[HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 09:34

Letizia schreef:
Tammy_ schreef:
Noah probeert de aandacht tijdens gesprekken met stalgenootjes altijd te trekken door iedereen kusjes te gaan geven :') dan zie je heeeeel langzaam een hoofd naar je toe komen, met zo'n lama-expressie op z'n gezicht, en dan heeeeeel voorzichtig die bovenlip tegen je wang/oor/nek wiebelen :')

Zo iets doet Djuun dus geregeld tijdens het wandelen, dan snuift ze even in je nek en legt soms haar kin even op je schouder, geen idee waarom ze dat doet. Toen ze jonger was nam dat soms irritante vormen aan, dan stond ze weleens met d'r tanden in je schouder te beuken, was ik minder van gecharmeerd :roll:
Ze is ook helemaal gek van bontkragen :')

neksnuiven doet Set ook _/-\o_ Als ik door de wei ren volgt ze me ook op de voet, het liefst net even op de grens van eigen ruimte. Ik accepteer dat want ik weet dat ik haar leider ben, maar anderen die soms met haar werken vinden dat lastig. (ze staat echt op je, in plaats van een stuk achter je). En met haar lippen door je haar/nek vindt ze ook erg gezellig. krijg steeds meer het idee dat Set en Djuun stiekem zusjes zijn :))

Misschien is Sets been ook wel meer enthousiasme en niet weten wat te doen, maar soms als ik iets lekkers heb en haar de eerste keer een voetje laat geven, doet ze het daarna steeds heel knullig weer :+
Ik wil ook kusjes zoals Noah geeft! Had net op je geweldige facebook-foto gereageerd Tam <3

En dat hoefsmidverhaal van Djuun, hahaha :') Setel is niet zo dol op de hoefsmid, veel te ongeduldig! Bij hem gaat ze ook tijdens het bekappen aan zn haar zitten, dat is dan wel weer heel schattig. n uuuuuuitgebreid aan zijn jas ruiken.

Shanna_

Re: [HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 10:15

Maak daar dan maar een drieling van Katja :') Shief doet dat neksnuiven ook hahaha. Loopt ook altijd aandacht te schooien door haar neus maar in je nek te gooien: hallooo baas aai me is :')

Even een korte post, moet haasten want moet zo m'n trein halen! zal vanavond ff reageren

Gister weer eens in de bak gereden. Doen we niet zo vaak omdat ik het heel erg lastig vind met Shief omdat Shief het lastig vind.. Lekkere wisselwerking :') Was de laatste tijd dan ook veel meer aan het buiten rijden en grondwerken etc. dan in de bak rijden want we liepen behoorlijk vast. Stalgenootje die ook instructrice is wilde wel even helpen, dus gister een beetje 'gelest'. Wat doet ze het dan goed <3 Stap gaat erg goed, draf is een lastig punt, maar uiteindelijk wilde dat ook wel :j. Ze heeft ook stukjes gefilmd, denk dat ik het wel aandruf ze hier te plaatsen :)) We zijn er nog lang niet maar ben super trots op wat we in ongeveer een halfjaartje bakrijden hebben bereikt!

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 10:17

ooh shanna filmpje daar ben ik gek op

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 10:44

Gaaf Shan! En drieling inderdaad :D we moeten op de een of andere manier die drie gewoon een keer bij elkaar brengen!

Ik ben heek benieuwd naar je filmpjes :) fijn dat het zo ging! <3

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 10:59

Het is geen topniveau hoor :') de meeste hier in dit topic zijn al veel verder haha. Maar het is een fijn begin :) zal ze ff uploaden vanavond

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 11:00

boeiend :') ik heb helemaal geen niveau!

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 11:01

@shanna niveau vind ik niet belangrijk maar plezier wel, en als je dat heb ik dat belangrijker dan niveau

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 11:13

Ach, wij wandelen alleen maar met paard :')
Woensdag de osteo!

Wellicht kunnen wel eens op vakantie met de paarden? Gaan we richting de veluwe, kunnen onze merrie's meeten :+ Djuun is btw niet super lief tegen andere paarden := :') Zeker niet als er eten in het spel is O:)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 11:23

Jaaaaaaa

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 11:24

ik ga asal longeren bah moet zo werken van 2 tot 22:00

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 11:47

Sorry, fotospam :-)

Afbeelding

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 11:53

Wat lief jullie allemaal met jullie felicitaties. Dankjulliewel!

En wat zijn jullie paarden gestoord :')

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 12:26

@lilski wat stoer

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 13:28

Ik ben ook heel trots! Eerste training op gras en ze lette echt goed op. Vond het ook echt heel gaaf. Zat ook bloedfanatiek op haar rug. Echt leuk.

