen?!
S middags de meisjes lekker thuis opt land gezet (hadden ze wel verdiend!) en met Nour wandeling aan de hand gemaakt samen met z'n vriendje.