Wie kijkt er het domste?

En wie heeft de mooiste billen?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

MirandaFuego schreef:Bij de bovenste lijkt het wel of je hond een foot up his ass heeft.

mooney schreef:Wat een knappe koppen allemaal
Miranda, als ik zo naar Fuego kijk lijkt zijn bouw best op die van mij... mag ik vragen wat voor een zadel jij hebt?
MirandaFuego schreef:mooney schreef:Wat een knappe koppen allemaal
Miranda, als ik zo naar Fuego kijk lijkt zijn bouw best op die van mij... mag ik vragen wat voor een zadel jij hebt?
Je bedoelt die bierbuik?![]()
Hij heeft een Barnsby Raven op zijn rug, dat is een ouder model.
Deze ligt heel fijn (en zit megalekker) maar als hij hard bokt gaat ie wel naar voren, dus heb ik er voor de bok-ongelukjes een staartriem bij aan.![]()
Iloon, het lijkt wel een hijgende hond, whaha!
Jep die van mij heeft ook zo'n bierbuik (terwijl hij nu wat te mager is, ziet er helemaal niet uit). Maar daar heten ze araBIER voor he.MirandaFuego schreef:mooney schreef:Wat een knappe koppen allemaal
Je bedoelt die bierbuik?![]()
Hij heeft een Barnsby Raven op zijn rug, dat is een ouder model.
Deze ligt heel fijn (en zit megalekker) maar als hij hard bokt gaat ie wel naar voren, dus heb ik er voor de bok-ongelukjes een staartriem bij aan.![]()

(Ik hobbel zelf met de 15 inch van de andere pony als ik even geen zin heb om het barokke zadel te pakken)
En dat past gewoon goed 
) een 16.5 op liggen, die is voor mij net pas, maar voor Ersiel eigenlijk echt iets te krap. We hopen dat er in de toekomst ooit een 17.5 op gaat passen of bv 17inch kussens en 17.5 zitting oid
Iloontjeehh schreef:Wat een geweldige foto's komen er voorbij zegIk heb ook nog een "tongfoto" van Moyi
![]()
[ Afbeelding ]ShamalArabs schreef:
ik heb de advertenties van de mannen maar weer opnieuw erop gezet, ze waren weggezakt...
Iemand vraagt naar één van je hengstjes op het AV forum...
die moyi 

dus wat dat betreft