[HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 19:38

set_elkol schreef:
[VN] Kus aan paard leidt tot echtscheiding

_/-\o_

Sammie schreef:
Sada Al Balad / http://www.hln.be / http://www.bokt.nl

In Saoedi-Arabië heeft een man de echtscheiding aangevraagd omdat zijn vrouw een paard heeft gekust. Het 'overspel' kwam aan het licht nadat de man een foto van het innige moment zag op social media.

De vrouw zegt dat ze zich niks aantrekt van de op til zijnde echtscheiding. "Ik wil niet langer samenleven met een man die het onderscheid niet kan maken tussen liefde voor dieren en liefde voor mensen", is haar commentaar. "Ik ben erg trots op de foto die mijn liefde voor Arabische volbloeden benadrukt".

Oh oliebol hij heeft me gesnapt :x

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 20:03

Hahahaha :') :')

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 20:22

Is het ook overspel als je aan de.billen.van je.paarden mans zit:p

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 22:28

Nou bij deze:

Allereerst een leuke still:
Afbeelding
Knappe oma van mij!! :D

Stap. Gaat eigenlijk best goed! Halverwege het filmpje zie je Shief er tussenuit knijpen, daar vind ze het moeilijk. Het hele inbuigen, inzakken etc. is een moeilijk punt voor haar, ook met longeren etc. Door de behandelingen door de osteo en spieren trainen gaat het al beter!

Stukje draf. Hier zie je vooral mijn werkpunt: ik moet leren om zo min mogelijk te 'werken', doe dat nu met m'n hele lichaam waardoor m'n hand ook wat onstabiel wordt. Ben verder heel trots op dit stuk draf, vind Shief super moeilijk, vooral omdat het een volte is en Shief een half jaar geleden nog ontzettend scheef en linksgebogen was.. Als je je bedenkt dat we toen rechts als een plank door de bocht gingen, ben ik hier echt super trots op <3 Ontspanning is er nog niet helemaal, maar het begin is er! (Volgende keer maar even met laarsjes en chaps rijden ipv mn laarzen, zoals je ziet is m'n been heel lomp tijdens het aandrijven, m'n laarzen voegen me nog niet helemaal. Voor mijn gevoel komt m'n hulp minder scherp door dan normaal, waardoor ik m'n been maar naar achter gooi nu :z )

http://www.youtube.com/watch?v=1L6BWFhl ... e=youtu.be
Draf, zelfde als hierboven. Punt: verbinding houden, verder knappe Shiefie! Ze doet zo haar best, lief paard!

Tegen het einde aan stukje draf andere kant op, eigenlijk heel fijn :) Hier zie je ook verschil bij mij, ik werk al een stuk minder

http://www.youtube.com/watch?v=SSmHlFMaPsE
En een leuke vergelijk, dit was gister begin van de draf: lastig :(:) Maar ben heel tevreden met de stukken draf die we uiteindelijk hadden!

Heb dus nog een hoop te oefenen, maar we zijn al een hele grote stap verder gekomen gister :j. Vind fijn om deze filmpjes te hebben, leerzaam en leuk voor later. Ook voor m'n houding :7 Maar belangrijkste is voor Shief de ontspanning vinden :) Shief actief op beenhulp hebben is ook een ding, maar eigenlijk is ze daar normaal heel scherp op. Volgende keer dus ff checken met ander schoeisel :')

Zo, uitgebreid verslag :D Maar vind leuk om te vertellen, haha

lilskie

Re: [HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 22:46

Super die filmpjes! Lekker toch ook dat je die als een soort spiegel kan gebruiken :)!

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 22:49

Zeker! :) We hebben geen spiegel op stal :') staat nog op onze to do list

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 23:01

Daar zijn lessen voor hoor Shanna, om te leren :j
Als ik filmpjes van me zelf terug zie, zie ik ook altijd 100.000 dingen die beter kunnen.
Ik vind het er helemaal niet slecht uitzien hoor, ze mag wat actiever, niet zo sneller, maar actiever, dan zal je zien dat ze ook veel makkelijker na zal geven. Maar verder: jullie zijn goed op weg, lekker ongedwongen, niks verkeerd mee :)

Leuke foto Lilskie!!

