[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Woogy

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 22:39

Kamelenteen....We verstaan denk ik wel het zelfde onder een kamelenteen? Hoe in GODSNAAM! kun je dat verwarren met het derde oor...of wel een strookje haar achter de euries van een paard...hoe! zeg het me...ik ben echt ernstig verward nu :?

Je veux couper ta chamber(als ik dat goed type dan ;) )

Eerste paard wat ik ooit beleerde was een harddraver die met rijden z'n hoofd zo gigantisch hoog hield dat ik er geen raad meer mee wist. Rijden aan hem verbeterde niets. Toen vond ik ergens een martingaal en op het allerkleinst was die eigenlijk nog te groot, maar meneer werd net een half centimetertje geremd om z'n hoofd té hoog te doen. Nooit meer een probleem gehad. Hoorde een tijd terug dat hij overleden is, m'n hart brak daarvan. Dier was zo'n project en uiteindelijk zo'n beste geworden. Met pensioen naar een lekker huisje gegaan...Mis die kanjer

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 22:46

_O- _O- _O- :') Verkeerd verbonden? :x

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 22:52

nog steeds ernstig verward Yildiz...waar zat je met je hoofd? Je teen en je oor terwijl je aan het typen was?!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 22:57

T was iets met lichaamsonderdelen... :o?

_O-

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 23:00

Haha Yildiz is echt het spoor bijster _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 23:56

Yildiz Prachtig mannetje, wat doet die dat goed <3
Ik vind jullie foto's ook altijd zo mooi. heb trouwens laatst de westernkalender gezien zag er top uit :D

jaleesa89 springen ben ik ook fan van. ben helaas geen dressuurmuts :')
Hoop dat we aankomend jaar naar Indoor Brabant gaan. Vind ik echt heel leuk. min punt de drukte gelukkig heb je meerderen dagen :D {:)

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 08:00

Jaleesa en Lisa, lol :')

Indoor Brabant is leuk! Misschien ga ik dit jaar ook nog.

Dank je Vic! :o Nour is ook heerlijk om te rijden, super slim, pakt dingen daarom ook super snel op, dus maandje bootcamp is wel besteed. Maar is wel intensief voor m, dus rest van de winter krijgt hij weer rust om verder te groeien, dus alleen nog werk aan de hand. In de lente hoop ik m dan weer zoetjes aan op te pakken onder t zadel.

Ja das echt Maris d'r werk! (zoetje op Bokt) _/-\o_ Maakt prachtige foto's!
Toen met die westernshoot met Nour heeft ze ook de jongens op de foto gezet. Die is ze nu aan t uitwerken, echt prachtig! <3

Katja, hoe gaat t met uwes en uwe kudde? Heb je al even hier niet gezien?

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 10:41

Afbeelding
Helaas kan onze bak het water niet meer aan zo nat als hij nu is is die nooit geweest gelukkig zien Reem en Mas de humor nog wel voor nu ff een phoon pic maar staan leukere op camera waaronder Reem die gaat rollen en tsja dat was met deken ooops haha Quest vond al dat water echt niks haha

Vic jeetje meid excuses van mijn kant wel op zijn plaatst , voor mij valken bepaalde dingen doordat je het hebt uitgesproken op zijn plaats ( heb je verkeerd ingeschat) suped dat je het nu openbaar hebt neergezet ik denk dat dat voor jou ook een hele grote stap is om er beter mee om te kunnen gaan en dat je hierdoor steeds een stukje verder komt ( heb je ook prof hulp dit lijkt mij ook wel prettig, iig kick that some ass en hoop dat je je steeds weer beter gaat voelen zonder je problemen :(:)

En uhhh kamelentenen derde oren tsja hmmmm hahaha

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 10:41

Afbeelding
Helaas kan onze bak het water niet meer aan zo nat als hij nu is is die nooit geweest gelukkig zien Reem en Mas de humor nog wel voor nu ff een phoon pic maar staan leukere op camera waaronder Reem die gaat rollen en tsja dat was met deken ooops haha Quest vond al dat water echt niks haha

Vic jeetje meid excuses van mijn kant wel op zijn plaatst , voor mij valken bepaalde dingen doordat je het hebt uitgesproken op zijn plaats ( heb je verkeerd ingeschat) suped dat je het nu openbaar hebt neergezet ik denk dat dat voor jou ook een hele grote stap is om er beter mee om te kunnen gaan en dat je hierdoor steeds een stukje verder komt ( heb je ook prof hulp dit lijkt mij ook wel prettig, iig kick that some ass en hoop dat je je steeds weer beter gaat voelen zonder je problemen :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 11:29

Bren79 schreef:
[ Afbeelding ]

