Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ben benieuwd naar foto's van alledrie je paarden. 

Aleeneh schreef:Jongens, ik zit met een dilemma![]()
Ik wilde eigenlijk een paard kopen... maar ik ben bang dat ik een miskoop heb gedaan. Volgens mij heb ik namelijk in plaats van een paard een schoothondje gekocht... wat nu?
Zodra ik de wei in kom, komt het namelijk al aan hobbelen, en daarna is het niet meer weg te slaan.
Wat moet ik hier nou mee? Toch maar terugbrengen?

Djuun kwam vanmorgen al snuivend de wei af en we ging snuivend het erf af, ze was weer scherp op van alles en nog wat, ondertussen werden we door allerlei verkeer gepasseerd en daar kijkt ze dan niet naar, tevens niet naar een visser, maar een blaadje wat voorbij dwarrelt is doodeng... Ik moet dan zo m'n geduld bewaren en ze toe blijven spreken. Ze ging zelfs volledig op de rem bij het bruggetje, dat heeft ze nog nooit gedaan, ik zag al van die Black Beauty taferelen voor me, dat ik ze er overheen zou dwingen en het bruggetje in zou storten
Dus ben er maar even afgegaan, dan gaat ze gewoon braaf mee, wat er nou was, geen idee, want het leek niet aan het bruggetje zelf te liggen
Weer opgestegen en verder gereden, maar op den duur was ik het nerveuze gedoe wel beu, dus eens goed in de vooruit gezet, komen we een flinke bos fluitenkruid tegen, ipv van dat ze er omheen gaat (of stopt
) springt ze er overheen, moest er zo om lachen, mafkees. Maar goed, duidelijk dat we weer wat vaker alleen moeten

Ik moet zeggen, zo begin ik geisha weer te herkennen.

Ik moet zeggen dat ik er ook wel om kon lachen hoor, liep ze zich een partij (nog) knap(per) te maken 

en jaa er is hoop, hoewel Set zich nooit heel druk maakte. Maar af en toe, pfjieuw!

het misstaat hem ook niet!