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 23:05

Bijlees:

Ik kan bij ons op stal ook uren rondhangen! Heerlijk, lekker hier en daar wat klusjes doen, paard knuffelen etc. Zaterdag eerst duinritje van 3uur gemaakt met stalgenootje, daarna de kozijnen van ons zadelhuisje geschilderd, stal gedaan, gekletst en zo is de dag alweer voorbij :') Was er om 8 uur 's morgens, ik was half 8 's avonds weer thuis, haha

Jessica, super fijn dat je je vertrouwen terug krijgt!! Ben nog steeds heel benieuwd naar beelden :j

Ahhh lieve Set! Dat beentje omhoog deed Shariah ook met eten, geen idee waarom.. Als je haar een emmer eten gaf, nam ze een hapje eten, ging ff rondje lopen, en weer terug naar de emmer en zo ging ze door haha

Coole Djuun! Ze kan volgens mij wel veel VD he! Gaaf hoor, miss ooit toch ook eens met Shief mee beginnen.. En die fleem foto :')

Knappe Yusraa :D Ze wordt al mooi donker zeg, gaaf kleurtje!

Lilskie: wat een gave foto zo door het water!! Crossen lijkt me echt super gaaf, heb der alleen niet het geschikte paard voor ghehe :P En ikzelf beschik denk ook geen cross-kwaliteiten :')

Hahah lol, die echtscheiding :'). Zou maar uitkijken met Mo z'n billen aanraken Jessica... you never know :')

Klinkt goed Miranda, jammer van de brommer -O- Maar oefening baart vast kunst :j

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 23:08

Dankje Letietz! Gaan we idd aan werken :) Met longeren vind ik haar al veel actiever ogen dan nu zo ohz, dus het is er al wel maar moeten we aan werken zo ohz! En idd, vind vooral de lol in het rijden belangrijk, plezier hebben en een goede ervaring voor Shief. Ik stop dan dus ook liever even met rijden in de bak als ik vast loop, dan stug door proberen

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 23:18

Wijs :j
Je moet de lol er voor jullie beiden in laten, tenminste, dat vind ik altijd :j

Djuun kan niet zo heel veel VD hoor :P Even zien, ze kan heel mooi de jambette, flamen, begin van de Spaanse pas, maar dat stelt echt niks voor :') Ze kan een buiging en rondje :')
Verder hebben we heel veel grondwerk gedaan voordat we gingen rijden, is echt leuk om te doen, we pakken nu weer wat dingetjes mee omdat we nu ook niet rijden :Y)

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 23:21

Ja ik vind grondwerken heeeerlijk! Doe ik veel vaker dan rijden, haha :')

Misschien niet zoveel kunstjes dan, maar wel leuk :D! Wel frustrerend hoor niet kunnen rijden, van de week kwam de osteo?

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 23:28

Ja, woensdag, ben heel benieuwd :j

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 23:32

Dit is ook een redelijk "nieuw" kunstje:

En Djuun doet het weer op z'n Djuuns door de bal naar achteren te trappen, ipv naar voren :')

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 23:34

Haha leuk! Je vest matcht bij de bal :')

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 23:40

Speciaal op uitgezocht O:)
:')

zoutenootjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 23:41

Leuke filmpjes van Shief. ZIet er al goed uit, hoor. Lekker door oefenen.

Djuun mag naar de osteo woensdag. Hopelijk een lekkere massage.

Vossemans en ik hebben vandaag gelest. Het ging al weer beter dan vorige week. We mogen aan het eind altijd wat balkjes lopen en eventueel een sprongetje doen. Het moet eigenlijk in draf, maar het wordt wel eens galop O:) . Vandaag ging het echt lekker. Hij heeft zoveel vermogen, maar is nog wat onhandig. Het zag er volgens de anderen in de les best netjes uit. Ik had het idee dat het nog wat hard ging. We werken rustig verder. Hij landde ook al netjes in de goede galop. Ik ben nu aan het proberen op facebook te komen, maar het is nog wel zoeken wat de knopjes hier en daar doen. :o? . Mooie foto van Djuun heb ik al gevonden ;) .

