zo dan wat ziet Dostawa er veel beter uit !! proficiat!! Gaat het verder ook prima met haar?
Ahh Nadar .Vind het opzich nog wel meevallen met de hoeveelheid dat hij is afgevallen. Komt misschien omdat Nadeem meer was afgevallen ton hij geruind was
idsie
Geplaatst: 19-12-13 16:55
ja hij valt hier ook wel mee hoor. heb de dag na de castratie meteen opgebouwt met ruwvoer, maar hij zit prima in zijn velletje^^ hij had nog wel een hele harde val gemaakt een 3 weken na de castratie, meneer dacht dat hij best wel op tegels kon gaan springen haha heeft ie goed afgeleerd, maar helaas wel een kleine blessure aan opgelopen die onderhand al weer verdwenen is:P
Omdat ik steeds zekerder ben dat hij mag blijven verdient mijn "nieuwe" 2jarige halfbloed ruintje hier ook een plaatsje Ik heb hem nu van eind Augustus en heb het me nog geen seconde beklaagd. Veel mensen waarschuwde me om een Arabiertje te kopen omdat ik koudbloeden gewoon ben en ik volgens hen niet wist waar ik aan begon.. Dit maakte me wat onzeker over mijn eigen kunnen maar al bij al loopt alles tot hier toe zeer goed.. Hij is erg nieuwsgierig en absoluut niet snel angstig.. Gaat liever op ontdekking dan ervan te gaan lopen. Ook pikt hij erg snel nieuwe zaken op wat mooi meegenomen is aangezien hij nog helemaal groen was toen ik hem kocht. Wel is het een ontzettend varkentje.. Het liefst van al gaat hij in zijn eigen (of dat van zijn stalgenootje) mest liggen..
Onmogelijk met die laagstaande zon.. Hihi. Mijn ogen zijn al niet zo best, maar als je dan tegen de zon inrijdt en het water weerspiegelt in het water, dan ben ik een soort van blind .