Leen maakte de opmerking dat ie echt niet van plan was om elk weekend weg te zijn...hmmmm heeft ie wel gelijk in. Nu heb ik daarnet ff uitgerekend wat we ongeveer kwijt zijn voor weekendje rassenshow..oeps...beide starten eten/drinken/slapen dat gaat zeker 500 euro kosten

Voor de DRHA, had ik na veel moeite en irri topics, inmiddels een geweldige slaap lokatie gevonden, op een soort manege, incl. bedden. Voor echt weinig geld tov iedere eerdere lokaties

Effin, net ff overleg gehad met hubbie en dit leek ons het beste:
Morgen Animal Event, geen paarden mee, maar wel uitreiking bejaarde paard verkiezing!!! Yep Carla is de oudste! Dus dat wordt een gezinsuitje.
12-05 WRAN huis ter heide jub. show. Voor Cyann (1 paard) op twee handen
17-05 aantal dagen rassenshow. Voor cyann en mij (2 prdn) en cyann mag op 1 hand.
26-05 schrap door try out wennekers. Jammer jammer jammer, was ideale oefening voor onze plakpaarden en voor cyann en mij. Maar te kort op rassenshow.
02-06/03-06 schrap door DRHA. financieel behoorlijke aanslag en genoeg alternatief, dan tevens
schrap door wran kaatsheuvel.(03-06)
03-06 DAWRA op de agenda!! uitdagender voor Cyann, moeilijkere patterns dan L4 wran en Cyann kan reinen en mag op 1 hand. Lokatie heeft goede reining bodem (als de stopkuilen eruit zijn!) en eventueel kan ik daar ook reinen met June.
Dan hebben we nog 17-06 bleiswijk, maar dan gaat ons bedrijf verhuizen, dus ik denk dat ik dan toch maar ga helpen zowel de zaterdag als de zondag en voor 150 en 200% salaris ga......

maand juli is iets eenvoudiger (tot nu toe dan

01-07 wran (voor cyann) huis ter heide (hihi wederom die lokatie)
08-07 Wran (voor cyan) Wennekers
22-07 Tryout wennekers. (beide!)
En dan, ff pauze...... het EK!!
wat een gepuzzel, maar we zijn eruit...