Ja tip van de dag.. leg een pad op de kont van je paard voor perfecte wissels
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

! Heb even alles nagelezen!
Ook leerzaam om naar anderen te kijken en ja...eigenlijk gewoon heel leuk geweest! We hebben weer genoeg om aan te werken!
Ok, dan kunnen we. Twee bakkies koffie mee en gaan....
. Linker changement te laat maar toch (dus daar ook nog -iets), cirkels links op snelheid, maar naar langzaam lastig (geen nul) ...changement naar recht, bijna half rondje overkruist (-2), toen nog draf pas (-2) en eindelijk goede galop.....Dat gaat lekker maar niet heus. Oftewel het risico van de snelheid?? Toen de runs....stoppen? Nooit van gehoord!!
. Rollback? Neckrein? Oh ja....we gaan al.
Stoppen? nou ja....een beetje. Rollback? ...vooruit dan maar, maar eerst nog ff een drafpas (tuurlijk kan er nog wel bij). Nou ja...al met al niet best....56 punten....aaaaaaaaaah
Ik had beter nul kunnen rijden...ivm off the record
. Helaas toch weer die wat lauwe spins. Jammer. Changement rechts. Ik dacht dat ze aardig erin sprong maar op video waren het duidelijk drafpassen...oliebol (daar krijg ik toch een kindje van ondertussen zeg
) 2 penalties!!! Runs en stops. Tja het is niet Nirvana der bak...te zwaar en dat kan ze echt niet. Eind score 62.5. Dus toch verbetering op de dag. duh....zucht.
Nou ja, gelukkig zijn er inmiddels wel meerdere arabs die duidelijk boven de 60 kunnen lopen op drha/nrha nivo.
. Ze ging toch wel, maar was opeens spooky van het publiek....jaja...richting midden...joepie daar zag ze nirvana weer. En ik zie Cyann in de superman houding de snelle cirkels doen.
. Donders die gaat weer de andere kant op....June weer in paniek, wil links en ik wil rechts...ik win.......Stoere June kan echt niet zonder Nirvana, als ie ook in de bak is met andere paarden erbij...het is haar merrie, die ze echt bij zich moet hebben. En als Nirvana dan eindelijk tijdens een lineup dichtbij staat, gaan der oren plat in der nek.
. lekker stel.
jeetje wat een dag ze) bah bah, snap dat je dat niet meer gaat doen. En wat een draakje die nirvana en de volgende dag ook nog die june van je haha, ze moesten je wel hebben dit weekend.

. Mijn wijlen schoonvader zei het al...het is een taaie. Wat een wijsheid!!
)
Hij staat echt heel dicht bij mijn huis en ik ga straks weer kijken... maar ergens denk ik dat ik me om hem absoluut geen zorgen hoef te maken...