Thanks Bren :)
Het heeft ook erg lang geduurd voor ik het durfde te vertellen. En nou is het ook zo dat ik een bepaalde gebruiksaanwijzing heb hierdoor opgelopen. Kwa omgang ect wat het er niet makkelijk op maakt voor zowel mij als anderen. In het begin was het een drama joeg iedereen in het harnas. (Om niks) Het ergste van zoiets is dan dat je van geen kwaad bewust bent. Maar ook hier leer ik nu mee omgaan. Gelukkig als men me kent dan kan men dat anders inschatten en weet men van o ja. dat bedoelt men niet zo. Ik ben ook stiller tegenwoordig zodat ik meer nadenk voordat floop eruit gaat haha

Ik had drie jaar lang een tof vrouwtje die me begeleiden. Teminsten we kwamen niet ver ver maar mocht haar wel. Maar die ging nu eerste graads kinderen doen. Daar was hulp te kort.
En nu zit ik bij Ranier van arkel ben erg benieuwd.

Meeste steun heb ik toch wel aan mijn vriend, familie en vrienden. daar kan geen therapeut tegen op

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 13:07

Weet niet wat Yildiz rookt...maar zal vast geen marlboro zijn ;)

De vos is echt wel knap Brenda! En tsja, waterbanen...denk dat iedereen die nu wel heeft :\

Ben me aan het voorbereiden op de q-santarun. Gaan zo op weg naar de Efteling!!

Net weer een prachtige potentiële hengst gezien voor Pony, gloeiende wat een knappe kerel.
Afbeelding

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 13:26

Mooie zwembadpic! Die andere foto's willen we ook wel graag zien! :j

Vic, hopelijk biedt Reinier van Arkel uitkomst? Fijn dat je in ieder geval steun van je familie en vriend hebt!

Lisa, ge kunt te ver gaan war! >;) Ik rook niet en heb echt geen drugs nodig om dingen door elkaar te halen, dat lukt zo ook wel! :')
Veel plezier op de Santa run! :)

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 13:29

ik insinueer niets Yildiz ;)

DARN! Denk ik mooie hengst, goed bloed, prachtige prestaties. Perfect voor die bolle rooie...geen export sperma! Zal ze naar Rusland moeten gaan...:\ ;(
of ik kan de hengst leasen...either way...zulk geld heb ik niet :(

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 13:39

Soi, zand erover. :)

Pony kan toch heel hard draven, dan is ze d'r toch zo? _O-
Wilde je deze dan ipv mythos? Of voor een volgend seizoen?

talithaa_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 14:22

gooische vrouwen was echt leuk!! aanrader om er naar toe te gaan.

en die waterbak, jeetje. Bij mij is het helaas ook nogal nat. Maar wil toch vanmiddag weer gaan rijden. Hopelijk waai ik er niet vanaf.

talithaa_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 14:24

Owja nog een vraag.
De vorige eigenaresse heeft ooit khaory zijn voorpluk afgeknipt, omdat ze het onhandig lang vond.
Maar nu krijg ik m niet meer zo lang als die ooit geweest is. Hoe kan dat? groeit het dan gewoon niet meer? vind zo jammer

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 15:42

Gaaf dier zeg Lisa!

En wat doet Nourtje het goed! :D

Pensionstallen...och. Waar ik nu sta is wel echt top maar loopt ook wel weer van alles wat rond hoor. Ik sta in de oudste stal en daar is het gewoon het gezelligst :D Moet vooral altijd erg lachen om de mensen die die Arabieren maar hete monsters vinden. En ook hier schuldig hoor aan raar doen..volgens mij denkt de halve stal dat ik compleet gestoord ben met al mn gejoel en geklap en gebrul als ik Nas los gooi. Aan de longe gaat ze ook wel eens in showstand alle ''normale'' mensen staan dan susgeluidjes te maken.....sta ik daar te brullen ''JAAAAA GOOOOEEEDDD!!!!'' _O-
Maarruuhhhh....die woeste Arabier heeft vandaag maar weer even braaf dr ding gedaan onder de vrouw! Met nog 2 andere paarden in de bak, waarvan 1 halverwege er uit ging, opvliegende vogeltjes, harde wind....Geen stap verkeerd! Paar hupjes/bokjes in het begin. Ze kan al bijna helemaal op de normale hulpen stappen en draven, ze deed het weer zoooo goed!!!! :D

Joyce ik blijf er bij weg met dat 3e oor >;) :D

Mas aan het zwemmen :D Hij is toch zo leuk!!!

Voorpluk afgeknipt?? :oo |o -O-

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 16:24

ben niet helemaal bijgelezen maar zag leuke foto's een filmpjes, hier die van mij vandaag

\

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 16:30

en de lieve mams

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 16:34

Sorry, voornamelijk in de meeleesmodus de laatste tijd en zelfs dan nog kan ik het niet altijd bijhouden :o Dus vergeef me als ik mensen oversla, het is niet persoonlijk!

