@baukje lief dat je het vraagt, het gaat opzich wel. Het doet me gewoon enorm goed dat Asal hel erg rustig is. Ik ben wel rustig aan het kijken voor een nieuw vriendje wand wil dr gewoon niet zo alleen laten. En een lege stal doet ook best verdriet. Wat een sneeuw bij jullie hier niks, blijft niet liggen @kat vind eigelijk dat Ilya een apart kleurtje heeft voor als je het zo dichtbij bekijkt @eliene zo ik ben jaloers hoor, lekker weer daat zo te zien
geshahquille
Geplaatst: 27-12-14 11:53
Ohh Aleeneh dit is eigelijk heel gemeen wat ziet het er heerlijk uit daar .
Iedereen leuke dagen gehad het weer was hier goed vandaag weer wind en regen maar dat vind ik toch beter dan sneeuw.
Ilya staat nog wel heerlijk he zo tussen zijn dames en wel leuk zoon toverbal.
Annica van harte gefeliciteerd.
Waarom kun je niet rijden Katjen door het weer ik heb dat inderaad ook wel gehad zes paarden en niks kunnen rijden .
Nou hier weinig gedaan met de kerst lekker met zijn tweetjes van de dieren en het eten genoten. Vandaag maar weer aan de bak in en om het huis want das dan wel weer het nadeel van niks doen je huis word er niet schoner op!
Hoe is het bij jullie met het vuurwerk er word hier in het park al best wel afgestoken gelukkig maken de paarden er weinig van ze schrikken wel even maar blijven toch goed bij mij.
Anoniem
Geplaatst: 27-12-14 16:06
Aleeneh schreef:
Jeutje jongens. Wat ben ik blij dat ik in Spanje zit als ik dit zie Lekker bij mijn ouders op bezoek
[ [url=m/7beIYB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AG8vTJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
aaah zon hebben Hier sneeuwt het
Sadira
Geplaatst: 27-12-14 16:39
Morgen belanden wij daar helaas ook weer middenin dus we zijn nog even volop aan het genieten. 15-20 graden is het hier met een heerlijk fel zonnetje.
Hier gaat het goed, Set bleef steeds hele dagen in de stal en ik vond haar wat ribbig, genoeg reden om de deken om te doen. Ze was er hartstikke happy mee en loopt meteen de hele dag in de wei
Hier gaat het goed, Set bleef steeds hele dagen in de stal en ik vond haar wat ribbig, genoeg reden om de deken om te doen. Ze was er hartstikke happy mee en loopt meteen de hele dag in de wei
Joyce fijn dat Asal er rustig onder is, nog steeds knuffels voor jou hoor
Setje een deken om, Noah heeft vanaf vanochtend zijn coltrui aka halsdeken aan
MirandaMalik
Geplaatst: 28-12-14 14:41
Eline, haha, wat lekker! Maar hier is het vandaag ook mooi zonnig!
Kat een beetje ziek? Beterschap! Ik voelde me ook wat grieperig maar hoop niet dat het doorzet. Lekker een dekentje op bij Set, het was ook wel heel guur! Lekker beertje is Ilya! Blue's manen zijn mooi!
Gelske, hier af en toe ook vuurwerk maar de paarden vinden het niet zo eng, ons ene geitje wel die loopt direcht de stal in als ze wat hoort. Zosja gaat er juist op af alsof hij ze te pakken wil nemen, haha, net zo'n politiehond.
Heb net weer lekker gereden in de grote bak, Fu was iets meer ontspannen, hij wilde wel de hele tijd naar de uitgang en gaat dan achterwaarts.. Maar dan laat ik 'm even een tijdje achterwaarts lopen en daar wordt hij wel snel flauw van. Dus uiteindelijk een beetje rond kunnen draven en zo komen we telkens een stapje verder.
Hier heeft de griep wel doorgezet en Willem is ook niet fit dus we hangen samen op de bank, lekker ellendig lamlendig Mooie manen he van Blue, straks in het voorjaar lekker wassen en uitkammen weer, ik vind ze ook geweldig.
