Ik weet toen hij als twee jarige op ten hage stond wie hij was, vond hem erg charmant met een mooie kop
idsie
Geplaatst: 06-02-14 00:09
nadar
Set_Elkol
Geplaatst: 09-02-14 15:57
Nadar en Robesh zijn erg knap!
jessica85ve
Geplaatst: 12-02-14 16:29
mijn mooie meisje Naomi Naomi is 17 jaar oud
SteM
Geplaatst: 23-02-14 18:26
Mag ik mij hier ook even melden? Wat een prachtige Arabieren passeren er hier!
Ik wil jullie laten kennismaken met Anaiz. Anaiz is een 11-jarige, vosse Arabische Volbloed merrie en is niet van mij, maar verzorg ik met hart en ziel. Voorheen had ik niets met Arabische Volbloeden, maar via mijn liefde voor haar (liefde op het eerste gezicht) is ook een liefde ontstaan voor Arabische Volbloeden.
Ik was niet op zoek naar een verzorgpaardje, stond toevallig te kletsen met de eigenaar, maar een viertal maanden na dat gesprek kreeg ik telefoon met de vraag of ik wou werken met haar. Ze heeft nooit erg veel gedaan. De eigenaar is vooral een strandwandelaar en zijn hart ging uit naar z'n tweede Arabiertje. Bijgevolg stond deze merrie al meer dan een jaar stil, niets meer dan weidepaardje en gezelschap voor het andere paard.
Nu ben ik een half jaartje met haar bezig en we komen van ver. Terwijl ik haar in het begin niet eens van de weide kon halen, heb ik ondertussen haar vertrouwen gewonnen (en heeft zij mijn hart helemaal gestolen) en zijn we vooral bezig met gymnastiseren. Onze eerste les onder het zadel dateert van een zestal weken terug, na haar eerst terug te laten wennen aan het zadel. Nu staan we alweer vier weken stil (al bleven we wel gymnastiseeroefeningen doen), maar ik hoop deze week opnieuw te kunnen starten onder het zadel (het is allemaal afhankelijk van het weer).
Na een paar jaar omwille van zijn magerheid (zware koliekaanvallen) geen foto's te durven plaatsen, is hij nu terug "vol" genoeg om ook openbaar getoond te worden Ik wou hem hier ook even zetten:
Je heel goed Toen ik het zag liggen dacht ik meteen aan gebroken benen (4 van hem en 2 van mij ) maar het bleek dat hij er juist heel oplettend en aandachtig van werd. Goed voor de coördinatie en concentratie dus
Hihi wat grappig, dat heeft Paulette me ook met mijn bijrijdpaard laten doen en dat werkte bij hem ook heel goed. Je ziet ook dattie geconcentreerd is daar.
mooi zadel zit het zadel ook fijn? ook meteen mooie combinatie, ik ben zelf ook nog opzoek naar een nieuw zadel. ____________________ my horse is my life