Over stalgenoten die een andere mening hebben: Gewoon doen waar jij je goed bij voelt :) Tips sta ik altijd voor open, maar bemoeienis kan ik niet tegen. Andersom geldt dat dus ook, wil best helpen als iemand daar naar vraagt, maar ik ga me vooral niet bemoeien met hoe iemand met zijn of haar paard omgaat.
Overigens bij ons geen last van stalgenootjes die ons niet begrijpen, staat immers nog maar 1 ander paard in pension :) Maar lang genoeg op grotere pensionstallen gestaan :)

Vic, wat een verhaal, sterkte!

Lisa, wat gaaf om zo een zeehond van dichtbij te zien!

Yildiz, leuk om eens bewegend beeld te zien.

Amy, zag je foto's op FB. Vond het er persoonlijk al een stuk ontspannender uitzien dan van de week :) Super dat ze zo goed gaat :)

Mooie waterbak Bren :P

Talitha, voorpluk afgeknipt :x Geen idee qua groeien, maar groeit toch vanuit de wortel :+ Daar heeft knippen volgens mij niets mee te maken :)

Kat, niet normaal hoe hard die Ilya groeit hoor :oo Die gaat zn moeder volgens mij straks ruim voorbij :oo joekel!!

Iloontjeehh schreef:
Ik ben zo benieuwd hoe het met Siel haar huis is, begint het al op te schieten?

:* Lief van je!
Ja, gaat enorm hard nu. Van de week gordijnen uitgezocht voor mijn slaapkamer, kreeg daarna een telefoontje dat mn meubels al opgehaald konden worden :x Zouden pas half januari komen := Dus eens ff kijken hoe we dat gaan puzzelen :=
Begin januari komt mn keuken :D En de 30e wordt mn vloer geleverd :) Dus gaat hard de goede kant op.
Vanochtend nog een ondervloer gekocht, die paste net in mn auto 70m2 meter _O- Maar was een mooie aanbieding, dus toch een dikke 40,- uitgespaard :j Daar moet je het soms toch net van hebben :D

Vanmiddag naar Djuun, die eerst ff met dr BFF losgezet in de roundpen tijdens het uitmesten. BFF ging rollen en wilde een foto maken, maar mevrouw moest en zou de aandacht opeisen :')
Afbeelding
:')
Daarna met de longeerhulp aan gelongeerd en ow ow ow, wat liep ze fijn zeg <3 Echt super :D
Sowieso weer echt een megaknuffelige bui en supervrolijk, dus fijn :D

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 16:36

Thanks Siel, groot he. Ben zo dol op mn spookje! :+:

die foto is echt hilarisch, ik zag m al hahaha

Ilya nog eens, goed zn hoofdje te zien

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 16:43

<3

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 16:56

Ik lag echt om een deuk van die foto van Djuun _O- :D

Jaa ze ging in stap ook al veeel zekerder meteen vandaag! In draf struikelde ze wel een keer en daarna was ze even onzeker, maar dat is allemaal logisch... Is ook echt ''Nas'', dat onzekere. Ze heeft heel erg de begeleiding van haar mensen nodig en dan gaat het allemaal top. Ook daarom besloten dit niet zelf te doen, je moet haar écht helpen bij nieuwe dingen, ze wil het zo graag goed doen dat ze erg in de stress kan schieten als ze het even niet meer snapt. Ik kan haar op dit moment niet de steun bieden die ze zo nodig heeft en Samantha kan dat gelukkig wel :) Maar je ziet haar echt groeien, ze vindt het hartstikke leuk ook! :D

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 17:01

Ik denk dat het heel goed is dat je zelf aan kan geven dat je beter hulp kan vragen Amy :) Beter dan elf blijven aanmodderen.
Wij hebben op een bepaald punt Djuun ook door iemand anders verder laten beleren en dat was op dat moment een goede stap :)

Fijn dat het zo goed gaat, in het begin maken ze zulke sprongen vooruit!

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 19:41

Nassiebal gaat goed!
Ze was in het begin ook een beetje onwennig dat er niemand naast liep opeens, zag ik, maar ze gaat gewoon weer door. :j

Siel, wat is het droog bij jullie in de paddock!!
Die foto... :')
Fijn dat je paleisje wil vlotten!

Ilya is zo leuk!
Wat een weer he, waren de paarden een beetje gek?
Fu stond net te galopperen in de stal. 8)7

Bren, jouw bak is nog erger dan mijne... :')
Maar ach, als ze maar lol hebben! :P
*\o/*
En ik heb goed nieuws, ik kan in een bak verderop rijden!
Is een goede buitenbak en is vlakbij, dus ik kan nog lekker door blijven gaan.