Nee, heb niks ingevuld, ik heb daar nooit zo'n zin in...je kunt trouwens op het moment overal heel veel korting krijgen, op foto's maar ook andere dingen!
Jes, mijn man zegt dat ook, een spuitje, haha!(over mij dan he!)
Ik heb ook een foto besteld Heb nog geen 1 foto van Djuun op mn kamer namelijk
Heb gisteren toch weer genoeg geld uitgegeven bol.com besteld voor kerstcadeautjes, achterstallige rekening van bol betaald en ook kaartjes gekocht voor Nick en Simon volgend jaar in Gelredome, dat krijgt mn moeder voor dr verjaardag (in juli je kan maar wat hebben he). En aangezien ik vorige week nog tickets heb besteld voor Robbie, vh weekend nog heb geshopt voor nieuwe broek en Sintcadeautjes, is bij mij mn portomonee weer wat lichter
Ik heb ook nog steeds geen foto van Djuun (op papier dan he ), schaam me diep Heb er nu iets te veel van Darmoor in m'n woonkamer staan (= onze overleden merrie en 2 weken geleden heb ik een herinneringskistje gemaakt, waar in het deksel foto's kunnen). Heb eigenlijk ook geen foto's van de katten, maar die lopen hier altijd rond, dus vind ik een beetje dubbel op Misschien 'n paar mooie op canvas? Wel nog een van Deena en nu dan 1 van Aruba En heb natuurlijk mijn schilderij van Babe hier op bokt
Die van ons drieën, Ersiel, wil ik ook nog ergens in een lijstje
Wat een leuke foto zeg! Jullie zijn de middelste en de rechtse toch? Haha, een van jullie twee is een kop groter (of draagt hakken, kan natuurlijk ook) Ik ben ook een kop groter dan mijn zus
Klopt Ilona! Ik ben de rechtse, de kleinste en de oudste Weet niet zeker of Ersiel daar hakken droeg, ik in ieder geval niet
*Aruba....Droom, droom *
IlonavL
Geplaatst: 05-12-12 20:20
Hihi, blijft een leuke foto!
Dit is een foto van mijn zus en mij met de paarden, alleen sta ik op deze foto lager dus zie je het niet zo goed, maar wij schelen ook echt wel wat in lengte. Heb helaas geen foto waar we allemaal leuk kijken, op deze foto was Moyi de spelbreker Ik ben de linkse en mijn zus de rechtse.
Leuke foto Ilona! Ik had geen hakken aan hoor, liep gewoon op mn slippertjes toen Letiets en ik verschillen idd een cm of 10 denk ik.
Vanavond fotoshoot gehad met de hele familie voor mijn oma. Was erg leuk, nog wat mogen kijken (is bij de man van onze nicht, hij is prof) en zitten leuke foto's tussen denk ik
leuk!! haha die 2e Ik heb over anderhalve week weer een fotoshoot, lekker apart project en in een studio dichtbij, nog geen kwartier rijden met de auto Wil het model staan weer wat meer oppakken, dan heb ik een reden om van de chips en koekjes af te blijven
Hahaha die tweede foto mooi hoor, zo'n familie. Zitten leuke foto's tussen!
MirandaMalik
Geplaatst: 06-12-12 14:48
Je kunt wel zien dat Siel meer trappen onder haar kont heeft gehad! Leuk hoor, die familiefoto's, zal oma vast heel blij mee zijn!
Iloon, ook een leuke foto van jou en je zus en de paardjes! Schattig zo met die kleine.
Het was lekker wit vanmorgen, mijn husselski hond vond het geweldig en begon gelijk te dollen...mijn jack russel ging zo snel mogelijk weer naar binnen, ze kreeg een koud kontje. De paarden waren kletsnat, die waren ook lekker in de sneeuw aan het banjeren, Fuego is helemaal omgeturnt naar shetlander, staat zo veel mogelijk buiten.
Hier gelukkig nog sneeuwvrij! Wel hagel wat tegen sneeuw aan zat, maar er blijft niks liggen, wel een grote blubber zooi
Vanmorgen scheen het zonnetje toen ik op stal kwam, staleigenaresse was werken, of ik de paarden buiten wilde zetten. Geen probleem! Net alles buiten, wordt het me toch donker en ja hoor, heerlijke winterse neerslag Uiteindelijk hebben ze nog 'n uurtje of 2 buiten gestaan, toch nog een frisse neus, daar komen ze bij ons natuurlijk echt te kort aan