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 13:32

ziet er ook echt top uit

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 13:53

Gaaf lilskie!

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 14:07

Het is toch ook wel heerlijk weer hè dames? Ik weet niet wie van jullie er vrij zijn, maar ik kan vertellen dat ik echt baal als een stekker dat ik vandaag op kantoor zit :(!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 14:09

Heeeeeeel lekker weer! Lijkt wel lente :D Ik zit gewoon binnen thuis omdat ik nog van alles moet, maar wil eigenlijk wel even naar Set ook. Ik ben al blij dat ik weet dat ze staat te genieten in de zon, een echte Arabier he. Mijn IJslander genoot pas als de ijspegels aan haar oren hingen :P

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 14:47

[VN] Kus aan paard leidt tot echtscheiding

_/-\o_

Sammie schreef:
Sada Al Balad / http://www.hln.be / http://www.bokt.nl

In Saoedi-Arabië heeft een man de echtscheiding aangevraagd omdat zijn vrouw een paard heeft gekust. Het 'overspel' kwam aan het licht nadat de man een foto van het innige moment zag op social media.

De vrouw zegt dat ze zich niks aantrekt van de op til zijnde echtscheiding. "Ik wil niet langer samenleven met een man die het onderscheid niet kan maken tussen liefde voor dieren en liefde voor mensen", is haar commentaar. "Ik ben erg trots op de foto die mijn liefde voor Arabische volbloeden benadrukt".

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 14:48

Geweldig! :D

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 14:56

set_elkol schreef:

_/-\o_

Sammie schreef:

In Saoedi-Arabië heeft een man de echtscheiding aangevraagd omdat zijn vrouw een paard heeft gekust. Het 'overspel' kwam aan het licht nadat de man een foto van het innige moment zag op social media.

De vrouw zegt dat ze zich niks aantrekt van de op til zijnde echtscheiding. "Ik wil niet langer samenleven met een man die het onderscheid niet kan maken tussen liefde voor dieren en liefde voor mensen", is haar commentaar. "Ik ben erg trots op de foto die mijn liefde voor Arabische volbloeden benadrukt".

MUAHAHAHAHAHAHA! _/-\o_ Ge-wel-dig!

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 18:09

Inderdaad, er zitten wel maffe paarden bij hier, ze zijn op hun baasje gaan lijken... :))
Dat met het been optillen tijdens voer/eten is ook een reflex, hoeft dus niet aangeleerd te zijn, heel veel paarden doen dat, meestal als ze niet van de grond eten.
Ik ben met dit mooie weer lekker met Fuego gaan wandelen, Nikita heeft er ook op gezeten maar op een gegeven moment werd hij wat onrustig en toen is ze er weer afgegaan.
Hij was best braaf maar toen er later een brommer aankwam begon hij te stuiteren.. :roll:
Nou ja, maar weer kijken hoe hij het morgen doet.
set_elkol schreef:

_/-\o_

Sammie schreef:

Die man is toch wel in de war als hij jaloers is op een paard...alhoewel, ik denk dat er nog meer zijn.. :=

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 18:46

Leuke foto's trouwens van Set met dat slobber...dat schrikt me wel een beetje af om weer op bezoek te komen... :')
lilskie schreef:
Sorry, fotospam :-)

[ Afbeelding ]

Coowl!!

Als Djuun nu niet luistert komt dat natuurlijk door dat zand.. :j

Ben benieuwd Shanna, leuk om bewegende beelden te zien. :))

Joyce, lastig he met die jury's, ik had soms hele goede punten terwijl ik het zelf niks vond en andersom, gewoon vaak gaan dan heb je een gemiddelde. :+

Margot, hij weet wel raad met die wortel! :D
Tjaf is erg leuk!
Lijkt qua karakter volgens mij best veel op Fuego. :j

Eline, nog gefeliciteerd!

zoutenootjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 18:47

Mooie foto, lilskie. Lekker oefenen voor de cross. Ze tilt ook heel elegant haar benen op.

Mannen zijn soms ook wel een beetje apart.
Jammer van de brommer, Miranda. Brommers zijn best eng af en toe. Komen al brommend voorbij, zeg maar. Soms knallen ze ook, dat is nog extra vervelend.

Katje, ik ben ook aan het opruimen binnen. Morgen ga ik eerst naar buiten en daarna verder opruimen. Woensdag schijnt het ook slecht weer te worden.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 18:52

De kusjes zijn extra smeuïg hoor Miran :)) jammer van fiets en de brommer -O-