Het schimmel ziet er niet erg ontstoken uit, hoop maar dat het snel over gaat.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mawiyah dacht met het compliment geven vanmorgen dat het snoepje wat langer was dus ze at mijn vingertopje erbij op
Weerszijden van mijn bovenste vingerkootje liggen nu open en 1 kant begint heel dik en pijnlijk te worden, duidelijk ontstoken... Maar, ze kan in ieder geval nu netjes een compliment geven!!ShamalArabs schreef:Welkom aan alle nieuwe leden
Mijn vinger is zwaar gehavend en ontstokenMawiyah dacht met het compliment geven vanmorgen dat het snoepje wat langer was dus ze at mijn vingertopje erbij op
Weerszijden van mijn bovenste vingerkootje liggen nu open en 1 kant begint heel dik en pijnlijk te worden, duidelijk ontstoken... Maar, ze kan in ieder geval nu netjes een compliment geven!!
en ik bedenk intussen wanneer ik de laatste tetanusprik gehad heb
Cishashka schreef:Mooie rijfoto, heb je niet meer?![]()
Het schimmel ziet er niet erg ontstoken uit, hoop maar dat het snel over gaat.
) , daardoor ging hij k*t lopen en ging ik slecht zitten. Conclusie, geen mooie plaatjes
mooney schreef:Ahhh, ik durf de foto's van het rijden niet te plaatsen, hij liep heerlijk. Tot ik mijn concentratie verloor (het fototoestel ging aan) , daardoor ging hij k*t lopen en ging ik slecht zitten. Conclusie, geen mooie plaatjes

Cishashka schreef:mooney schreef:Ahhh, ik durf de foto's van het rijden niet te plaatsen, hij liep heerlijk. Tot ik mijn concentratie verloor (het fototoestel ging aan) , daardoor ging hij k*t lopen en ging ik slecht zitten. Conclusie, geen mooie plaatjes
We zullen je echt niet afkraken hoor, dit is niet een topic op HAW toch. Ben wel benieuwt, en anders plaats je als je weer eens foto's hebt gemaakt toch
Het rijden ging bij mij vandaag echt weer lekker, hoop zaterdag op hogere punten

t' Is al een hele tijd geleden dat ik bokt ben geweest. Ik heb het erg druk gehad met school
. Ik heb haar nual sinds februari, pas de laatste maand is er werkelijk verbetering gekomen. Ze wil meer samenwerken en niet meer tegenwerken als we aan het rijden zijn en daardoor gaf ik haar steeds meer de kans om te zakken met haar hoofd.Ze is om kort samen te vatten veel aangenamer geworden om mee te rijden! Eenderzijds omdat alles ontspannen kan gebeuren, anderzijds kunnen we nu echt aan de slag gaan. Ik weet niet hoe het komt dat ze nu ineens wel goed te rijden valt, opeens was ze gewoon een ander paard! Ze doet echt haar best, er groeit eindelijk een band
.

net opera) http://aycu19.webshots.com/image/30178/ ... 856_fs.jpg

esperance schreef:Woow wat een pracht paard Malu..

grtjess
, vandaag heb ik een paar rij foto's gemaakt, het waren er maar heel weinig jammer genoeg, maar hier heb ik er 1 van, misschien post ik morgen wel meer.
Amara is echt een fantastische moeder en ooh zo'n lief omaatje voor Manisha'h

Best een leuk kereltje, al zeg ik het zelf
die siv die kan er wat van he