Het kopkaas hahaha bah bah Ik ben blij dat ik een merrie heb
Sieltjuh
Geplaatst: 08-10-13 21:04
MirandaFuego schreef:
Mijn man plast nooit in de tuin omdat hij bang is dat de paarden hem uitlachen.
Waarom zou hij überhaupt in de tuin plassen
MirandaMalik
Geplaatst: 08-10-13 21:06
Daar houden mannen van, tegen bomen aan plassen, het zijn net honden.
joysjuh1987
Geplaatst: 08-10-13 21:06
@sieltjuh ja ik vind vooral haar karakter ook half half en ze kan showen als een arab en realexd kijken als een paint @miranda zeg wil jij even niet zo sarcastisch doen?
Een man die in de tuin plast? nee dat doen hier in overijssel alleen maar onze honden
Grappig dat je het zegt Joyce, we hebben aantal Paint/Quarters op stal, die stuk heter zijn dan Djunnah Had het er van het weekend nog met Letiets over, dat we dachten dat dat ras eigenlijk ook wel heel cool was, maar dat dat eigenlijk niet altijd op gaat
nou zeg, hahaha. zal wel aan het boerenleven liggen of een beetje frisse lucht erlangs.
MirandaMalik
Geplaatst: 08-10-13 21:13
set_elkol schreef:
Willem mijn vriend plast ook liever buiten dan binnen
Ja, das toch normaal, mijne is van origine stadsman (komt uit zaandam) maar wil ook buiten hoor, af en toe! Dus neeeee niet alleen in Groningen, je wordt weer gelijk in een hokje geplaatst...
Nou mijn man staat elke dag onder douche, dat doet ie wel binnen hoor. Dus die ziet er schoner uit, alleen die van Fuego is weer zo mooi zwart met een roze vlekje..
En ik heb geen witte wenkbrauw en geen geel gezicht, dus het was een smiley met een sigaar in zn mond, die mijn gevoelens van dit moment weerspiegelen. Ik ben het niet zelf met een sigaar in mn mond
@sieltjuh ja nja ik doel dan ook eigelijk op het karakter van asal haar vaders is was heeel cool en erg rusig en die van haar moeder poef das een echte hittepetit asal kan ook heeel cool zijn maar als ze zich druk maatk nou dan baak je borst ma nat