Ben je mal, helemaal niet te veel concurentie. Als er maar een arabier wint!!
. Nu hebben we mooi onze kansen verspreid
. Als straks telkens een arab de prijzen mee naar huis neemt, moet jij eens opletten wat er in de toekomst gaat gebeuren....Dit is super PR voor ons ras.
Ja snap je gedachte gang wel van de L5. Ik zocht juist de galop op als leermoment voor Cyann en de uitdaging van net ff moeilijkere patterns. Het standaard iht pattern van de L5, heeft ze al zo vaak gedaan, dat maakt dat ze dan slordig wordt en denkt...ooooh makkie. Van L5 naar L3 leek mij een te grote stap, m.n.i.v.m. de trail. En dat vindt ze toch wel zoooo leuk om te doen. Gelukkig hebben we dan weer de dawra als mooie tussenweg want die patterns zijn ook ware uitdagingen bij de beginners.
). Nou helpt t ook wel dat de dochter van n Stalgenootje ook vaak komt en hij daar helemaal verliefd op is, hihi! Maar ach... Geen verwachtingen en vooral niks pushen...
) toch wel leuk kan lopen en ook "anders" gebouwd zou zijn...(?!) En als ze zien dat ik de sport serieus neem en er hard voor werk, krijg ik standaard de vraag of ik toch niet liever een Quarter zou willen? Het blijft toch een soort tweede rangs, nep Westernras
. En dan geeft t toch n enorme kick om met zon "tweederangs ras" die kwartjes, paints of appies er finaal uit te rijden! Maar goed, dat gevoel ken jij beter dan ik, haha!

Die was dus zover naar achter geschoven lang inmiddels op Henk z'n kont...
Het zadel was wel keurig blijven liggen en niet opzij gaan schuiven gelukkig... Toen het pad weer goed lag was Henk niet meer vooruit te branden... pff die had er echt geen zin meer in hihi.