Hey dus Nour is naar de kleuterschool

Ja Ploempje, dat is hier het typische aan bokt, je zet eriets op, en je krijgt als je geluk hebt veel meevallers of wel gigia bakken kritiek! Buiten het arabtopic, daar zijn we nog lief voor elkaar

mvg Glenn
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
CounTree schreef:yeahhhhh, leg net de telefoon neer. Iemand van de bejaardepaardenverkiezing!!!! Jahoor onze ouwe dibbes gaat het op haar oude leeftijd nog meemaken. Ze zit in de finale....(maar ik heb allang gezien dat ze echt de oudste is van alle inzendingen). Oftwel ik krijg 2 kaarten opgestuurd voor a.s. zaterdag, uitnodiging bij animal event![]()
kopen we er nog een kaartje bij en wordt het een gezellig fam. uitje! Hoe leuk is dit...Carla blijft natuurlijk lekker in de wei.
![]()
Oh trouwens wie van jullie doet er mee met de wran wedstrijd van 3 juni in kaatsheuvel?? Wij zijn erg aan het dubben...deze wedstrijd is enorm leuk voor Cyann en de dag ervoor wanroij. Ben nu aan het dubben het weekend door midden gaan hakken. Zaterdag starten in wanroij met twee paarden in de GAG en zondag op de terugweg richting huis ff een WRAN stop te kaatsheuvel zodat cyann daar kan starten. Ik moet nog wel ff het programma bekijken van de wran, want als het over de gehele dag verspreid is, is het ook niet handig.
Ja I know, er is ook dawra, maar ja.....niet in de juiste richting![]()
raven schreef:Hey nancy ga je niet naar de dawra wedstrijd? Ik start ook 3 juni en heel mischien mijn vriend ook voor het eerst op kerhim in de walk en jog (hahah ben hem gek aan het maken)
@glenn wat heb je een prachtig paardje zeg.
yildiz schreef:Waarom niet? Dat is een eitje voor dr!!![]()
Leuk Joyce dat je er de 3e ook bent! Met welk paard start jij?