Lekker uitgezakt op de bank, ook wel eens nodig, haha! Ja, Blue krijgt steeds langere en het is zo lekker werkbaar hè, net als bij Zos, bij Fu kun je er nauwelijks naar kijken of ze vallen er af.
Klopt echt geweldig in vergelijking tot Set ik hoop voor Ilya op papa's manen en niet die van Set Ik voel me intussen wat beter, Willem is nu juist slechter, wat vullen we elkaar toch leuk aan
@kat beterschap leuke avatar @tamara dankje @miranda weer lekker gereden, top hoor Hier vreselijk lamlendig. Gister onze verjaardag gehouden voor onze vrienden groet bij een vriend in het cafe en ik lag er gewoon pas half 6 in.....ik wordt hier echt te oud voor. De hele dag al lui bah. Assie heeft heerlijk in de wei gestaan vandaag. Lekker scharrelen en in het zonnetje dutten. Ze vind het allemaal wel prima zo, nu ze alleen in. Het is nog nooit een kudde dier geweest, in de kudde stond ze ook altijd al alleen. Hier ben ik nu wel heel erg blij mee
Ja snap ik Joyce anders is het helemaal zo ellendig als ze van slag zijn, nu gaat ze gewoon haar gangetje. Onze bok hadden we gelijk een nieuwe vriendin voor geregeld, die stond er zo sneu bij toen zijn broer dood was.
Zelf had ik al jaren niet gedronken maar met de kerst heb ik er toevallig een paar (en nog wat meer) naar binnen getikt maar geen centje pijn. Maar ik vond er ook niet veel aan dus dat was het dan weer voor de komende jaren.
@miranda ja daar was ik ook bang voor hoor asal kon nooit zonder fame. Zette haar ook altijd eerst op stal maar dan hinniken als ik fame ging halen. Maar nu helemaal niks en buiten ook rustig. Eerste 2 dagen is ze wat down geweest maar dat is nu ook niet meer. Nou gelukkig heb ik niet gedronken dan was ik maandag denk ik pas wakker geworden whaha
Miranda, hier ook een hang-op-bankdag. Mag wel na vier dagen feestjes...
Paarden in Falco zijn dekens gestoken, ze zijn maar een beetje te groot. Beter dan niks, vooral Adje lijkt er toch nood aan te hebben. Was zijn eerste deken maar ik kon het aandoen alsof hij het dagelijks al had gekregen Zo braaf... Ik had maar 1 waterdichte, dus heb er twee besteld bij Divoza. Voorlopig moet Fin het doen met een staldeken. Zolang er geen neerslag is...
Hier gelukkig alleen natte sneeuw gehad, wel een bevroren bak en paddock vandaag. Bij sommigen is het echt een pak sneeuw wat er ligt hè?
Ooh jaloers Eline! Heerlijk!
Fijn dat Asal weinig last heeft van het verlies van haar maatje, pfff... vind het nog steeds zo rot voor je!
Lekker hoor Gelske zo rustig met z'n tweetjes! Ik schrok me daarnet wezenloos van een keiharde vuurwerkbom in het park, idioten
Fijn dat Setje zich beter voelt met deken op! Beterschap voor jou!
Goed bezig Miran en Fu, steeds weer een stapje verder!
Wauw, mooi Tiene! En leuk dat ze Falco's dekens al bijna passen, grote mannen al!
Verstandig dat je niet naar de sale bent gegaan Baukje met die gladheid. Wij gaan dinsdagmiddag en morgen naar Gooische vrouwen, zin in
Ik heb nog een filmpje van Jas en onze super paardenverzorgster, ze wil hem altijd graag buiten zetten dus ik dacht dat is leuk! Zat nog een heel deel achter dat hij op mijn commando achteruit ging (mama's kindje hihi ) maar mijn geheugen zat vol bij 11 seconden Dus een inimini stukje Jas!
Hoi Ik vind het topic geen hol meer aan, mensen die ik leuk vind doen hier niks meer posten en met wie ik contact wil houden doe ik dat wel via pbtjes enzo. Doei doei