[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 22:32

Geen van mijn Arabs krijgt serieuze sokken. Hoogstens iets wat lijkt op een tiener met n vlassig snorretje. :+

jaleesa89

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 22:34

Dan word het daar gewoon niet zo lang, wij hebben er hier 1 staan die lange haren krijgt aan de achterkant van zijn voorknie en verder bijna niet. Af en toe zijn ze gewoon een beetje strange :P

Ik denk dat het idd verstandig is om in de zomer te gaan, weet ook niet of ik eerder in het jaar mijn vriend mee krijg :P

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 22:42

Spanend al die plannen weer voor mooie nieuwe veulentjes.

Leuke mijlpaal Esmee ach komt tijd komt raad of hij er dan al aan toe is en inderdaad lekker rechtdoor kan al snel hoor. Ik ga ook graag zo snel mogelijk naar buiten met ze rijden vaak zijn ze dan ook braver nog dan in de bak.

Heerlijk Yildiz naar het bos moeten wij ook weer eens eerdaags voor de duinen heeft Sil nog geen conditie genoeg die zijn hier vrij zwaar.

Ik ben voor het eerst met onze Noor alleen naar de bak geweest en ze deed het super beetje onrustig op de heen weg. En in de bak eerst wat onrustig aan de longeer lijn maar daarna super braaf ook op de terug weg. Onze Noor is tot nu toe alleen fok merrie geweest maar we zijn nu bezig een rijpaardje van haar aan het maken.

Toen Sjaak nog even gelongeerd en met de dames Dibah en Sil naar de bak geweest ze moeten daar altijd van mij wel even bewegen want vreten en niks doen kunnen ze de hele dag al. Op een gegeven moment was het echt grappig want ze gingen echt even een tijdje rondjes om me heen draven en galopeeren als of ik ze aan het longeeren was :D

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 22:43

Bonjoy, wat is Munir gaaf zeg! :D Dat stekelharige staat hem echt goed!

Bij Qaseem staat het trouwens ook heel leuk hoor Gelske! En fijn dat Noor dan toch braaf was uiteindelijk vandaag :)

Ik zou het jammer beginnen vinden dat Sem een schimmel is als ik al die stekelhaartjes zie voorbijkomen :D

Tieneke: Wat fijn dat de pijn zo goed als weg is! Veel sterkte met je verdere herstel!

Wat een leuk doel zeg Esmé, je zal vast een hoop lol hebben met Vegas ;) Ik weet zeker dat het gaat lukken! Je hebt een goed plan dus het kan bijna niet fout gaan.

Victoria, wat klinkt dat lastig zeg! :(:) Knap dat je er zo hard tegen blijft vechten!

Amy, ik zal mee duimen dat je op je werk gewoon kan blijven! +:)+ En fijn dat je weer even gereden hebt!

Lisa, klinkt gaaf hoor die Q-santarun :D

Yildiz: Ik ben benieuwd naar een meer uitgebreid verslagje over Nour hoor! En fijn dat je zo'n ontspannend ritje gehad hebt :) Hoe is't nu eigenlijk met Yul? Weten jullie al iets meer over de onderzoeken die ze gedaan hebben?

Canisia, Raff ziet er inderdaad uit alsof hij wat teveel energie heeft :) En zijn kapsel is even wild als hijzelf, haha!

Tammy: veel beterschap!

Edit:Ik hoop dat ik niemand vergeten ben, en anders sorry! :P

JustOneBite

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 23:44

Bedankt voor de complimenten allemaal en de positieve reacties! Doet me goed, op stal zijn ze haast allemaal heel negatief erover erg jammer.. :)

Raff ziet er tof uit als punky! Leuk haha :')

Wat onwijs tof dat je mee gaat doen met the santarun lida! Leuk joh! Zou het zelf niet na doen mijn conditie is daar veel te slecht voor :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 00:00

JustOneBite schreef:
Bedankt voor de complimenten allemaal en de positieve reacties! Doet me goed, op stal zijn ze haast allemaal heel negatief erover erg jammer.. :)

Raff ziet er tof uit als punky! Leuk haha :')

Wat onwijs tof dat je mee gaat doen met the santarun lida! Leuk joh! Zou het zelf niet na doen mijn conditie is daar veel te slecht voor :')

Kop op :(:)
Laat ze maar lekker op stal ;) trek mooi je eigen plan.

