Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dressuur gaat hem prima af tussen de paarden, hij springt super, sinds dit jaar crossen we ook, hij kan zo het circus in met zijn VD kunsten, we rijden zo nu en dan freestyle zonder hoofdstel, én het is een ontzettende knuffelkont 
hij is super enthousiast en gaat ook zo vrolijk en vlot op de sprong af, maar als de hindernis dan dichtbij is kan hij nog wel eens denken 'neeeeee dat hekje/die sloot/die planten er onder gaat mij bijten, ik kijk eerst even van dichtbij!' en dan maakt hij een perfécte sliding stop (hij is dus ook nog geschikt voor western
). In de cross zit hij veel voller met adrenaline, en stopt hij minder snel dan in het springparcours... raar paard haha!

joysjuh1987 schreef:ik heb mijne voor een maand of 2 terug laten behandelen nou ik kreeg een heel ander paard terug terwijl er niet zoveel aan gedaan hoefde te worden dus ik ben daar echt helemaal voor

)

Letizia schreef:Heeft Fuego praatjes als je naar buiten gaat? Of vind het hij het erg spannend?
Wel jammer zeg
) 

AV bloed en als zeggen dat ze een Arabier hebben
Daar wordt je soms zo moe van
Tussen Mirka en mij
en uiteindelijk afgesloten na 10 min braaf te hebben gelopen.
al ben ik nu heel blij met mijn quarab een keer wat anders alleen is het karakter van mams dus gevoelsmatig heb ik een AV

dus toen ik hem aan de hand meenam naar de wei en er een auto op 6 meter van hem vandaan over het doodlopende straatje kwam én daar ook nog eens vlak bij ons ging stilstaan schoot ie echt alle kanten op in zijn paniek. MAAR
ik had hem binnen een minuut weer op mij gericht en min of meer kalm.
joysjuh1987 schreef:@shamalArabs goh klinkt als een leuk paardheb je dit paard allang dan?
hij was erg angstig en ging in zelfverdediging op voorhand
hij ging met staart omhoog in draf van me vandaan ipv in elkaar te duiken en te dreigen met slaan
hele vooruitgang ook