Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Beetje beppen, lekker uitgebreid poetsen, wei/stal schoonmaken, nog een beetje beppen, owja, paard beweging geven etc 
Naja, in de zomer veel campinggasten uiteraard en genoeg kennissen, verzorgmeisjes etc. 
verder drink ik eigenlijk nooit als ik op stal ben, zit altijd aan de ice tea of de gewone thee
.
Owja, een wijntje toen we van de zomer een bbq hadden

.
en ik zie de lieve honden dan ook. en mijn ouders zijn er soms natuurlijk vooral op zondag. maar je hebt geen paardenmensen om je heen, of om dingen samen te doen.. Toen ik vandaag kwam had set net een appeltje van mijn moeder gehad
Ze staat dus gewoon een poosje zo op 3 benen te eten 

maar nu kan ik gewoon 2 uur lang m'n thee vergeten, en dan is ie gewoon nog heerlijk warm

dan zie je heeeeel langzaam een hoofd naar je toe komen, met zo'n lama-expressie op z'n gezicht, en dan heeeeeel voorzichtig die bovenlip tegen je wang/oor/nek wiebelen

Tammy_ schreef:Noah probeert de aandacht tijdens gesprekken met stalgenootjes altijd te trekken door iedereen kusjes te gaan gevendan zie je heeeeel langzaam een hoofd naar je toe komen, met zo'n lama-expressie op z'n gezicht, en dan heeeeeel voorzichtig die bovenlip tegen je wang/oor/nek wiebelen

. Misschien groeit ze er nog overheen?
Verpest voor het leven

(Okee, werk klinkt heel zwaar, het is écht hobby !
)