ben er maar zuinig op en heel trots
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

peehtje schreef:Het is zo`n k.ut beest afentoe.. dan denk ik echt wat moet ik met jou :S.

), Black voorop, dan Des en dan Firenz. Dit vond ik al wat vreemd, want Firenza komt gewoonlijk altijd als eerste aandraven. Ik zet die voerbak voor haar neus, en ze loopt gewoon weg.
Toen had ik al direct in de gaten dat er echt iets mis was, want normaal doet ze alles voor eten. Ik liep achter haar aan en toen ging ze ineens liggen. Ik heb op dat moment meteen de DA gebeld(sowieso vertrouw ik het niet met koliek, maar al helemaal niet omdat ze ook nog drachtig is). Die was er na 20 minuten, ondertussen hadden wij Firenza weer omhoog gehaald, en was mijn moeder gekomen om Menno weg te brengen. De dierenarts heeft haar even nagekeken en een spuit gegeven tegen de pijn. Toen zag je Firenza direct opknappen. Ik heb haar even in een afgezet stukje land gezet met een plukje hooi, dat ging super. Maar na een paar uur begon die pijnstiller uit te werken, dus ging ze weer steeds liggen. Meteen maar weer de dierenarts gebeld, ze had ondertussen ook nog steeds niet gemest(al 4,5 uur niet). Dus de DA weer gekomen, toen moest ze op stal, want de DA wilde haar van binnen even onderzoeken. Maar ze heeft nog maar een paar keer in de stal gestaan(die is pas net af), dus daar werd ze zenuwachtig van. En toen kwam alles er meteen uit, ik geloof dat ze wel drie keer gemest heeft, in vijf minuten. Nou ja toen vond de DA dat het dan echt de goede kant op ging, dus heeft hij haar alleen nog een pijnstiller gegeven. Dus ik zet haar in het land, en toen was ze ineens weer helemaal fit. Ze knalt zo door het schrikdraad van haar afgezette stukje heen, en zo door de draad richting het gras(dat had ik dus net afgezet zodat ze daar niet kon gaan eten)
Gelukkig ging dat verder goed.

kun je nagaan); lopen met die handel en met spoed dierenarts bellen.
Ik schrok ook toen ze zo naast me ging liggen terwijl ik met een bak voer in mijn hand stond. Bij Des denkt de DA dat het waarschijnlijk voorhoofdholteontsteking is geweest, maar dat weet hij niet zeker, die stomme dierenartsen hier ook
Een groot bord in de tuin en allemaal versiersels "Maaike is een popstar"
Ja ja, een platencontract, die krijgt het druk de komende tijd !
Jmc schreef:Liesbeth ze is prachtig. Gefeliciteerd met je schoonheid.
Mooie lijnen heeft ze hoor. Wees daar maar trots op!