Het schimmel ziet er niet erg ontstoken uit, hoop maar dat het snel over gaat.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ShamalArabs schreef:Welkom aan alle nieuwe leden
Mijn vinger is zwaar gehavend en ontstokenMawiyah dacht met het compliment geven vanmorgen dat het snoepje wat langer was dus ze at mijn vingertopje erbij op
Weerszijden van mijn bovenste vingerkootje liggen nu open en 1 kant begint heel dik en pijnlijk te worden, duidelijk ontstoken... Maar, ze kan in ieder geval nu netjes een compliment geven!!
en ik bedenk intussen wanneer ik de laatste tetanusprik gehad heb
Cishashka schreef:Mooie rijfoto, heb je niet meer?![]()
Het schimmel ziet er niet erg ontstoken uit, hoop maar dat het snel over gaat.
mooney schreef:Ahhh, ik durf de foto's van het rijden niet te plaatsen, hij liep heerlijk. Tot ik mijn concentratie verloor (het fototoestel ging aan) , daardoor ging hij k*t lopen en ging ik slecht zitten. Conclusie, geen mooie plaatjes
Cishashka schreef:mooney schreef:Ahhh, ik durf de foto's van het rijden niet te plaatsen, hij liep heerlijk. Tot ik mijn concentratie verloor (het fototoestel ging aan) , daardoor ging hij k*t lopen en ging ik slecht zitten. Conclusie, geen mooie plaatjes
We zullen je echt niet afkraken hoor, dit is niet een topic op HAW toch. Ben wel benieuwt, en anders plaats je als je weer eens foto's hebt gemaakt toch
Het rijden ging bij mij vandaag echt weer lekker, hoop zaterdag op hogere punten
esperance schreef:Woow wat een pracht paard Malu..