Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) merk dat hij daar lekker los van wordt en leuke afwisseling! (Echt idioot wat voor passen hij dan neemt op de baan...Totilas is er niks bij
)
maar een counterarc sidepass is zijwaarts waarbij het paard in tegengestelde stelling heeft als de richting waarop hij de sidepass maakt. Dat is makkelijker voor t paard dan n arced sidepass, maar daar moeten we wel naartoe. Ik gebruik die sidepass nu als voorbereiding/verbetering van de spin en verbetering van de lope.

zo blij
zo blij

Ga thuis wel ff lezen.
.en begint vervolgens te grinneken als een hengstige merrie...whaha toch vorm van herkenning.
Wat een maffe gewaarwording was dat zeg....Heul grappig! 

Wetsernfriek schreef:Ja dat jij een knappe dame bent had ik wel al door hoor! Die foto op de dawra kalender van jouw en nour heeft al veel complimenten gekregen....
van de tulip show ga jij niet meer goed maken bij Yildiz.
stef schreef:Tnx voor de welkoms
...
Het liefst zou ik ook eens een haltershow doen, maar gezien Maddy haar bloedvoering wordt dat lastig

stef schreef:Counterarc sidepass? Help me out
Dr karakter is heel cool tot nu toe. Ze schrikt wel, maar vliegt niet uit dr panty zeg maar
Ze kan ontzettend heet worden, maar t touwtje blijft los.
Ze kan ook ontzettend lomp zijn

. Binnen no time is ze dan bekaf, meer dan 30 minuten op de manege heb ik niet nodig. Daarna huiswaarts stappen en draven door het park dat erachter ligt. Oh ja...en als ik dan uit het park kom, gaat het fiets/wandelpad schuin omhoog de dijk weer op. Die neem ik sinds een paar weken helemaal achterwaarts, om der kont spieren te oefenen en de achterwaarts. Doe ik bij Nirvana ook
maar er zijn vast geen driving rubrieken