Toen ik vosje net had. Stond ik op een pension, was erg gezellig maar niet heus.
Ik vind tutten leuk. Daar dachten zei anders over. Je koopt toch geen powny om te tutten hihi
nja ik wel :')

Heb er nu nog een en die vind het heerlijk. Vooral zijn snoetje poetsen owja en de babyolie _O-
Vosje niet die kijkt >;) Doe jij nou gek whaha

JustOneBite

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 10:22

Haha prachtig! Ja ze zijn vooral zo negatief omdat het een hengst is. Zo zijn ze hier ook wel hoor het gaat ze alleen om het rijden. Word haast dagelijks wel 3x gevraagd 'wanneer ga je der nou weer op? Duurt wel erg lang he'. Mja probeer zoveel mogelijk m'n eigen ding te doen en dat gaat redelijk :D

Maar idd m'n plan gaat lekker door.
Tutten is toch ook gewoon geweldig :D

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 10:28

haha ik heb daar al menig discussie overgehad dat ik Mini zijn derde oor niet geschoren heb en dat dat veel mooier is bla bla maar hij heeft zulke dikke en gave lange manen dat ik het gewoon zonde vindt om weg te scheren ik vlecht dat stukje op de show wel in. Kerihm is geheel geschoren maar had dit jaar geen zin om de benen te doen ook die van me paint niet, dus beide hebben hoge uggs aan het is geen gezicht maar had geen zin meer.

Tamara beterschap

canisia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 10:59

Pff ja houd je altijd dat commentaar en gezeur, zo jammer altijd. Maar lekker boven staan en je eigen ding doen!

Wij staan nu op een prive stal met maar 2 stalgenootjes die super op de zelfde lijn zitten. Bemoeien ons ook allemaal niet met elkaar, iedereen doet zijn ding en iedereen is behulpzaam als je ze nodig hebt. Is volgens mij wel aardig uniek :o

Ha tutten hoort er ook gewoon bij! :j

Joyce, die ugs vragen op foto's hoor!! Haha

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 11:19

Yildiz....wat de f is een derde teen? :o (super schijnheilige smiley eigenlijk he...)

Ik jog nu al maanden en wilde vorig jaar ook al mee doen met de santarun alleen ging het toen financieel echt niet. Dit jaar maar wat ruimte gemaakt ervoor :)

Gister avond met joggen op het strand, echt te gaaf. Zag een grote donker ding liggen. Dacht vast een stuk net of zeil ofzo. Toen we(Timo en ik) er een meter of 3 vandaan waren bewoog het ineens en keek een prachtige zilvergrijze kop zo groot als ene basketbal ons aan. Een mega zeehond lag daar te loungen op het strand <3 wat een gigantisch beest zeg zeker anderhalve meter groot. Ik wist niet eens dat ze zo groot werden!! Hij schrok echter flink van ons en flapte snel de zee weer in, maar toch heb ik het prachtige dier gezien.

JustOneBite

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 11:47

Joyce dat schreeuwt indd om foto's!

Canisia ja daar heb je een punt. Dat is denk ik indd vrij uniek z'n lekker plekje waar niemand zich met je bemoeid!

Oh Lisa wat een geweldige ervaring zeg! Tof! Lijkt me echt fantastisch om te zien! :D toch ook fijn dat het dit jaar wel lukt voor je om mee te doen. Laat je weten hoe het is gegaan als et zover is?

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 12:56

ha ha ik zal van het weekend eens een poging maken voor een foto, gelukkig valt het niet zo heel erg meer op vanwege dat ik vroeg in het jaar geschoren heb.

Ik laat z'n manen lekker geheel lang. Wij staan ook maar met 4, en kom niemand tegen in de avonden. En er wordt gelukkig niet op elkaar gelet.

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 14:39

Dat gedram altijd onder mekaar op die pensionstallen, akelig mens werd ik er van. Gewoon lekker je eigen plan trekken meis, das t beste :)
Ik trut, muts en praat graag met mijn dieren en zing mee met de radio in de stallen en wat iemand anders daarvan vind zal me echt zo een worst wezen.
Arlando was vandaag mijn vriendje, liep in de molen en ik fluiten om te kijken waar die liep, hinnikte die naar me <3

Lisa wat super gaaf een zeehond, heb ze wel ns bij pieterburen gezien maar lijkt me zoooo gaaf om ze in t echie/wild te zien :) Hoe is t met Gary?

