Idiote dieren 
Siel wat top dat je huis zo opschiet en die foto van Djuun
Hebbie foto's van hoe t tot nu toe is? Of moet ik dan fb aanmaken ??
Wat fijn dat Nas zo goed gaat bij Samantha.
Showen vind ik, als normaal mens, niet erg aan de longe met normale paarden maar die bokken gaan altijd compleet uit hun plaat als ze aan de longe mogen, jammer want sommigen kunnen echt mooi lopen.
Lisa ik snap je teleurstelling helemaal.. god wat een gruwelijk beest
Ilya groeit echt als kool, word een reus.
Edit @ Miranda: Super dat je een bak erbij hebt gevonden, de rest weet ik niet meer. Maar vind het echt tof voor je, want je baalde al zo dat je nu niet verder kon rijden.

Erna weer paar mooie rauwe handjes van de explosies opvangen en meneer spierpijn in zijn billen van de back ups de mulle duinen op, die de consequenties waren van zijn grappige gedrag

Farao'tje was gelukkig wel braaf, ondanks het feit dat ik hem door het natte weer al een hele tijd niet gereden had.
Ik ben 2x gaan springen en heb 2x met hem gemend, maar ben vergeten te dressuren 

(en nog gewoon te rijden is verder). Een jaar geleden hadden we nu niet kunnen rijden in de bak, dus ben zo blij met de vooruitgang
..maarja het was ook echt heel spannend voor hem en hij heeft het toch wel goed gedaan.
maar op een gegeven moment ging de knop om en dan is het zo'n fijn paard om mee te werken. Buiten wordt hij ook steeds zekerder, super leuk om te zien! Fijne aan Jas is wel dat hij (oké even afkloppen) nooit van mij weg zal rennen want ik ben zijn veilige haven in spannende situaties. Nu echt een keer een dagje bos plannen
Geen idee of het hard is, maar ze had er nogal zin in galop
Maar alles bij elkaar wel een top dagje efteling