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 23:48

Vurtel! *D

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 23:57

Heb ik jullie weleens kennis laten maken met Jimmy, m'n simpele kat? *D

Let vooral in het begin op, hoe dit aan die plant aan het ruiken is 8)7
En, voor het slapen gaan, nog een hele lieve van Djuun *D

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 00:03

Dees is ook wel leuk :')

Allemaal filmpjes van een paar jaar terug :D

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 00:04

HAHAHAHA die kat van jou :')

Lieve Djuun _O-

Leuk, lekkere les gehad dus! Lekker springen :D

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 09:02

Ik zit op school op de laptop en kan helemaal geen filmpjes bekijken, maar ga dat thuis meteen doen oke!

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 09:05

Thanks voor de leuke reacties! Ik kan iedereen een mini cross aanbevelen hoor. Ik had een jaar geleden echt niet durven dromen dat Ses dit deed. We zijn nu echt sinds een jaar intensief en afwisselend aan het trainen. En ik ben/was een 'ja maar-ruiter'. Dus wanneer mijn instructeur zei 'Lilian, spring die oxer' dan zei ik 'ja maar ik vind het eng'. Ik ben op een gegeven moment met mijn ogen dicht over de sprongen gegaan. Inmiddels heb ik mijn ogen weer open en is het vertrouwen er gewoon. Soms ook niet, want het blijft een Arabier en soms zitten er echt kabouters bij een sprong volgens haar.

Djuun, wat leuk zo'n bal :). Kan je echt leuk mee spelen samen!

Zoutenootjes..leuk als eind van de les even wat balkjes en een sprongetje. Is ook wel leuk die afwisseling. En naarmate je het vaker doet worden paard en ruiter er ook gewoon handiger in.

Letizia.. heerlijk zo'n bitchy paard. De mijne heeft er ook een handje van. Behalve bij laat gecastreerde ruinen en hengsten.. Dan is het een snol.
En die poes ligt wel prinsheerlijk zo in het stro :) Vet schattig!

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 09:29

Oh wat gaaf Lilskie!

Dat ziet er al goed uit hoor Shanna, ik snap dat je mega trots bent op hoe ze nu loopt, knap hoor! En idd, lol is het aller belangrijkst!

Wat een leuke filmpjes Letiets, die kat van jou is hilarisch haha! En bitchy Djuun haha, Asi kan dat ook zo goed (echte merrie hè :P)

Zal binnenkort ook eens een filmpje maken van Jas, kunnen jullie zien hoe groot hij is, gelukkig ben ik zelf ook vrij lang :j

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 14:13

Barcelano schreef:
Is het ook overspel als je aan de.billen.van je.paarden mans zit:p

Of aan de peen? :P
Soms wrijf ik even een beetje de viezigheid eraf maar dan kijk ik eerst maar even om me heen anders denken ze er nog wat van.. :')
(Ik zie het al voor me, al die kindjes op het schoolplein..)

Leuke filmpjes Shan!
Shief loopt wel lekker vind ik, het ziet er regelmatig en rustig uit.
Het is lastig om zo weinig mogelijk te doen, haha, maar vooral op een arab helemaal belangrijk! :j

Haha, die kat, hij bibbert van stoelen en van sneeuw, je had hem wel vibra kunnen noemen! :P
En die djuun, wat een schat!
Met de bal is wel leuk, Fuego speelt altijd stiekem, da pakt ie de skippybal en zwaait ermee rond.
De poown gaat er echt lekker mee spelen, das wel grappig om te zien.

Tja, Fuego en verkeer, het zal wel nooit veel worden, ik loop al jaren langs de weg en soms gaat het goed en loopt hij rustig langs een vrachtwagen, de andere keer schrikt hij al van fietsers. :+
set_elkol schreef:
Ik zit op school op de laptop en kan helemaal geen filmpjes bekijken, maar ga dat thuis meteen doen oke!

Hé, opletten, niet bokken!

Er staat hier een lekkere taart in de koelkast!!!!
Heb net samen met Nikita een cheesecake met witte chocola gemaakt...mjam, mjam!

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 14:57

Oeh, dat klinkt smerig lekker Miran :9

Net weer behandeld door de manueel, deed een stuk minder zeer dan vorige week, voel me nu ook goed :)