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 14:43

Dat zingen, praten, dansen in de stal...maak ik me ook schuldig. Heb dan ook niemand die me verteld dat ik raar bezig ben ;) Rijden doe ik zelden tot nooit, al jaren niet meer.
Heb destijds op een grote pension stal gestaan met 90 paarden, fijnste stal ooit. Zolang je je aan de regels hield, was er niets aan de hand en kreeg je met niemand gezeur. Heerlijk. Kwam daarna op een hele echte bemoeistal terecht. Waar de stalhouder zelf het ergste van iedereen was :(

Gary gaat top, gebruikt z'n pootje steeds meer en loopt ook zachtjes aan wat soepeler. Is erg vrolijk, eindelijk wat aan het afvallen(was na de operatie bijna 18 kg :s ...kerel hoort rond de 14 te zijn) en lijkt goed content te zijn met de situatie.

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 14:56

Woow 18 kilo is best veel voor zo een hondje, maar top dat ie steeds beter gaat :)
Ik ga weer aan t werk (lees: trutten met Denderose, die moet ik scheren)

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 14:59

tut ze :)

Ik wil even een momentje nemen om mijn dankwoord te betuigen richting chillisaus...wat ene briljante uitvinding is dat <3

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 18:32

Dow |o Kamelenteen en derde oor doorelkaar gehusseld, ach... Klosje garen is ook wel eens door de war! :D

Cool Lisa! Als ik dat Yul vertel zal ie zwaar jaloers zijn, dol op zeehonden!

Ff een copypaste van t westernarab topic.

Vandaag weer genoten van m'n horsies!

Nourekind bij Kris bezocht, wat doet ie t daar goed! *\o/* Heel blij met mn bravebier en natuurlijk Kris die zo fijn met m aan t werk is. _/-\o_
Een stukkie film voor de impressie:

Ff lekker bijgekletst en Nour geknuffeld en daarna nog ff naar de meidjes. Zonnetje aan de hemel dus nog ff rondje gemaakt (hilarisch erop komend, daar gelukkig geen beeldmateriaal van, want had niet echt n geschikte rijbroek aan lol :D )
Was lekker. TT nog gekriebeld (vrijkous) en.... Voor t eerst m'n baby-to-come gevoeld! Flinke schoppert hihi! <3

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 18:34

YildizArabs schreef:
Dow |o Kamelenteen en derde oor doorelkaar gehusseld, ach... Klosje garen is ook wel eens door de war! :D

Haha je kent me toch soms een beetje blond :D :D :D :D :D :o :o :o :o :o :o

Nour doet t goed zeg

JustOneBite

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 20:30

Ah super update zeg Yildiz fijn dat Nour het zo goed doet zeg! Leuk om het beeld materiaal te zien zeg! :D

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 20:58

Jaaa zo fijn te zien dat Krista precies dát aanpakt wat zo nodig was! _/-\o_
Heel fijn te merken dat ie ook daar gewoon helemaal Nour is en zo z'n best doet.

Joyce, ík was dat klosje garen he? Jij had t juist hihi, was n reactie op Lisa die me er ff fijntjes op wees lol!

Wat betreft pensionstallen; overal is t wat, echt waar.
Ik gedij t best in de ochtend wanneer er rust is en de mensen die er zijn gewoon hun ding doen en een gezellige klets hebben. Bij de meidjes gelukkig nergens last van, gewoon gezellige klets meej nun bakske! :9k

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 21:03

Top dat Nour t lekker doet bij Krista, hoezo heeft ie trouwens een martingaal om? Tegen t omhoog doen van zijn hoofd of gaat ze met hem springen :P :P

Het tutten is goed gelukt hoor, zit nu ook behoorlijk onder de haren en madam is mooi kaal :)

Ben eurosport aant kijken, er is springen op en is spannend!!!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 21:06

Springsport is leuk!

Geen van beide Jaleesa. Door t gewicht van de Martingaal wordt hij uitgenodigd meer te zakken, zit heel los overigens. Heb m overigens thuis in de bak ook altijd met losse martingaal om dezelfde reden.

Tie d'r teen :roll: is er trouwens ook af!!! ~~}>

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 21:16

Ja Londen Olympia is er op, against time deze rit. Zooo spannend heb gewoon hartkloppingen!!

Yil ik snap e vouz (of zo iets, kan geen frans)

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 21:20

Haha, jij echt he, altijd puntje van m'n stoel! :j

Tu comprends? C'est magnifique! En veul verder kom ik ok nie... :')
Laatst bijgewerkt door YildizArabs op 19-12-14 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 21:20

Bertram Allen heeft gewonnen, zoooo tof, startte als laatste en heeft gewoon iedereen geklopt met zijn 19 jaar en niet eens met zijn beste paard!!

Oke ik zal t weer over arabers hebben :P