Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Na het rijden foto s van hals/nek en rug gemaakt.

Letizia schreef:Zou het zo veel kwaad kunnen als je ze niet rijdt?
Ik zou het gewoon even uitleggen aan de kliniek, kijken wat ze zeggen. Persoonlijk vind ik niet dat je hiervoor je gezondheid in het spel moet zetten, straks heb je een groter probleem dan een scheur in je meniscus
Ik snap er echt niks van... Gisteren wilde ik m een stappie om zetten in zn box en sloeg hij zelfs keihard opzij! Weliswaar tegen de muur, maar toch.,... Hebben wel even gedebatteerd daarna natuurlijk
Maar is gewoon niks voor hem... Buiten valt het ook ontzettend mee, maar in zn stal gaan steeds die oren plat.
Vandaag buiten lekker een beetje aan het rommelen geweest, was ie enórm lief en attent, grote ogen en heel geïnteresseerd. Zetten ze op stal en doe zn deken af, ga poetsen en gelijk weer chagrijnig.
)
Komt mn host met een site voor gratis scan op malware etc, komt ie dus mooi met een melding
(niet heel bijzonder overigens, maar denk wel dat het het probleem kan verklaren)
en hij went wel
ShamalArabs schreef:Amy; dat is een vrij bekend verschijnsel zodra je een 2e paard erbij hebten hij went wel
Gewoon een beetje met rust laten of juist meer aandacht geven? Is idd wel sinds Nashwa er staat, maar wilde het gewoon niet geloven dat ie daar zó chagrijnig van was 
amyz schreef:ShamalArabs schreef:Amy; dat is een vrij bekend verschijnsel zodra je een 2e paard erbij hebten hij went wel
Daar was ik al bang voorGewoon een beetje met rust laten of juist meer aandacht geven? Is idd wel sinds Nashwa er staat, maar wilde het gewoon niet geloven dat ie daar zó chagrijnig van was
Op zich ben ik ook altijd voor stal = rustplek, maar voorheen deed ik daar ook altijd poetsen en dat vond hij dan heerlijk en heel gezellig.
de helft van de paarden heeft een sneeuwbox

Ziet er leuk uit, maar begint aan alle kanten al te smelten...
Hem als eerste aandacht geven doe ik sowieso, maar ik ben denk ik wel te onduidelijk geweest over de situatie zeg maar.. Misschien iets te veel gedaan alsof er niks veranderd was, terwijl hij natuurlijk wel degelijk merkt dat er iets anders is

Maar zou er zelf ook niet te veel toestand van maken hoor, komt wel goed